Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy van eggy sr50 em és kicseréltem a nagy kontraszt rugot kekre 30%-al erösebbre a fuvokát nagyobbra görgöket variálgatom de mindeggyikkel alig gyorsul olyan 30 km/h alig akar menni utánna viszont mint az állat megindul mit tegyek?? Elölre is köszi!!
Azt hiszem, nem születtem szerencsés csillagzat alatt. Ha valami elromlik, akkor az rendesen.
Tegnap bementem melózni a géppel, haza már nem hozott. Ma kikaptam a kompresszort és nem hogy elkopott, hanem hosszában végig repedt a henger. Ergo a kompresszor kuka. :-(
Sziasztok!
2008-as karbis Aprilia Factorym van. most elkezdett szaggatni és leállni. cseréltem gyertyát, de nem lett jobb, aztán a gyertyát megnéztem működés közben, és ugyan úgy szakadozottan ad szikrát, mi a gond? gyújtótrafó?
Köszi.
Kb.úgyan annyi ment vissza amennyi lejött.Van légtelenitő csavar azzal csináltam elvileg nem levegős.Muszáj volt így lemennem mert csak ez a méret volt jelenleg itthon.A 77-esel dadogott akadozott semmi ereje nem volt a gyertya pedig korom fekete lett.
Amikor melegszik a víz vagyis forr akkor tapogasd meg a hűtőt ha az meg hideg akkor vagy a termosztát nem nyit ki vagy a vízpumpa rossz javítottam már olyat aminek a tengelyén elforgott a lapát az is forralta a vizet a hűtője meg jég hideg volt
Sziasztok.Karburátor,henger,dugattyú,membrán,termosztát csere után a motor hűtővize nagyon gyorsan felforr.A forumtárs tanácsa szerint a fúvókát kisebbre cseréltem gyári 0.77-est 0.56-ra a hűtő rendszert kitakarítottam újra töltöttem légtelenítettem.A hiba azonban még mindig fent áll kb.5 perc járatás után forr a hűtővíz.Mi okozhatja még ezt a problémát?Van valakinek valami ötlete?
Ezt az üzenetet most írom be másodjára, elsőnek úgy látszik nem küldte el.
Szerintem itt valami félreértés lesz.
Még régebben vettem egy csomó alkatrészt csomagban és azok között volt az a kompresszor, amit elküldtem felújíttatni. Annak volt fél Bar-os csúcsteljesítménye, és szerintem a zárószelep is vacakolt, mert volt, hogy még annyit sem tudott.
Az én kompresszorom mindvégig a robogányban pihent és motorozgattam vele nap, mint nap. Annak 4 Bar a teljesítménye a vízleválasztó nyomásmérője szerint. Majd miután megkaptam a felújított darabot és beszereltem, azzal is csak kb ennyit mutat, kicsivel többet, de távolról sem 5-6 Bar-t.
Az igen. Azért az se semmi, hogy eszerint a fér bar nyomással még ment a gép. Mert gondolom, nem ki lett véve a mociból, hogy már mem indult be és aztán lett mondjuk 2 baros állopotról tovább koptatva. :)
Tegnap bementem melózni a géppel, haza már nem hozott. Ma kikaptam a kompresszort és nem hogy elkopott, hanem hosszában végig repedt a henger. Ergo a kompresszor kuka. :-(
2008-as karbis Aprilia Factorym van. most elkezdett szaggatni és leállni. cseréltem gyertyát, de nem lett jobb, aztán a gyertyát megnéztem működés közben, és ugyan úgy szakadozottan ad szikrát, mi a gond? gyújtótrafó?
Köszi.
Szerintem itt valami félreértés lesz.
Még régebben vettem egy csomó alkatrészt csomagban és azok között volt az a kompresszor, amit elküldtem felújíttatni. Annak volt fél Bar-os csúcsteljesítménye, és szerintem a zárószelep is vacakolt, mert volt, hogy még annyit sem tudott.
Az én kompresszorom mindvégig a robogányban pihent és motorozgattam vele nap, mint nap. Annak 4 Bar a teljesítménye a vízleválasztó nyomásmérője szerint. Majd miután megkaptam a felújított darabot és beszereltem, azzal is csak kb ennyit mutat, kicsivel többet, de távolról sem 5-6 Bar-t.
http://lxo.hu/hirdetes/41807-a...
06-30-305-62-21