Csak éppen azt hagyod figyelmen kívül, hogy maga a variátorház minden tipushoz teljesen egyforma, és a tipus specifikus csomagolásnál változtatnak a görgők méretén és súlyán valamint, az adott tipus főtengelyének megfelelő csap, belső meretén!
Szia MoriniDitech,a témát te vágod, én csak otthon elbütykölgetek magamnak köszi a homológizációról szóló felvilágosítást, én csak azt nem értem mért akarsz egy 13mm -es görgő pályába berakni egy 12-es görgőt?
Amit kértél!
Jelentések 1. Motor tul melegedett.
2.Gyujtás interferencia.
3.Gázpedál érzékelö kapcsolati .
4.Elsödleges kapcsolat nem a fojtószelep érzékelö.
5.másodlagos kapcsolat a fojtószelep érzékelö.
6.Elsödleges gázpedál érzékelö.
7.Másodlagos gázpedál.
8.Általános gázpedál.
9.Akutöltö rendszerhibás áramellátás (kis feszültség érzékelö).
10.Olaj szivatyú ERROR.
11.Luft injector levegö.
12.Benzin injektor.
13.Gyujtási hiba.
14.Űzem anyag szivatyú.
15.Malars megforditja.
16.Hömérséklet érzékelö ECU.
17.Töl 20 ig, Hömérö hiba.
Na forditásom szerint igy van remélem jol sikerült váljon mindenki hasznára.
Ja hibakodok 4 szeri le futatása esetén nulázható de a meglévö hiba nem azt ujra jelezni fogja amig nincs javitva.
Látom nagyon vágod a témát, remélem azzal is tisztában vagy, hogy a gyártókat homolgizációra kötelezik, ha esetleg még nem tűnt volna fel némelyik sport kipu úgy kerül forgalomba, hogy fojtást raknak bele, és ugymond ,,faragás" nélkül semmit sem ér, de ezt általában a normálisabb kereskedő fel is tünteti!
Szia Dávid, a felső kicsi gumi gyűrű mérete megközelítőleg mert használtat mérek: vastagság2,7mm, külső átmérő:13mm, belső átmérő:8,6mm , ha hamarabb kérdezted volna elküldtem volna azokat is ,mivel most dobtam ki egy rossz benzin nyomásszabályzót amin rajta voltak a gumi gyűrűk és jó állapotban vannak.Ja és amit mutatsz az a benzinnyomás szabályzó.
Szia MoriniDitech, miattam azt raksz bele amit akarsz de a 17x12-es nem a multavar-ba való Ha így akarsz végsebességet növelni akkor faragd bele a 19-est
Sziasztok.Valakinek van valami tippje,hogy mi lehet a di-tech sr 50-esem gondja?Megy rendesen melegen könnyen indul,hidegen is elindul de 4-5másodperc múlva leáll,ez megcsinálja még 2-szer utána semmi gond csak az alapjárata ingadozik hidegen melegen.Nem áll le csak olyan mintha valami állandóan szabályozná tehát nem stabil az alapjárat hanem ingadozik.Ha egy kis gázt adok ott már abba hagyja.Előre is köszi az esetleges tippeket.
http://www.egumotors.hu/1246-v...
Jelentések 1. Motor tul melegedett.
2.Gyujtás interferencia.
3.Gázpedál érzékelö kapcsolati .
4.Elsödleges kapcsolat nem a fojtószelep érzékelö.
5.másodlagos kapcsolat a fojtószelep érzékelö.
6.Elsödleges gázpedál érzékelö.
7.Másodlagos gázpedál.
8.Általános gázpedál.
9.Akutöltö rendszerhibás áramellátás (kis feszültség érzékelö).
10.Olaj szivatyú ERROR.
11.Luft injector levegö.
12.Benzin injektor.
13.Gyujtási hiba.
14.Űzem anyag szivatyú.
15.Malars megforditja.
16.Hömérséklet érzékelö ECU.
17.Töl 20 ig, Hömérö hiba.
Na forditásom szerint igy van remélem jol sikerült váljon mindenki hasznára.
Ja hibakodok 4 szeri le futatása esetén nulázható de a meglévö hiba nem azt ujra jelezni fogja amig nincs javitva.
Hálás lennék ha valaki elküldené Nekem a ditech hibakód listát és a jelentésüket!2003-as morini blokkos!
Várom a válaszokat!
Köszönöm!
de ha rossz a gyertya akkor kis fordulaton kihagyhat
de ha leirod hogy pontosan milyen szetted van és mennyiért adod akkor meggondolom vagy ide vagy emailbe
http://bolthely.hu/robogoalkat...
A mostani projektorosokkal nem nagyon látok. Kicseréltem erősebb izzókra azok megolvastották a búrát, most raktam bele halogént, de lehet már késő...