Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg lehet valahol nézni azt alvázszám alapján hogy hova valósi a motor?külföldi hazai?
hali
nekem ditechem van és ez ugy működik hogy inditom bepöccen jopár pörgés után, utána lefullad s kb a 3-4. probálkozásra jolesz , huzok neki kis gázt és bemelegszik.
Többször leírtam már 2000-2003 körüli morinis ditechet az ember nem a megbízhatóságáért veszi hanem mert LÁMA és nincs pénze.A 99%-a amit eladnak olasz ipari hulladék vasáron megvéve és kipofozva hogy a kedves vevő alatt hulljon szét.A probléma nélkül működő ditechet általában nem adják el hanem nagy megelégedésre használják amint eladásra kerül az azért van mert problémás a picike.
Általában nem azért drága a javítás mert elektronikával van tele akkor minden 10 évnél fiatalabb autó javítása drága lenne.Ha gond van a és a nem ditechre specializálódott szerelő elkezd ész nélkül mindenfélét fölöslegesen cserélgetni majd csak kitaláljuk mi ment tönkre alapon na ez a drága a szervízben.Ha 200e ed van és megbízható gépet akarsz 97-00 közötti minarellis gépet keresel kiválasztasz párat megnézed egyenesen megy hidegen indul pöccre nem füstöl mint a gyárkémény nincs csattogás meg egyéb gyanús hang nem hurka a teló és meg is tudsz vele állni nincs ki a vászon a gumiból akkor meg is veheted.Ha mindenképpen ditechet akarsz akkor 2003 utáni minnél fiatalabb PIAGGIO BLOKKOS DITECHET VEGYÉL CSAK ÉS KIZÁRÓLAG.Ez ugyan drágább egy 100 assal de megtérül a befektetés mert ezekre már 5-év a gari Mo.i-ak és még legalább 2-3 év van a gariból tehát ha gixer lessz vele nem kell szervízzel bajlódni csak beviszed és ha nem javítják meg rendesen akkor leugathatod őket addig míg meg nem csinálják.
Hát ha 200ba odaadja mehettek vele 1 kört! Felhivom de nem tudom szerintem 35öt nem engedne:S!meg január 7én lett feladva szoval még a téli árra se hivatkozhatok!de proba cs!de mennyire megbizható egy runner?ha nincs tuningolva?pl ez amit küldtél?és tudtok olyan keresöt amin tudok motorokat nézni az express,hasznaltmotor,hasznaltmotorok,kepesmotor,meg a motor.hu-n kivül?mindenkt néztem már
Lehet 200 ba odaadná
http://www.kepesmotor.hu/giler...

Nézd meg ezt is szerintem
Elvileg holnap megyek motorkereskedőhöz igaz nem pesti a dolog de azért szétnézek hátha lesz valami jó gépe, jó árban.
(esetleg ha találok valamit akkor csinálok róla képeket)

Amúgy szerintem nem kell megilyedni az olaszból behozott gépektől, ha azt 1 tisztességes szerelő árulja, korrekt áron. ( csak ilyet nehéz találni )
Hát igen gondolkozok minden olyan motorban ami hasonló!az sren kivül jöhet még runner is !az is tetszik de 200 bol akarom kihozni,szállitani nem tudok pesten lakok!röviden ennyi meg vagyok löve mert ha nem pesti vagy környéki a motor akkor nem tudok elmenni megnézni és pesten meg kb 2-t talaltam amit maganszemélly ad el nem pedig (italian robogo) meg stb nevezetü cég!és ha az a 2 nem tetszik vagy nem olyan ami nekem kéne akkor megint várhatok hogy valaki felrakja azt ami nekem kell!és kb 3honapja izélek mit vegyek meg! de ha valaki tud olyat ami 2002 körul van !megbizható jo motorral!Sr,runner!és kinézete sem rossz!minden müködik rajta és pesten eladó 200ezer alatt akkor nagyon zsir lenne!


valaki hallot a szolnoki magánember boltjárol?csak sr eket ad el!ha valaki vett már ott motort vagy akar az válaszoljon plz!
Hali
Én a helyedben karbis piaggio blokkos gépet vennék, azzal nem lesz gondod ha sikerül jó állapotút kifogni.
Nekem volt 1 rongyátört piaggio nrg mc2-esem (99 es évj.), csak annyira csináltuk meg a kasznit hogy használható legyen. Símán 90 körül ment végre, kevesett fogyasztott. Úgy megnyirtuk kint a terepen ahogy csak lehetett, de soha nem volt semmi baja, csak ajánlani tudom.
Ha nem ragaszkodsz az aprilia sr-hez, akkor nagyon jó választás lehet 1 gilera runner is, azok még tuti gépek lent van a súlypontjuk és nagy a csomagterük is mert a tank nem az ülés alatt van.
Ha sr-t szeretnél akkor karbisba ott van még a minarelli blokkos, az is nagyon jó. Végülis mind 1 csak morini/aprilia blokk NE legyen benne.
Helo!
A motorod 2005-ös piaggio blokkos!
Sziasztok!
megtudna mondani valaki az alvaz szamrol : ZD4TEA0045S004217 es a fenykepekrol hogy pontosan hanyas evjaratu lehet a motor es milyen blokk van benne. Fontos lenne hogy tudjam,mert szeretnek bele uj variatort es nem tudom hogy milyent vegyek . Szeretnek biztosra menni hogy ne vegyek hulyeseget.
Koszonom a segitseget.
TELJESEN IGAZ!
sztem ezekután mmindenképp a karbis mellet maradok!mert nekem a megbizhatóság a fontos és ha most veszek egy motort akkor nekem ne nyárra adja fel magát mert kidobom! meg ezt lehet tuninngolni is 1picurit!
naggyából én is ezt mondtam ugyhogy 2-en már csak nem beszélünk hülyeséget
ez egyszerű több elektronika=több hibalehetőség

a szerelő azért mondja azt hogy inkább karbis mert kevés ember van az országban aki rendesen ért a ditech motorhoz és ha olyan baja van a ditechnek hogy a márka szervízsem tudja megoldani akkor ott a problematika(mert hallottam olyanról hogy a márka szervíz a magán emberhez vitte a motort és a magán ember aki ezzel foglalkozik otthon az megcsinálta)

a 2000es ditech és a 2000es karbis közül nagyon nagy a valószínűsége annak hogy a ditech hamarabb adja meg magát

am ez ígyvan televan sok hulladék szarral a piac

és inkább motorhang mint km állás persze a km is fontos

b*sszatok le ha hülyeség
Előttem leírták az árakat. De van 1 másik fórum ahol igazi di-tech mániások vannak, mint pl itt zoli néven válaszolgató srác. Ezt olvasd nézd meg és mindjárt tudsz dönteni. Karbis.
http://www.egumotors.hu/forum/...
Na itt kérdezz olvass és kapsz segítséget.
az kemény

nekem mondták hogy egy komplett felujitás(ujragenerálás vagy minek hivják)munkadíjjal 35-böl megvan
a befecskendezés miatt tényleg drágább ha elromlik mert nekem most kellett injektort cserélni és 34 ezer volt + mire berakják meg ami kell még hozzá 53 ezerbe jött ki
szóljon vki ha hülyeséget mondok de nekem azt mondták a befecskendezés miatt több elektronikai cuccos van benne mint a karbisban és ezek elég drágák
nekem a szerelö ismerös az én érdekeimet is szemelött tartva mondta jobban járok ha karbisat veszek(használt motor elöbb-utóbb költeni kell rá és a karbisra kevesebbet kell)
Én a ditech röl tudok sok mindent mégse tudok választani a kétes vélemények miatt!de arra tudok válaszolni hogy a diitech beindul télen is hidegbe lehet nem elsöre de lényegesebben gyorsabban és biztosabban mint a karbis!No meg azt hogyértsem azt hogy a ditech azért mert több az elektronika benne,attol még nem biztos hogy hamarabb romlik el?és akkor egy szerelö is miért mondja azt hogy inkább a karbis?nem ujj motorokra gondolok hanem használt sr re 2002es és köruliekre értem ezeket!mert az ujjbol tényleg drágább a ditech!ezeknél meg már forditva!azért olcsobb mert mindenki a szerviz számlátol fél vagy mert egyszeruen egy 2000ditech és egy 2000 karbis közül a ditech hamarabb adja meg magát?vagy miért?olyan nehéz egy igazán jo motorot találni hogy az már fáj!tele van hulladékkal a sok motorhirdetésés oldal!és már nem bizok meg eggy km ora állásba se!még ha 30000kmvan benne lehet azis vissza van tekerve
ja és az olajról nem tok mit mondani, de sztem nem érdemes azon spórolni föleg injektorosnál
elöszöris a DI-TECH a drágább
aztán a javíttatása is drágáb a több elektronikai cucc miatt(bár ez nem jelenti azt hogy elöbb meghibásodik)
és végül berugással nem lehet indítani (ezért nincs rajt berugókar)csak önindítóval(ugye az elktronika)ha az aksi lemerül tolhatod

amugy én is most vettem sr-t (bár használtat),de hozzáértö emberektöl (motorszerelö)azt a tanácsot kaptam hogy karbisat vegyek

de akkor már én is kérdezek:
télen mi a helyzet a di-tech robogókkal mert nekem karbis van de ha egy-két hétig nem használom(most ugye télröl van szó) elég nehézkesen indul és akkor is inkább berugással.
ez a di-tech-nél hogy van?
Helló
az igaz hogy a di tech nél ha szar olajat használsz bele akk megy szét az injektor feje?mert most hallotam azt hogy 30 40 ezer km ig simán mennek ezek a gépek gond nélkül!ha az olajra odafigyelünk és normálisan használjuk!DE még mindig ott tartok hogy di tech vagy karbis?mingyaá nemveszek semmit Nem merem a di techet megvenni karbis meg drága nagyon
di tech hez lehet 70es hengert kapni?és használni?vagy mi olyan iszonyat drága baja lehet ami a karbisnál nem fordul elö!ja és mire jó az hogy a di tecknél nincs berugókar?hogyha lemerül az aksi akkor mivan?NEM TUDOK DÖNTENI PLZ!HELP
jah akkor ok...csak nekem az egész görbült és koplett csere kellte...