Ezt a csatit adják a rajtszámtáblához. Csak azt nem értem, hogy ha jól látom, akkor ez szinte rövidre zárja a gyújtáskapcsolót, akkor mindig gyújtást kap a rendszer? Csak betesznek egy kapcsolót helyette vagy nem. A kijelző alatt van egy relé, az a refinek a reléje?
Ha jól nézem a bekötési rajzot akkor elég a zöld/narancs-piros/szürke vezetéket kapcsolni a működéshez de ez nem tuti.
Corsa
Rádugom, akkor már rögtön megy a AC és indulásra kész, csak az önindítót kell nyomni.
A műszerfal alatt a indexrelé található. A refi reléje a feszültség szabályzó mellett van.
link
Van ilyenem, ha házilag szeretnéd megoldani, le tudom fotózni a csatlakozásait.
Vki épített már át SXV-t pályára? Műszerfal levételénél kell-e vmit átkötni, gyújtáskapcsolót ki lehet váltani vmi más kapcsolóra stb..?
Köszi
ha netán valakit érdekel, Írjon!