Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A másik dolog, hogy letöltöttem és átnéztem azt a tömörített csomagot amit linkeltél és ezúton köszönöm is neked. A lényeg, hogy most szembesültem vele, ha nyitott rendszerű a motor és hobbi szinten sport célra használt, akkor 30üó(!) ír a motorolaj csere periódusra, és 60üó(!) a váltóolaj cserére!
Én meg eddig általában 10üó-ként, de max. 15üó-ként cseréltettem benne mindent (motorolaj+szűrő/váltóolaj) a márkaszervízben!
Sajnos a ventillátor projekt elvetélt, mert sehogy sem fér el a jobb oldali hűtőn a gyári ventillátor! A vízcső még csak-csak engedne, de a motorolaj tartály két kivezetése abszolút útban van és emiatt képtelenség berakni!
Marad tartaléknak!
Este lemérem.
a Hátsó felninek hány cm széles agy rész ?
SOS.Pályára valami ideális guminyomás elől,hátul ?Valakinek valami tapasztalat ?
ok.
Majd valamikor neki feszülök a ventillátor projektnek és meg látjuk...
Pár napja felraktam egy tömörített pakkot 1-2 leírással abba benne van minden angol nyelven ami szükséges. Ez a file neve: sxv_map_switch_upgrade_rev_1.pdf

Áttetsző vízhűtés csövet tudok esetleg ha kellene (rugószállal merevített), vagy a gyárim megvan, lehet a bal oldali picivel hosszabb.
Még jó, hogy nem hoztam el a lánckereket, mert már a 48-assal is majdnem leghátul van a tengely!
Annyi szívességet kérhetnék, hogy egy kicsit utána nézel ennek a két térképes kapcsolónak (bele tetted a bogarat a fülembe), hogy valóban fel lehet rakni az előző generációsra mindenféle extra alkatrész nélkül?!
Amúgy köszönöm az alkatrészeket!
Bár nem lesz annyira egyszerű felrakni a ventillátort, mert pont ott megy el egy vízcső és még nem tudom mennyit enged majd.., és kell szereznem egy konzolt is amire felcsavarozom!
Hűtőventilátor elkelt

Amik még megvannak:
-Komplett gyári kipufogórendszer
-Gyári kerékszett
-Hátsó lánckerék 44 és 45 fogas
-Felső láncvédő műanyag
-Kormányszivacs
-Duda
legyen bár már nem sok mindenem maradt

Dobsz egy email címet és akkor mondom a címet.
Ha neked is megfelel, akkor 5 pízért leszaladnék érte és ha elhúzod a mézes madzagot, lehet még másra is rá harapok!
Lent van a garázsba Itthon vagyok ma, hétköznap átlag este 6 tól.
Gyárilag cserélt önindító fogaskerék áttétel, illetve gyárilag ellenőrzött lendkerék csavarok.

Tömítő pasztát látod kívülről ha narancs az rossz jel, ha fekete akkor okés.

Szelepemelő tökéket érdemes kicserélni véleményem szerint, amiket láttam neten blokk felújításokat szinte kivétel nélkül le volt pattogzódva a króm réteg, és ha sokáig úgy használjál elkezdi megenni a vezérműtengely van belőle ára 8-11e között mozog, a új cikkszáma: 855632
Mennyire van kéznél és mit csinálsz ma?
megvan
A hűtő ventillátor meg van még?
Még mindig nem vagyok teljesen képben...!
Az enyém:

55RX
*01739*

Ez most mit is takar, lett gyárilag frissítve vagy sem és ha igen, akkor mi?
ma próbálkoztam embert találni aki megcsinál egy letört fület a kipufogóról (titán) de nemigen jártam sikerrel, hegesztőt találtam, anyagot meg rendeltem ebayről 2,5mm átmérő 250mm hosszú titán szál, így maradni fog ha esetleg kellene késöbbiekben
Hála isten nekem ezek már javítozva lettek.
Most tartok 9300km nél 10000nél elviszem egy átnézésre!
Kiváncsi vagyok mi lesz az eredmény. :-)
Nem szép, viszont nagyon ronda!
ez nem sikerült túl ízlésesen
Azt kihagytam hogy nem is sima nyomógomb a jó hanem kapcsoló(on-off), hacsak nem akarjuk folyamatosan nyomni hogy működjön a motor
Visszatérve a gyújtáskapcsoló kiiktatására, egy 2 külön körös nyomógombal meglehetne oldani. Ami a corsaitaliana oldalán van az nem jó erre a feladatra.

Pl ilyennel: link

Ilyesmit próbáltam keresni csak 12mm es beépítéssel, illetve lehetőleg vízálló kivitelben, de eddig sajna nem találtam
egyik sem nyert
Nem lehet, hogy csak elütöttél egy birkát?!