A másik dolog, hogy letöltöttem és átnéztem azt a tömörített csomagot amit linkeltél és ezúton köszönöm is neked. A lényeg, hogy most szembesültem vele, ha nyitott rendszerű a motor és hobbi szinten sport célra használt, akkor 30üó(!) ír a motorolaj csere periódusra, és 60üó(!) a váltóolaj cserére!
Én meg eddig általában 10üó-ként, de max. 15üó-ként cseréltettem benne mindent (motorolaj+szűrő/váltóolaj) a márkaszervízben!
Sajnos a ventillátor projekt elvetélt, mert sehogy sem fér el a jobb oldali hűtőn a gyári ventillátor! A vízcső még csak-csak engedne, de a motorolaj tartály két kivezetése abszolút útban van és emiatt képtelenség berakni!
Marad tartaléknak!
Pár napja felraktam egy tömörített pakkot 1-2 leírással abba benne van minden angol nyelven ami szükséges. Ez a file neve: sxv_map_switch_upgrade_rev_1.pdf
Áttetsző vízhűtés csövet tudok esetleg ha kellene (rugószállal merevített), vagy a gyárim megvan, lehet a bal oldali picivel hosszabb.
Még jó, hogy nem hoztam el a lánckereket, mert már a 48-assal is majdnem leghátul van a tengely!
Annyi szívességet kérhetnék, hogy egy kicsit utána nézel ennek a két térképes kapcsolónak (bele tetted a bogarat a fülembe), hogy valóban fel lehet rakni az előző generációsra mindenféle extra alkatrész nélkül?!
Amúgy köszönöm az alkatrészeket!
Bár nem lesz annyira egyszerű felrakni a ventillátort, mert pont ott megy el egy vízcső és még nem tudom mennyit enged majd.., és kell szereznem egy konzolt is amire felcsavarozom!
Gyárilag cserélt önindító fogaskerék áttétel, illetve gyárilag ellenőrzött lendkerék csavarok.
Tömítő pasztát látod kívülről ha narancs az rossz jel, ha fekete akkor okés.
Szelepemelő tökéket érdemes kicserélni véleményem szerint, amiket láttam neten blokk felújításokat szinte kivétel nélkül le volt pattogzódva a króm réteg, és ha sokáig úgy használjál elkezdi megenni a vezérműtengely van belőle ára 8-11e között mozog, a új cikkszáma: 855632
ma próbálkoztam embert találni aki megcsinál egy letört fület a kipufogóról (titán) de nemigen jártam sikerrel, hegesztőt találtam, anyagot meg rendeltem ebayről 2,5mm átmérő 250mm hosszú titán szál, így maradni fog ha esetleg kellene késöbbiekben
Visszatérve a gyújtáskapcsoló kiiktatására, egy 2 külön körös nyomógombal meglehetne oldani. Ami a corsaitaliana oldalán van az nem jó erre a feladatra.
Én meg eddig általában 10üó-ként, de max. 15üó-ként cseréltettem benne mindent (motorolaj+szűrő/váltóolaj) a márkaszervízben!