Helló-szia mindenki!
A segítségeteket kérném sxv 450 vasam most volt átnézve szelep minden rendbe de egy pár alkalommal mentem vele és mostanság nagyon eszi az olajat PL: ma is durván 70km ez fél litert, akrapovic dob van rajta a km óra nincs rajta nem tudom mi mivel van összefüggésben ha tudnátok segíteni meg köszönném!
Ők állítólag nagyon profik, van minden gépük és szerszámuk a kipufogó rendszerek gyártáshoz/átalakításához! Ha viszel nekik mintát azt is simán lekoppintják!:
Ha itthon is ~23Euro körül van az új kapcsoló ára, akkor szerintem nem érdemes 15Font+postaköltségért megrendelni egy bontott kapcsolót Angliából!
Viszont ha ennél lényegesen drágább itthon (ismerve a "jó" Magyar üzletpolitikát...), vagy nem találok itthon hasonló árban, akkor nem kérdés...
A két ünnep között meg interjúvolom a márkakereskedést ha nyitva lesznek, hogy mennyiért vesztegetik itthon?!
Az 1000 Ohm/1W-os ellenállást és a 4,7V/1,3W-os Zener diódát a 2db csatlakozóval együtt már megrendeltem, vezetéket meg "kukázok" itthon hozzá!
Ha sikerült kapcsolót szereznem és a bekötéssel is kész vagyok, akkor már csak fel kell okosítani az Ecu-t két térképesre az Aprilia szervízben!
Vagy esetleg van más alternatíva is, mint a márka szerviz ahol tudnak Ecu-t programozni?
Szerinted milyen/melyik térképet rakassam rá (2007-es Rxv550)?
Kedves tőled, de nem szívesen publikálom az E-mail címem, inkább elküldöm neked sms-ben! Valószínű, hogy nekem is ua. a leírásom van mint neked, ha a tiéd is Angol nyelvű és képekkel illusztrált a folyamat, de nagyon szívesen veszem, ha elküldöd!
Valami csak kell, mert azt írja a motoros kolléga, hogy a vészleállítós megoldással csak on állásban lehet beindítani a motort...! Tehát valami difi csak van!?
blokk szét összeszereléshez való gyári szerszámok bérelhetők.
extremehungary@gmail.com 30/9410603