...ha meg olyat akarsz amit nem kell állandóan szervizelni, akkor lehet, hogy a KTM-et is lehúzhatod a listádról?! Nem tudok konkrétumot, csak az a gyanús, hogy mikor bejöttek a nagy KTM-ek, akkor rengeteget lehetett belőle látni és most meg alig lézeng belőle pár darab!
Viszont a GS BMW-ből egyre többet látok...
Amúgy meg 2M körül már simán kapsz GS BMW-t is!
Az én barátomnak egy 2005-ös 1150Gs Adventure Limited edition van, hatalmas és gyönyörű egy "dög"!
Egy olyanról, vagy egy 1200Gs Adventure-ről álmodok én is a Busa és az Rxv helyett!
Nem tudom mi lesz a vége.....
olyan motort akarok amit nem mindig kell szevizelni fogalmam sincs mennyiért rakhatok bele fasza blokkot de tegyükfel nem jön ki 500~ bol akkor mar mindegy ha ebből kiárulok 500 at aztan még megpótolom és megvan álmaim motorja egy adventure az kb 2 M.
mennyiből jött ki neked?
Ha a 10üó alatt megeszi a 10w-60 olajat, akkor szerintem ott már gond van! Nem több ezer kilométerről beszélünk, hanem max 500km-ről!
A gyártó 10w-60 olajat ír elő, innentől a motorod és saját felelőségedre olyan irányban és mértékben térsz el, ahogyan csak akarsz! Biztos jó bele más gyártmányú olaj is, mint az Agip, meg a Motul, de én nem azon az 1-2L olajon spórolnék a helyedben, amit kér a motor és a váltó! Én eddig ezt a két márkájú olajat használtam bele, de ez nem jelenti azt, hogy ne lenne bele megfelelőbb olaj ezeknél! Gondolom az Olasz mérnökök, mire kiadták tömeg gyártásba a motort, az Agip olajjal tesztelték az alkatrészeket és ahhoz lőtték be az intervallumokat. Ők legalább a saját terméküket preferálják a saját motorjukba! Nem úgy mint mi Magyarok...!
A Hayabusa tulajok Pl. kimondottan dicsérik a MOL 10w-50 olajat... Én még nem próbáltam, de attól még lehet jó!
Én is gondolkodtam annak idején valamelyik KTM Adventure-ben és kérdeztem olyan embert akinek volt 950 és 990-je is. Ha gondolod átküldöm E-mailben, hogy mit írt róluk, hátha segít a döntésben!
én kereskedek vele ! közben szoktam is menni velük .nem volt számomra kényelmetlen volt a nagy pörgése és a fogyasztása sem volt kedvező ,mivel én sokat motorozom nem hobi hoki vagyok így nekem ez is számít .és nem szoktam vele 178 menni egyszer mentem és még ment volna de nem húztam neki már .de főldutra is tökéletes az áttétel mert 90 nél nem ráz tökéletesen megy .
Ne áruld el senkinek, de nekem is többször megfordult már a fejemben, hogy visszavetetek a teljesítményéből, mert az 550 (mint a példám is mutatja ) túl sok már terepre!
De én inkább az ECU-t fogom átiratni gyengébbre (hátha még az élettartamának is kedvez), mert én 178km/h-val nem szoktam menni terepen!
Ahoz képest akkor elég jól bírta, mert ha jól tudom 90üó-nál motorgenerált ír a szervízkönyv!
A hiba ott lehetett, hogy "valószínű nem jol rakták fel a hengerfejet a hajtókarra"!
A hajtókarra nem a dugattyút és a főtengelyt szokták rakni?!
Attól a pillanattól, ahogy kikerült belőle a gyári folytás és a ~15kw-ból 60Le lett, onnantól üzemórás motorként kell szervízelni!
Nem lehet párhuzamot húzni az üzemóra és a kilóméter között, mert erőssen függ a használat körülményeitől!
Pl.: az üzemóra számláló akkor is ketyeg amikor a piros lámpánál ácsorogsz...! Én általában hasonló körűlmények között használom és igy nekem, ha jól emlékszem a 10üó kb 400-500km szokott lenni!
240 Üzemóra volt a computerbe az előző tulaj ujjította csak nem jól valószínű nem jol rakták fel a hengerfejet a hajtókarra és leszakadt körbefordult a blokkba
meg akarom, tartani a kasznit csak nem tudom mit kéne belerakni igazaból aprának van benne 40K amit ő rakott bele az csábító mert a kaszni tetszik.
csak kérdés mennyi pénzből lehet megoldani
Azt mondták az apriliánál ,ha nem versenyzem vele akkor nem kel üzemórát nézni csak kilométert .de hány kilométerenként cseréljem ? 1000 ?vagy? és mit takar nála az üzemóra ? dugó csere meg ilyenek ?
xt blokkot nem lehet belefaragni?