Szia!
Igen, az csak hűtőfolyadék! Nézd meg milyen színű a hűtőben lévő folyadék (zöld vagy rózsaszín)! Elméletileg rózsaszín, mert az való az alumínium motorhoz... Vegyél autós boltban, vagy valamelyik nagy áruházban ugyanolyan színű hűtőfolyadékot, keverd be az előírt mértékben és töltsd fel vele a hűtőt és a blokk alatt lévő kiegyenlítő tartályt is! Nyugodtan teletölthetsz mindent, mert ahogy melegszik majd a motor, úgy is kinyomja a túlfolyó csövön ami nem kell neki (csak aszfalton a kanyarban nehogy rámenj a csíkra )! Egy tipp: mikor töltöd fel a blokk alatt lévő kiegyenlítő tartályt, akkor a kivezető túlfolyó csövét emeld fel függőlegesen, hogy magasabban legyen a cső vége mint a tartály betöltő nyílása, mert különben úgy viselkedik, mint mikor a benzint szívod le slaggal..., kirántja az összes hűtőfolyadékot a tartályból ahogy elkezd folyni! Ha tele a kiegyenlítőtartály, akkor csavard vissza a kupakját és utána már elvezetheted a túlfolyó csövét ahol akarod. A kiégett gumicső helyett vegyél autós boltban megfelelő belső átmérőjű (4-5-6mm) és lehetőleg áttetsző benzincsövet (hogy lásd milyen cucc jön a hűtőből ki mikor bemelegszik a víz) és cseréld ki!
Elméletileg feltölthetnéd desztilált (ioncserélt) vízzel is, de azzal az a baj, hogy nincs kenése mint a fagyállónak és hamar megeszi a vízszivattyú szimeringjét!
Sziasztok!
Van egy kis problémám!
A motor jobb oldalán van a hűtő, tetejéből kijön egy cső ami összevon kötve a blokk alatt tévő tartállyal. sikerült a kipufogónak kiégetnie és mikor kihúztam a csövet a tartályból ami a blokknál van természetesen kifolyt a folyadék. Első kérdésem az lenne hogy az ugye csak a hűtő folyadék? a második meg hogy mivel pótolom a kifolyt folyadékot?minek sikeredet kifolyni rxv 450 2007
Most olvastam vissza mi történt!
Csokoltatnám az elötte hozzányuló koklert!
Mi kéne hozzá hogy rendbe legyen két blokk fél gondolom és még?
Lehet van a szerelömnek alkatrésze de ez korántsem biztos jó multkor mintha lett volna egy két ilyesmi alkatrésze.
ŐŐŐ Csak akkor tudja ezt neked meg csinálni és a motorodhoz állitani ha veszel hozzá Dynojet-et!
Akkor viszont padon tuti lesz nem Dkeszi gyári lehet jó lehet nem verzió!
Ráadásul még kapsz egy két + pacikát is!
Neked még rajta van a gyári euroszabványos levegő visszavezetés?
Nem baj ha durrog versenymotor! De biztos, h hozzá kell állítani a gépet!
Vidd el Dkeszire ott majd a Jenő megcsinálja neked (más szerintem nem is tudja ebben az országban) fél óra munkadíj volt nálam is ki lehetett fizetni.
Igen, az csak hűtőfolyadék! Nézd meg milyen színű a hűtőben lévő folyadék (zöld vagy rózsaszín)! Elméletileg rózsaszín, mert az való az alumínium motorhoz... Vegyél autós boltban, vagy valamelyik nagy áruházban ugyanolyan színű hűtőfolyadékot, keverd be az előírt mértékben és töltsd fel vele a hűtőt és a blokk alatt lévő kiegyenlítő tartályt is! Nyugodtan teletölthetsz mindent, mert ahogy melegszik majd a motor, úgy is kinyomja a túlfolyó csövön ami nem kell neki (csak aszfalton a kanyarban nehogy rámenj a csíkra )! Egy tipp: mikor töltöd fel a blokk alatt lévő kiegyenlítő tartályt, akkor a kivezető túlfolyó csövét emeld fel függőlegesen, hogy magasabban legyen a cső vége mint a tartály betöltő nyílása, mert különben úgy viselkedik, mint mikor a benzint szívod le slaggal..., kirántja az összes hűtőfolyadékot a tartályból ahogy elkezd folyni! Ha tele a kiegyenlítőtartály, akkor csavard vissza a kupakját és utána már elvezetheted a túlfolyó csövét ahol akarod. A kiégett gumicső helyett vegyél autós boltban megfelelő belső átmérőjű (4-5-6mm) és lehetőleg áttetsző benzincsövet (hogy lásd milyen cucc jön a hűtőből ki mikor bemelegszik a víz) és cseréld ki!
Elméletileg feltölthetnéd desztilált (ioncserélt) vízzel is, de azzal az a baj, hogy nincs kenése mint a fagyállónak és hamar megeszi a vízszivattyú szimeringjét!