Találtam egy superbike magazint,2007-es,benne vagy fotóval még siheder korodban .Én elégedett vagyok a km-hoz képest,az 550-el,negyedik szezont megyek vele,lényege a törődés.
A fő probléma hogy az Amerikában van ahol az emberek nem nagyon figyelnek oda ráülnek és csapatnak.
És ha nincs benne olaj miért az is kell bele? :-)
Ahogyan nézem ott is inkább az 550 a bibis!
Kicsit aggasztó az a sok főtengely csapágy illetve hajtókar csapágy kopás, valamint szabadonfutó csavarjai a lendkeréken kicsavarodtak sok esetben, illetve szelepemelő tőke felületkezelése is "gyári hibás"
A szívató lent van már a lészürő házon!
Az inditás gátló már nekem is benne van 8mp inditozás után nem indit csak ha gyujtás le majd vissza hála istennek nem sürün kell használnom csak téli ébresztésnél! :-)
Dunakeszin már hiába rendelsz, mert úgy tudom elköltöztek az 5.-ker Hold utcába és a szervíz részleg meg újpestre...!
De nem csak az Apriliánál döcögős az alkatrész rendelés, hanem a Suzukiéknál is! Én tavaly októberben rendeltem alkatrészt a FullGas-tól és kb. 2 hónapot vártam az alkatrészekre!
Én úgy tudom, hogy nem az Olaszok nyaralnak, hanem ha valami nincs itthon a raktár polcon, akkor van a kereskedéseknek/márka szervízeknek egy alsó rendelési limitük összegük (mondjuk 1.5M forint), amely összeget össze kell várniuk a rendelésekből és csak utána rendelik meg egyben!
Ha nincs az országban a kívánt alkatrészből, nyáron lehet bajos a rendelés... a digók szeretnek hosszan vakációzni, és olyankor pont leszarják, hogy neked itt nagyonkéne valami. Legalábbis a VOR esetében ezt hallottam, nemtudom Apriliáékra ez mennyire igaz!?!
Ma megpróbáltam rendelni a mocihoz cuccot,Dunakeszin,reménytelen,nem tudom ki az illetékes,elegem van,2 hete próbálkozok.Magyarország én így szeretlek.?Le kell hogy térdepeljek hogy legyen valami?
pályára szeretném, így a rendszám nem lényeg.
Beszéltem az eladóval, megvan mindene (lámpák, idomok,gyári kerékszett kipu stb) köv hét végén tudom megtekinteni, mire érdemes figyelni?
2008 as verzióknak már kormányról kapcsolható a 2 gyújtástérkép(soft-hard)?
Honnan tudnám még kideríteni hogy biztosan a 2008 as blokk van benne szétszedés nélkül? Úgy tudom ezekbe más fogszámú fogaskerék áttétel van az önindítónál, így már kevésbé hajlamos behalni az önindító, illetve szoftveres tiltás is van 6mp ig mehet az indító utána kötelezően várni kell 10mp-t.
Nálam a kocaenduros stílusommal 10üó kb. 400-500km-re szokott kijönni, így a hirdetésben szereplő 1050km nálam sehogy sem jön ki, sem 5, sem 6 üzemórára...!
Amúgy mutatós egy darab, de szerintam ennyi pénzért már papírosat is lehet kapni...!
Bár nem tudom, hogy mire és hol akarod használni
Kényszer megoldás,de ha gyorsan megyek nem látják.Gyárija 70-e,tudom hogy lehetne csinosabbat is rátenni,egyenlőre ez van.Simson,de nem sokan veszik észre.
A teljesítményleadásod rugalmasságát is megnézném legfelső fokozatban 80 vagy 100ról nyélgáz és hogyan viszonyul egymáshoz a CBR és az SXV.
Utóbbinak nem kell visszapakolni kettőt hogy előzzél vele nem úgy mint a CBRnek.
0-ról természetes hogy egy gyorsasági motor lenyomja de nyomatékból, aaa.
Nekem tavaj napi használatban volt!
És munkábajárásra nekem tökéletes 20km oda 20km vissza!
Szerintem erre is tökéletes de ezt már leirtam ide párszor.
Kifejezetten imádtam munkába járni
És ha nincs benne olaj miért az is kell bele? :-)
Ahogyan nézem ott is inkább az 550 a bibis!
De ettől függetlenül nem túl bizalom gerjesztő az biztos!
Rengeteg képpel: link
Kicsit aggasztó az a sok főtengely csapágy illetve hajtókar csapágy kopás, valamint szabadonfutó csavarjai a lendkeréken kicsavarodtak sok esetben, illetve szelepemelő tőke felületkezelése is "gyári hibás"
Az inditás gátló már nekem is benne van 8mp inditozás után nem indit csak ha gyujtás le majd vissza hála istennek nem sürün kell használnom csak téli ébresztésnél! :-)
De nem csak az Apriliánál döcögős az alkatrész rendelés, hanem a Suzukiéknál is! Én tavaly októberben rendeltem alkatrészt a FullGas-tól és kb. 2 hónapot vártam az alkatrészekre!
Én úgy tudom, hogy nem az Olaszok nyaralnak, hanem ha valami nincs itthon a raktár polcon, akkor van a kereskedéseknek/márka szervízeknek egy alsó rendelési limitük összegük (mondjuk 1.5M forint), amely összeget össze kell várniuk a rendelésekből és csak utána rendelik meg egyben!
Beszéltem az eladóval, megvan mindene (lámpák, idomok,gyári kerékszett kipu stb) köv hét végén tudom megtekinteni, mire érdemes figyelni?
2008 as verzióknak már kormányról kapcsolható a 2 gyújtástérkép(soft-hard)?
Honnan tudnám még kideríteni hogy biztosan a 2008 as blokk van benne szétszedés nélkül? Úgy tudom ezekbe más fogszámú fogaskerék áttétel van az önindítónál, így már kevésbé hajlamos behalni az önindító, illetve szoftveres tiltás is van 6mp ig mehet az indító utána kötelezően várni kell 10mp-t.
Amúgy mutatós egy darab, de szerintam ennyi pénzért már papírosat is lehet kapni...!
Bár nem tudom, hogy mire és hol akarod használni
Közben meg ha fönt elolvasod akkor összesen van benne 5!
Valaki ismeri ezt a motort? Mit lehet róla tudni?link
Utóbbinak nem kell visszapakolni kettőt hogy előzzél vele nem úgy mint a CBRnek.
0-ról természetes hogy egy gyorsasági motor lenyomja de nyomatékból, aaa.
És munkábajárásra nekem tökéletes 20km oda 20km vissza!
Szerintem erre is tökéletes de ezt már leirtam ide párszor.
Kifejezetten imádtam munkába járni