Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valahol olvastam hogy az 550-es blokk a zűrös,a 450-es állítólag nem.
Illetve keresnék hozzá benzinpumpát is, mert a kawa pumpája sajnos nem fér el a tank és a váz között,fuck!
Mindenképp vennék, asszem az angol e-bay-en volt egy a hozzávaló üléssel együtt 300 euroért.Kár, h nem vettél, most megvenném tőled jó olcsón!
De félre a viccel, csak hivatalos importőrön keresztül lehet beszerezni?
Mi érdekel róla?
Én egy időben akartam venni, de aztán letettem róla. Most úgygondolom jól tettem.
Ha már a kis tanknál tartunk, nem tud valaki esetleg valami bővebbet a 12 literes tankról?Csak külföldi oldalakon találtam némi infot...
Én tudom milyen. Használgatom néha utcán is. Dolgozni járni, városban bohóckodni, de legjobb a pálya.
Azért az olajat nem kell vinni, az új blokkosok már nem eszik csak elég minimálisat, de ennyit minden hasonló kaliberű motor fogyaszt. Az hogy nem megy el 100 km-et azért a kis tankjának is köszönheti.
Csak a külseje úgy megfog egyes embereket, h mégis megveszik utcára, és később csak pislognak, h nem tudnak elmenni 100 km-t tankolás nélkül, meg vinni kell a hátizsákban az olajat...
Ezt minden rosszindulat nélkül...télleg nem egy hosszútávú masina.
Ígyvan! Ez egy versenymotor, és annak valószínűleg tökéletesen meg is felel...
Nem igazán találni minden sarkon sxv-rxv blokkot, és az alább leírtak alapján sem lett volna számomra megfelelő, mindenképp valami tartós egységet akartam(50+ ezerkm)
Ezt a motort nem utcára tervezték.
Kereshettél volna belevaló motort is.
Te választottad ezt az utat.
Azért azt megjegyzem, hogy ügyesen megoldottad!
Egyébként énis vékettő párti vagyok, és próbáltam a gyári blokkal, de nálam egy vékettőnek nem kell szétforogni ahhoz, h történjen valami!
Ja, és mégegy: Sajnos az én esetemben két választásom volt: vagy nézegetem otthon az üres vázat, vagy baszok vele valamit, h gurulni lehessen vele, de kösz a KORCSOT, kurvára jól esett, kb mintha a gyerekemre mondtad volna, h hú de ronda ez a gyerek!Király vagy!
Csírájában elfojtva a veszekedést, szerintem maradjunk annyiban, h aki hétköznapi használatra szánná a motort, annak NEM megfelelő(rövid olajcsereintervallum-olajzabálás-benzinzabálás-rövi
d hatótáv-egyéb elektromos hibák).Engem is valszeg ezért beszéltek le a miskolci szalonban...
Jajjj, jólvannna! Azért irtam ezt, mert meglepett, hogy a kereskedő lefelé beszélt róla! Csak néztem rá értetlenül,hogy akkor most miről beszél?! Nem azért van ott,hogy eladjon ?!
Nem is tudod milyen!
De biztos jobb egy korcs!
Szia,(sztok)
Ok, de gyakorlati tapasztalta egyikőtöknek sincs az Aprilia V2-es blokkjával.
Valóban vannak, voltak velük problémák, de annyira nem szarok mint ahogyan itt lefestitek.
Sok legenda kering, de aki V2 buzi annak mondhattok bármit! Mellesleg milyen pöcsfej kereskedő az aki nem adja el a készleten lévő motorját, arra hivatkozva, hogy ez szar?
Ugyan!
Ahogy mondod, de csak a blokk szar!
Probléma kiküszöbölve!
aszongyák szarok soha ne vegyek ilyet EGY APRILIA SZALONBAN MONDTÁK!
SXV 2009
Köszi sportmotor!
Gyönyörűűűű
Topik Aprilia RXV, SXV, MXV tulajoknak.