Mindenképp vennék, asszem az angol e-bay-en volt egy a hozzávaló üléssel együtt 300 euroért.Kár, h nem vettél, most megvenném tőled jó olcsón!
De félre a viccel, csak hivatalos importőrön keresztül lehet beszerezni?
Én tudom milyen. Használgatom néha utcán is. Dolgozni járni, városban bohóckodni, de legjobb a pálya.
Azért az olajat nem kell vinni, az új blokkosok már nem eszik csak elég minimálisat, de ennyit minden hasonló kaliberű motor fogyaszt. Az hogy nem megy el 100 km-et azért a kis tankjának is köszönheti.
Csak a külseje úgy megfog egyes embereket, h mégis megveszik utcára, és később csak pislognak, h nem tudnak elmenni 100 km-t tankolás nélkül, meg vinni kell a hátizsákban az olajat...
Ezt minden rosszindulat nélkül...télleg nem egy hosszútávú masina.
Nem igazán találni minden sarkon sxv-rxv blokkot, és az alább leírtak alapján sem lett volna számomra megfelelő, mindenképp valami tartós egységet akartam(50+ ezerkm)
Egyébként énis vékettő párti vagyok, és próbáltam a gyári blokkal, de nálam egy vékettőnek nem kell szétforogni ahhoz, h történjen valami!
Ja, és mégegy: Sajnos az én esetemben két választásom volt: vagy nézegetem otthon az üres vázat, vagy baszok vele valamit, h gurulni lehessen vele, de kösz a KORCSOT, kurvára jól esett, kb mintha a gyerekemre mondtad volna, h hú de ronda ez a gyerek!Király vagy!
Csírájában elfojtva a veszekedést, szerintem maradjunk annyiban, h aki hétköznapi használatra szánná a motort, annak NEM megfelelő(rövid olajcsereintervallum-olajzabálás-benzinzabálás-rövi
d hatótáv-egyéb elektromos hibák).Engem is valszeg ezért beszéltek le a miskolci szalonban...
Jajjj, jólvannna! Azért irtam ezt, mert meglepett, hogy a kereskedő lefelé beszélt róla! Csak néztem rá értetlenül,hogy akkor most miről beszél?! Nem azért van ott,hogy eladjon ?!
Szia,(sztok)
Ok, de gyakorlati tapasztalta egyikőtöknek sincs az Aprilia V2-es blokkjával.
Valóban vannak, voltak velük problémák, de annyira nem szarok mint ahogyan itt lefestitek.
Sok legenda kering, de aki V2 buzi annak mondhattok bármit! Mellesleg milyen pöcsfej kereskedő az aki nem adja el a készleten lévő motorját, arra hivatkozva, hogy ez szar?
Ugyan!
De félre a viccel, csak hivatalos importőrön keresztül lehet beszerezni?
Én egy időben akartam venni, de aztán letettem róla. Most úgygondolom jól tettem.
Azért az olajat nem kell vinni, az új blokkosok már nem eszik csak elég minimálisat, de ennyit minden hasonló kaliberű motor fogyaszt. Az hogy nem megy el 100 km-et azért a kis tankjának is köszönheti.
Ezt minden rosszindulat nélkül...télleg nem egy hosszútávú masina.
Te választottad ezt az utat.
Azért azt megjegyzem, hogy ügyesen megoldottad!
Ja, és mégegy: Sajnos az én esetemben két választásom volt: vagy nézegetem otthon az üres vázat, vagy baszok vele valamit, h gurulni lehessen vele, de kösz a KORCSOT, kurvára jól esett, kb mintha a gyerekemre mondtad volna, h hú de ronda ez a gyerek!Király vagy!
d hatótáv-egyéb elektromos hibák).Engem is valszeg ezért beszéltek le a miskolci szalonban...
De biztos jobb egy korcs!
Ok, de gyakorlati tapasztalta egyikőtöknek sincs az Aprilia V2-es blokkjával.
Valóban vannak, voltak velük problémák, de annyira nem szarok mint ahogyan itt lefestitek.
Sok legenda kering, de aki V2 buzi annak mondhattok bármit! Mellesleg milyen pöcsfej kereskedő az aki nem adja el a készleten lévő motorját, arra hivatkozva, hogy ez szar?
Ugyan!
Probléma kiküszöbölve!