Annyi csak,hogy felraktam a silmoto rendszert és.......gondolom hozzá kellene állítani a dolgokat.Van aki azt mondja,hogy nem kell,mert jó.De ha vissza engedem a gázt akkor durrog 1 kicsit,ez nekem nem jó,lehet kevés anyagot kap.
Srácok! Felraktam az új rendszer a mocira.......a kipufogó leömlőre rá van kötve valami bánat.ímit kell azzal csinálni?Szereljem le az egészet vagy mifene?
Mondjuk azt azért tudni kell, hogy nem adja a nagy Bömbi azt az adrenalin faktort, mint az RXV-SXV, de nem is azt várja tőle az ember!
Mentem a haver 2005-ös 1150Gs adventure motorjával és olyan érzés volt, mintha egy közvetlen föld felett repülő kompresszoron ültem volna! Nekem nagyon bejött! Csak hiányzik belőle 30-40Le, bár nyomatékból meglepően egész kellemesen meg indul, csak hamar el fogy belőle a kraft! Viszont a motorféket irigylem belőle, mert nekem már igencsak húznom kell a Busán a féket, míg a Bömbi csak motorfékkel gurul...
A sípcsontomnak meg az volt a szerencséje, hogy bőrruhában voltam, mert az első megállásnál belerugtam a hengerbe, ami elég fura helyen van, mert csak közvetlen magad alá tudod lerakni a lábad, nem tudsz előrefele betámasztani! Azért már azt is kellett szerelni, mert széthullott a generátora! De az biztos, hogy jóval kevesebb törődést igényel, mint az adrenalin bombánk!
nem mertem meg várni még szét esik :) mindenki dicsérte :) pedig szerintem tényleg jó gép .csak az olaj fogyasztás nem jött be nekem :) meg a fogyasztása benzin .8 l az sok szerintem ennyiért már r 6 járok .
A 450 est?
az igen hat 500 at nekem is ér igy ahogy van.
Most mondenki ezt a Suzuki DL 1000 nyomja h az milyen fasza azt mondjak a futomujével szokott probléma lenni.
Néztem BMW ket csak en nem tudok eligazodni azon h az eggyik 4 millio a masik 1,6 meg 1,6 lenne de... kicsit lutrinak tűnik
De ha ésszerű számítást végzek.
Bár nem vagyok tisztába a KTM futás teljesítményével úgyhogy valakivel konzultálni kene KB 1,5 / 2 M Ft egy ilyen motor ha nagyon rosszul adom el az enyém kapok érte 450 et ha veszek 1 blokkot beépitem ugyan olyan szerviz igénye lesz es 16 K km után lehet ra költeni megint kb 1000 eurót es munkadíjat nem számoltam az kb 2000 euró az 6 kiló nem hiszem hogy az a KTM blokk nem bír ki 150 K km ért lezongoraztam ezt a dolgot na meg ezzel túrázni is lehet
Miröl lenne szó?
bar ha egy jó GS t kifognek azt vennek
Mentem a haver 2005-ös 1150Gs adventure motorjával és olyan érzés volt, mintha egy közvetlen föld felett repülő kompresszoron ültem volna! Nekem nagyon bejött! Csak hiányzik belőle 30-40Le, bár nyomatékból meglepően egész kellemesen meg indul, csak hamar el fogy belőle a kraft! Viszont a motorféket irigylem belőle, mert nekem már igencsak húznom kell a Busán a féket, míg a Bömbi csak motorfékkel gurul...
A sípcsontomnak meg az volt a szerencséje, hogy bőrruhában voltam, mert az első megállásnál belerugtam a hengerbe, ami elég fura helyen van, mert csak közvetlen magad alá tudod lerakni a lábad, nem tudsz előrefele betámasztani! Azért már azt is kellett szerelni, mert széthullott a generátora! De az biztos, hogy jóval kevesebb törődést igényel, mint az adrenalin bombánk!
mennyi az annyi ?
Tud valaki eladó sxv-t ? Papíros kellene és blokk hibával is megfelel!
Várom válaszotok ! Előre is köszönöm.
az igen hat 500 at nekem is ér igy ahogy van.
Most mondenki ezt a Suzuki DL 1000 nyomja h az milyen fasza azt mondjak a futomujével szokott probléma lenni.
Néztem BMW ket csak en nem tudok eligazodni azon h az eggyik 4 millio a masik 1,6 meg 1,6 lenne de... kicsit lutrinak tűnik
2500 dollár az 550 ezer ft
De ha ésszerű számítást végzek.
Bár nem vagyok tisztába a KTM futás teljesítményével úgyhogy valakivel konzultálni kene KB 1,5 / 2 M Ft egy ilyen motor ha nagyon rosszul adom el az enyém kapok érte 450 et ha veszek 1 blokkot beépitem ugyan olyan szerviz igénye lesz es 16 K km után lehet ra költeni megint kb 1000 eurót es munkadíjat nem számoltam az kb 2000 euró az 6 kiló nem hiszem hogy az a KTM blokk nem bír ki 150 K km ért lezongoraztam ezt a dolgot na meg ezzel túrázni is lehet