Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdemes megkukkantani az ülés alatt lévő önindító relét, mert lehet az nem enged át elég áramot, ami miatt erőlködhet az önindító és emiatt hajlamos szarul indítaniítani és leégni!
Segitsetek mar abba hogy mi az öninditó forgasiranya es merre kell forgatnia inditaskor?
meg abba hogy mert egeti el a vezeteket az oninditó?
Én a + ventit Endurora raktam ha katlanba beszorulok akkor ne legyen gond a vízzel! Még sosem fortam meg!
Szerintem pályázáshoz max ha 40c ben mész!
Ami nagyon fontos a víz olaj összefolyásnál ha pályázol és körökön keresztül hegyeset mész, legyen minimum 1-2kör levezető amikor csak körbe gurulsz kvázi vissza hütöd mert ha kijössz egy hegyes menet után és pácsss le állitod nem tecc neki az biztos!
Csak az oninditót dobtak de sikerült egyet szeretnem ami fel van ujitva majd kiderül h mit mutat van ra fel év gari fogyó az olaj víz összefogást hogy lehet kiküszöbölni meg a + vetni akkor is kell ha nem palyazol?
Mi az a Natix vissza adta az Aprilia dilerjogot?
Szerintem szed ki vidd el egy önindító szervízbe!
Valaki tud ajánlani valamit önindító cserével kapcsolatban?
A kecskeméti cég mar nem foglalkozik ezzel
Eladó egy összesen csak kipróbált,tiszta új FTE Beringer alsó-felső fék,karcmentes állapotú!
Tel:706657560
ÁÁÁÁ Nekem a DRZ volt Dunlop király gumi.
Én úgy tudom a zoka nem cserélt felnit!
Gumi témában két éve én is egy neves versenyző segítségét kértem SXV-550-es gumizásához pályára.Tanácsa szerint szerint Dunlop KR 106 125 / 80 R 17 előre, Dunlop KR 108 170/55 R 17 hátra.Előre lágy, hátra közepes keveréket, de az ő véleménye szerint ez csak 18-28 fokos hőmérséklet határok között az igazi.Ezért hogy korábban vagy késő ősszel is tudjak pályázni ha száraz idő van,beszereztem egy nagyon lágy/lágy keverékű párosítást is.Ha meg nagy meleg van akkor már közepes/kemény kellene.Persze nagy melegben inkább a strandot választom még picit hűl az idő.Bár pályán azért nézegetem hogy kinek mi van a vasán, de a jobbak Dunlop-al mennek.Én nagyon meg vagyok elégedve vele,lassan már lábtartókat kell cserélni mert erősen kopnak.Természetesen gumi-fűtést használok.
Sőt inkább 4,25"
A versenyzőknek nem 5,5"-os a felnijük,hanem 4,5 vagy 5,0
Nekem is a nagymenök azt javallották hogy 165 kell rá pályázni jobban fordul jobban csuszik!
Zoka Ati pl. és ki más ha nem őőő szerintem nála jobban nem megy keresztbe senki! :-)
Azért arra tényleg kíváncsi lennék hogy néz ki egy 5,5 felnin egy 165ös gumi
Ezt lehetségesnek gondolom.
Köszi az infót!
A gumis témához hozzászólva,én úgy hallottam (sajnos nem tapasztalat:)), hogy a menők azért mennek vékonyabb gumával, mert könnyebb csúsztatni,mint a széleset és supermotyoban ez a lényeg. Csúsztatva hamarabb befordítják a helyes irányba a motort a kanyarba és már tolják rá a kakaót
El mész az AGO hoz veszel tőle egy Dynojetete és ő olyat ir rája beszarol! :-)
Persze komolyra forditva a szot padon nem ám csak úgy hébe hóba! :-)
Elviekben valószínűleg igazad van, nekem nincs igazán sok pályázós tapasztalatom. Azt hogy keskenyebb gumikat pattintanak fel előszeretettel, csak hallottam olyan emberkéktől, akik tapasztaltabb pályázók. Egyszer ki fogok próbálni egy 190-es karikát, bár utcai közlekedésnél nem valószínű hogy ki fognak ütni szembetűnően az előnyei/hátrányai. http://www.sportmotor.hu/motor...
Jól látod, de kiegészíteném. Egy egyensúlyi állapotot kell tartani a motor teljesítménye, a tömege, és a gumi felfekvési felülete (tapadása) között. Igazad van az sem jó, ha egy kisebb teljesítményű (125) nagy felfekvésű gumival megy, de az sem jó ha egy közepes teljesítményű motor, de alacsony tömegű, kis felfekvésű gumival megy. Én azt láttam a pályákon, hogy ha lehet mindenki egy-két mérettel nagyobb gumit rak fel hátra, mert nem egyenesben gond a gumi ellenállása, hanem hogy a kanyar kivezetésén, már milyen korán és milyen erővel tudsz kigyorsítani. Ezt azért teszik, mert az egész rendszerben a gumi a leggyengébb láncszem, az csúszik meg elsőnek. Megnövelve a gumi felfekvő felületét növelik a tapadást, persze utána bele kell nyúlni a futóműbe, majd a motorteljesítménybe és kezdődik előről. Persze lehet hogy ez nem így van, de én ezt tapasztaltam a saját motorjaimon is. Nekem R6on is sokszor az 5,5" felnin 190/55 volt fenn a gyári 180 helyett, és érezhetően keményebben lehetett vele menni kanyarban. Arról nem beszélve hogy a majrécsíkot nehezebben éred el, mélyebbre lehet dönteni. Nekem 165/55 van fenn, de az enyém RXV, 4,25" széles a felnim (erre 150/60 gumit tesznek gyárilag), a tietek meg asszem 5,5". Ha felteszel egy 190/55öt csak hegyesebb lesz a gumi és kanyarban stabilabb lesz. Egyenesben lehet hogy szitálni fog, ezt nem tudom. De egy biztos, ha neked úgy jó, akkor nekem is.
Szerintem teljesítmény függő is a dolog. Miért nem tapasztanak a kis 125-ös sportmotorok alá 180-as gumit? Mert nem bírna elindulni vele. 180-190-es gumikat a 100+ lóerős 600-1000-esekre raknak. Az SXV esetében nagy jóindulattal is csak 70-80 Le-ről beszélhetünk. Az egy dolog, hogy a gyár utcára alápakolta a mutatós 180-as gumit, de pályán, ha gyorsulni akarsz, valószínüleg elég a keskenyebb. Utcán természetesen én is 180-ast használok, egyrészt mert brutál jól néz ki, másrészt használt is jóval több van 180-asból olcsóbban.
jövőhétre megkérdezem ha nem sürgős.
valami húsos garnitúra elkelne. Én mindig 180-ast használtam (gyári méret), másoktól hallottam, hogy keskenyebb gumival könnyebben fordul.
Ha annyit megtennél, hogy megnézed, hogy van-e valami közepesen kemény akár slick, akár valami ragadósabb utcai akkor elmennék én érte, de csak tájékozódni, nem utaznék 100km-ert (Szolnok).
Másik fórumról beszélgettem egy sráccal, neki volt SXV és KTM is, ő mondta, hogy a KTM a kecskeméti pályán sokkal jobban fordul és a körideje is jobb volt a gyengébb naranccsal.
Esküszöm nem értem miért jobb a keskenyebb gumi. Komolyan kérdezem áruljátok el, hátha tanulok valamit.