Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aranyos vagy, hogy ennyire a szíveden viseled a sorsom!
Imádom a motorozást, ez kétségtelenül az életem szerves része, de ott lesz még az utcai motor, nem maradok motor nélkül! Bár meg kell hogy mondjam az endurózás mindig is közelebb állt a szívemhez mint a többi stílus! Sajnos ez a mostani baleset a lehető leg rosszabbkor történt az életünkben és ez többek között sajnos vonatkozik az anyagiakra is, bár nem ez az eladás oka! Szívem szerint megtartanám, főleg mivel nagyon megszerettem. Sosem volt még ilyen élvezetes és adrenalin bomba motorom mint ez, bár egy kicsit hiányzik belőle nekem az egy hengeres hang feeling, de jól szól ez is!
Úgy vagyok vele, hogy megtettem a lépést és majd a sors eldönti, hogy maradnia kell vagy mennie! Elkótyavetyélni nem fogom, elfér a garázsban!
Jól hangoznak nagyon ezek a csapatos nagy túrák, de sajnos én egyenlőre korház és korház között túrázok lassan már fél éve..., ennyit meg nem ér nekem...!
Remélem úgy hozza a sors, hogy maradhat és találkozunk még a buckák között!
Addig is legyetek jók és vigyázzatok magatokra és a motorokra úgy hogy közben élvezitek az életet!
Had legyen véleményem. Van egy pici párhuzam.
2006-ban szilánkosra tört a csuklóm, mert elémkanyarodtak. Kórház, műtét, gyógytorna 1 év. A mai napig testi fogyatékosnak vagyok nyilvántartva, mert a jobb csuklóm behatárolt. Az egész család le akart beszélni, sőt eladtam a motoromat is. Annyit változtattam, hogy nem megyek utcán, mert úgy sem bírom megállni a baromkodás nélkül, ezért csak pálya. A terep nekem is csak becsöppent, de sztem a legkikapcsolósabb dolog. Ha motoros a lelked nem fogsz tudni megmaradni vas nélkül. Egy a lényeg, nézz magadba kell e neked ez. Ha igen ne keress kifogást, találd meg a határaidat és csináld. Ha nem akkor divatból ne erőltesd. Nagyon fontos, esni kell sokat mint a birkózásban, hogy szokjad. Sztem te csak szerencsétlenül estél, ne hozd össze a stílusoddal. Szívesen mennék még veled terepen, mert egy tempóban mentünk, és nagyon élvezetes volt a túra, remélem még lesz alkalmam rá. Nálunk vagyunk 5-10 között, még becsöppentek ti is még egy öten, találgassál mekkora buli lenne. Így is érik egy nagy kirándulás. Ha nem jön senki elindulok egyedül. Csak azért írtam ezt le, mert annak idején a barátaim mutatták a helyes irányt és ha nem cseszegetnek lehet nem tudom motoroznék e ma. Lehet hogy hagynod kéne hogy rábeszéljenek. Szívjá port.
Én is meglepődtem mikor előszőr megláttam az állapotát!
Szerintem még a gyári gumik voltak rajta szinte makulátlan állapotban (hiszen Kecskemét környékén minden homokos) és az oldaldeklin sem látszott egyik csizma nyoma sem!
ezt a motort én akartam anno kecskemétről megvenni! :)
nagyon jó áron vettél akkor egy tiszta új motort :D
...vagy milyen port akarsz együtt szívni?
...Rá akarsz venni a kábítószerezésre?!?
Nem mi vagyunk az egyetlenek 30 felett sőt. Régen örültem ha bringám volt nem úgy mint most.
Tényleg nagyon sajnálom amin keresztül mész, de azt is remélem hogy ezek a szar emlékek megkopnak majd és újra beszippantjuk a port.
Az a baj Laci, hogy tizenpárévesen kellet volna megtanulnunk rendesen motorozni és nem most Oroszrullettezni közel a negyvenhez...! Harmadszor vagyok a baleset óta kórházban, jelenleg a János kórházban mélyvénás trombózissal...!
Nem kívánom senkinek ezeket a körülményeket, mint amik itt vannak!
Természeted blablabla stbstb....lófaszt.
Majd a hayabusa 2kilóval meg egykerékkel közúton az aztán az életbiztosítás.

Talán meg kéne rendesen tanulnunk motorozni.
Olyan helyekre vittek most is. Majd beszartam.
Nebassz


Sajnos mérlegelnem kellett ismervén a természetem..., még egy ilyen balaeset nem fér bele az életünkbe!
Hidd el én sajnálom a legjobban!
Az emelőt és társait egyenlőre nem árulnám külön, mert hátha jól jön az új gazdijának is, de ha valami megmarad, akkor feldobom ide a fórumra!
Jobb neked az 525..., erről lehet nem ért volna le a lábad se rendesen a terepen, meg egy agresszív jószág a "kis bokorugróm"!
Köszi
Sajnálom hogy így döntöttél, azért remélem még valamit fogsz venni terepre. Más örülne ha kifogna egy ilyen jó állapotú extrás vasat, te meg útjára bocsájtod. Csodálkoznék ha nem kelne el gyorsan. Olajakért, emelőért mit kérsz?
Ez a biztos.! ;) nagyon köszi.! Ezt jo tudni ;) !
Csere 525 EXC? Na jó én sem gondoltam komolyan.. de azért ha előbb felteszed lehet még szóba is jön Bááár nem akarom kinyírni magam
A blokk hátulján a hátsó rugóstag előtt bele van gravírozva:
45 RX,vagy 55RX
Értem, kösszi kösszi !
Akkor a 14-15 kw.-ek .! Az 550esek ;)
Naaaaa ezzt :) ..! Ezt hivják(hivnák) :) JÓ vásárnak..!

Nem semmi ...*.* gyünyürű!

És milyen jo állapot + ár :O !
Szia, majdnem osszes SXV papirjai 14 KW , mert a olaszoknal mar 16 eves kortol lehet a -20KW motor.
A rajtszámos lámpa ne tévesszen meg senkit, azt így vettem hozzá utólag használtan! Természetesen adom hozzá az összes gyári lámpáját és indexeit! Amit még tudni kell, hogy forgalmi szerint 15Kw-os(!), mint az összes többi papíros Rxv550-es!
Sziasztok!

Gondoltam ide teszem fel először...
Hosszas rágódás után úgy döntöttem, hogy eladom a 2007-es évjáratú Rxv550-es (Rally kivitelű!), érvényes Magyar forgalmis motorom!
Kikiáltási ára 730e jómagyar forint!
Amit tudni kell róla:
-második gazdija vagyok, én 1600km-el vettem 2011 Decemberében szinte gyári új állapotában, egy középkorú Kecskeméti férfitól, aki második motornak tartotta egy Ktm Exc125 mellett hobby motorozásra, de túl erős volt neki...!
-Én is csak "koca" endurozásra használtam és második motornak tartom!
-10-15üó-ként (kb 450-500km) mindig szervízelve volt MÁRKASZERVÍZBEN a szemem láttára!
-Minden típushiba ki lett rajta javítva (önindító csere, olaj-víz összefolyási hajlam)!
-A motor nagyon jól indúl hidegen-melegen, hónapok után is max a második rövid indítózásra!
-Szinte vadonat új (2x! motoroztam vele homokos talajon) Michelin Cross gumik vannak rajta!
-A Rally kivitelből adódóan, gyárilag 12 literes tankja van, ami ennél a típusnál nagyon nagy előny(!) és alumínium blokkvédője!

Plusz megállapodás tárgyát képezve, tudok hozzá adni egy garnitúra utcai enduro gumi szettet, 2x elegendő Motul 7100-as 10w-60as motorolajat 2db gyári olajszűrővel, 1L Motul 75w-90es váltóolajat és 1db motoremelőt!

Kérem csak komoly érdeklődők keressenek meg személyesen a: +36205695084-es számon! A típus iránt csak érdeklődők, kérem inkább a fórumon tegyék fel kérdéseiket, ott szívesen megválaszoljuk az összes kérdésüket!
sziasztok.

Van egy nagyon jo kérdésem :).

Ránézésre.. Meglehet különböztetni egy sxv 550est a 450-től..?
Vagy csak papirok alapján?
(Nehogy 450-t vegyek......:D ) :D
Azért mentsd el a gyorstárcsázóba a mentők számát...!
Na jó ez még viccnek is rossz volt..., inkább visszaszívom!