Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos én még nem vágom hétvégén kapom meg a gépet
Már strigulázok SXV 550
Sziasztok!

Elkezdett rángatni a moci (rxv450). Merre felé keresgéljem a hibát? talán gyertya? Ha igen akkor milyen gyertyát vegyek?
Halo
Írom amottan!
dobj már nekem egy címet hol van a helyi hangulatkarbantartó amihez van vmi közöd feró!
Mailbe is dobhatod vasárnap vagy hétfőn lehet járok arra
De már el is kellene jutni odáig
Köff
Az olaszok réme: "most akkor vágjam a vázat vagy ne?!?"
Én nem igazán tudom, mivel nem olyanom van, de mikor még nézelődtem hogy azzal vannak bajok ezért hanyagoljam
Igyekszem Ó ahhoz még kicsit jobban kell érezni De lesznek majd képek
Eladó egy aprillia rxv 2008as évjáratu és 2009ben üzembehelyezett motor.Arow komplett kipufogó rendszer,plussz még a gyári ülése elsö hátsó lámpák.hitel átválalással eladó.érdeklödni:andi_nagy@freemail vagy a 06-30/9908-398
Miért, annak mi nyűge lett a külön olajzástól?
Betőrted már a teknikát? Mikor lesznek közzé téve a freestyle-os fotóid?
köszönöm!
NGK CR8EKB (ez a dupla elektródás, nekem ez van most és gyönyörűen indul és megy vele a motor, nekem bejött)
NGKCR8EVX (ez meg az Iridiumos)
A 07 utáni EXC-be is külön van szedve a kettő, de állítólag annak nem tett jót ez a változtatás Pedig a logika azt diktálná amit te mondasz.
Köszönöm a tanácsokat.
persze ez tiszta...Hamarosan megfrissül..
Amúgy a motorolajat két helyen is le kell engedni, míg a hajtóműolajat csak egy helyen!
Tehát akkor kb. 1000km van a váltóolajban...
Az nem annyira gáz még, de azért én kidobnám belőle minél elöbb!
Ugye tudod hogy ez nem olajleeresztő?Majdnem megfelel a célnak,de mégsem az.
Lovacskám szerencséjére nem igazán használatm olajcsere óta..talán 500 km et..
Örülök hogy elolvastam ezt az olajos postot...
Magam csinálom a szervízt,de első elött felhívtam aprilia szalont hogy tudnak e mondani valami érdekességet amire vigyáznom kéne..és ekkor rákérdeztem hogy külön vagy egyben van e az olajzás..aztmodták egyben..
Igen, külön van a motornak és a váltónak/kuplungnak is az olajzása! Én inkább azt nem értem, hogy miért nem ezt a külön olajzást használja az összes gyártó mindegyik tipusába?!? A legtöbb szemetet a váltó és a kuplung rakja bele az olajba..., miért kell más tipusnál a motornak is abban forognia?!? Ha eddig csak a motorolajat cserélték neked, akkor én a helyedben vissza mennék abba a "szervízbe" és "gratulálnék" nekik! Remélem nem használtad sokat a motort így?!? ...ha igen, akkor nem lennék a motor helyében, mert 10üó után is elég tré olaj szokott lejönni a váltóból, jóval koszosabb mint a motorból! Szerintem jobban jársz ha utána olvasol, hogy mit is használsz...!?!

"...gondolom az ilyen "szervízek" és tulajok keltik "jó hírét" az Apriliának, mikor "érthetetlen okból" széthullik..."!
Addig bűvészkednek majd a motoroddal, míg egyszer majd beáll,és természetesen a szar mert olasz verzióval ki is mentik magukat.Ha nem tanulod a motort,még fognak érni meglepik.
Melyik az a szerviz ahol ez egybeolajoz?
MiaManó?! A váltó és a motorolaj külön?
Olajcsere:leeresztő csavar ki alul,szűrő csere.fentről tartályba pedig friss olaj.
Szervíz szerint egybe olajzású..?!
Ígyvan?
Rxv 450
Köszi! De egy picit pontosabban nem tudnád meg mondani?
A 2012 ngk katalogusban van egy dupla negativ elektrodás csak azt más nem jó! Iridiumot még véletlenül se!