Mi a baja egyáltalán, nem kapcsol be a ventillátorod? Mielött veszel másik hőgombát, elötte azért érdemes pár rutin vizsgálatot elvégezni, nehogy végül két jó hőgombád legyen!
-Biztosíték?
-kontakt?
-Kösd a ventillátort az aksira direkt, hogy működik e!
Mert én már jártam már úgy, hogy lemostam a motort és utána hetekig nem használtam. Mikor újra elő vettem arra lettem figyelmes, mintha nem kapcsolna a ventillátor!?!
Ki volt menve a biztosítéka..., kicseréltem..., akkor sem ment..., rákötöttem direkt az aksira..., úgy se...! Végül kiderült, hogy a csapágya nem kultiválta a mosást és szorúlt egy kicsit...! Befújtam wd40-el és csavarhúzóval óvatosan átforgattam a lapátot kézzel, mikor már könnyen járt, akkor a sűrített levegővel jól megtekertettem... és máris tökéletesen működött! Azóta minden mosás után kompresszorral kifújkodom és leszárítom minden porcikáját a motornak és befújkodom vékonyan wd40-el az összes szimeringnél (kerékagy, teleszkóp, váltókar,...), gyújtáskapcsolónál,... , hogy ne fordulhasson ez mégegyszer elő!
Persze hogy lehet de még nem tudok pontos dátumot!
De megprobálok elötte 2héttel szólni!
Nálunk 2db WR, egy Drz, egy KTM, és egy Aprilia van! :-)
És akik még lehet csatlakoznak az egy DRZ & WR legalábbis ök voltak velünk még Abádszalokon!
Van egy rész Nagytarcsánál is!
Sajnos egy erdő irtás keresztbe vágta az egész nyomvonalat de az nagyon jó volt sajnálom! :-(
Amig nem épült meg ott a autópálya meg nem vágták át az erdőt nagyon jókat lehetett csavargatni!
Ott van egy két jó feljáró!
ITT van egy másik vidi: http://www.youtube.com/watch?v...
Ez Kozsdon van a lőtér felett ez is jó de remélem tavaj ota nem változott!
Ha sikerül kimotoroznod, akkor nyugodtan nevezz be az Erzberg Rodeóra és mond meg a szervezőknek, hogy kár is lenne pocsékolni a versenyzőknek azt a drága benzint, hiszen nincs méltó ellenfeled az 500 fős mezőnyben!
Ott a cimbim csöcsön volt. Az egyiken nem tudott felmenni meg már elfáradt stb azt vissza kellett fordulni úgyhogy onnan még nem voltam teljes egészében.
-Biztosíték?
-kontakt?
-Kösd a ventillátort az aksira direkt, hogy működik e!
Mert én már jártam már úgy, hogy lemostam a motort és utána hetekig nem használtam. Mikor újra elő vettem arra lettem figyelmes, mintha nem kapcsolna a ventillátor!?!
Ki volt menve a biztosítéka..., kicseréltem..., akkor sem ment..., rákötöttem direkt az aksira..., úgy se...! Végül kiderült, hogy a csapágya nem kultiválta a mosást és szorúlt egy kicsit...! Befújtam wd40-el és csavarhúzóval óvatosan átforgattam a lapátot kézzel, mikor már könnyen járt, akkor a sűrített levegővel jól megtekertettem... és máris tökéletesen működött! Azóta minden mosás után kompresszorral kifújkodom és leszárítom minden porcikáját a motornak és befújkodom vékonyan wd40-el az összes szimeringnél (kerékagy, teleszkóp, váltókar,...), gyújtáskapcsolónál,... , hogy ne fordulhasson ez mégegyszer elő!