Ha sikerül megtanulni egykerekezni, lecserélem egy jó állapotú 525-ösre, ha az tényleg gáz nélkül is hanyatt akar vágni!
Látom te sem férsz a bőrödbe és kisérted a sorsot!
Majd ha rendbe jövök egészségileg teljesen, akkor össze porolhatnánk valahol egymást!
Mondjuk a Fóti homokbányában elválik a sz*r a gatyától (bugyitól)!
Ez a kopp gáz az Rxv-nél felejtős egész 5.-ig!
Tavaly az enduro felnikre szerelt utcai gumikkal aszfalton, gyári áttétellel 4.-ben még gázzal fel tudtam bűvészkedni az elejét úgy, hogy motoros szerkóban kb 120kg vagyok!
Csak az a baj, hogy a bátorságomon kívűl más tudásom egyenlőre nics az egykerekezéshez, így a fordulatszám szab határt a kerekezés hosszának!
Azt mondod hogy az agyam túl "régi típusú", ami csak egy irányban tud kommunikálni és nincs rajta input, hogy frissíteni lehessen?!?
Akkor megnövesztem a hajam és rácsatlakozok a motor ECU csatlakozójára mint az Avatar!
Nem tudom hogy feltűnt e, de a második képen a te motorod van!
("...tudod, a kistankos, műanyag blokkvédős..." )
PEACE
Tényleg frankó lenne már egy jó terepezés, de alaposan át kell gondolnom a jövőt! Nem szeretnék még egy ilyen balesetet! Lehet hogy visszavetetek a teljesítményéből, vagy valami kevésbé durva endúróra kéne váltanom, ha nem tudom magamtól megállni, hogy ne húzzam neki!
Jó lenne a fejemben egy szoftvercsere!
Hát ez tényleg meseszép . De most látom, csak nem egy rallye kivitel . A nagytankos, meg a alomínium blokkvédős . Egyszer egy ilyenem lehetne . Erről a motorról is csak egy dolog hiányzik. Én Gyógyujjámá meg azt húzzunk kifele a p..csába. Tárolás megoldott? Nem kell járatgatni egy pöppet?
Okés, megbeszéljük! De akkor ne törd össze magad még egyszer!