Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem néztem én váltóáttételt!
Lánckereket módositottam azt kész így jó!
Ha jól meg nézed a képet az első fék is más kissebb!
És egy drz nissin féknyereg van rajta.
Gondolom a fékekkel nincs gond a földúton, hamar fűbe harapsz ha egy picit is óvatlanul nyúlsz rá...!
A váltó áttétele mennyiben különbözik? Mennyi a vége az Sxv 450/550-nek?
Az én Rxv 550-em 160km/h óra környékén fogy el óra szerint...
Mindig minden totál le van tekerve!
Idén tervezem 1hónapon belül az első gátloban 10W röl 7,5W a cserét hogy puhább legyen!
Állitolag az enduroban 5W van probálom a kettö közé hátha jó lesz.
Cross pályára nem megyek oda biztos hogy nem jó!
És hogy viselkedik az Sxv enduróként? Nem túl kemény a futóműve terepre?
Csináltattam a kereket az Sxv tengelyhez!
És igen nagy távtartóval!
Persze, bocsi nem volt szándékomban lezavarni téged a garázsba... ráér ez bőven
Az sxv tengelye ha jól emléxem 22-es és az agy átmérője 170-es plusz a távtartók ha kellenek...
Szívesen lemérném, de sajnos nem vagyok olyan állapotban, hogy le tudjak menni a garázsba méricskélni... De amint olyan állapotban leszek, már mérem is!
De egyszer már méregettük úgy emlékszem és több centi a difi... Azt hiszem már a lánckerék és a tárcsa sem fér be egyik oldalt sem, nem hogy a távtartók...! Abban sem vagyok biztos, hogy a tengely egyforma vastagságú a két tipusnál...!
Jahh... kár, de ha már szóba hoztad mérd már meg légyszi mert azt nem tudom menni a különbség...
Kár hogy nem megy bele az Sm szett az Rxv-be!
Hogy sikerült beraknod az Sxv villába a keskeny enduró kereket? Nagyobb távtartóval? Nem nyírja úgy el könnyebben a tengelyt ha hirtelen nagy ütést kap?
Hali Mindenki,

Vegyétek vigyétek.... Keresőszavak: SM szett Aprilia gyári, hűtőmerevítő vadi új gyári, Van den Bosch lábtartó vadi új gyári

Fél áron minden!
Lehet ezért!
Sxv-re miért kellett neked két venti? Az endurora azt mondom, hogy indokolt lehet, mikor megragad vele az ember egy katlanban a nyári hőségben..., de országúton!?!
Tényleg kicsit látszik...!
Számitógép ventilátor pár ezres aszem 2000.
Már 2éve fent van én minden motorozás után nagynyomásúval lemosom és még mindig jó!
És nekem van hütő merevitöm arra van gyorskötözővel felfogatva! :-)
A képen lehet látni egy picit majd csinálok jobbat!
Milyen ventillátort raktál a másik oldalra, gyárit? És hogy sikerült felfogatnod? Képet rakhatnál fel róla!
A Bizti már nekem is kiment!
De mivel nekem kettö van már rajta így erösebb biztit raktam bekle! :-)
amugy menyi lene szerinted egy högomba
Csak arra vigyázz nagyon mikor direktre kötöd a ventillátort, hogy ne testeljen le a pozitív szál a vázra vagy blokkra sehol!
Szerintem az a legtisztább ha viszel az akksiról a ventillátorhoz egy pozitív és negatív szálat és úgy próbálod meg! Vagy ha gyújtás mellett lehúzod a stekkert a hőgombáról és rövidre zárod!
Próbáld meg lokalizálni a hibba forrását mielött nekiállsz alkatrészt vásárolni, nehogy a sokadik alkatrész után derüljön ki, hogy csak szénkefét kellett volna cserélni!
szerinted a gyujtást is rakelet volna agyam aszt még nem probaltam
lehusztam a gombárol csatit es ugyis meg nesztem es semi
Akkor sem ha direktre kötöd az akksira?
probaltam mar mindent megsem mozdul