Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor már említsük meg az Rxv450 Dakaros szereplését is Lopez jóvoltából!
Persze tudom én hogy van ilyened és szereted is! :-)
Csak irtam hogy volt már a dobogon a márka! :-)
Ne értsd rosszindulatnak a hozzászólásom(csak egy kicsit cinikus, hogy miért pont az Aprilia...), ne vagyok a márka ellen, miért is tenném, hiszen nekem is Rxv-m van és nagyon imádom! Én csak nem vagyok olyan beszűkűlten csőlátású, mint mondjuk sok "hárombetűs márka fun", de őket sem akarom megbántani, mert biztos jó érzés a " csorda szellemében" túlmisztifikálni és isteníteni valamit! "Sajnos" az Apriliának ehez (még) nincs meg a megfelelő tömegmanipulatív marketingje! Így egyenlőre mi vagyunk általában a célkeresztben..., és gondoltam beelőzöm őket és egy egészséges kritikával illettem "magunkat"!

Elnézést kérek mindazoktól, akiknek ezzel belemásztam a lelki világukba!
Nem tudom haver hogy figyeled az eseményeket de ez a motor már volt világbajnok!
VDB replika!
Supermotoban és Enduroban is!
Eladó egy összesen csak kipróbált,tiszta új FTE Beringer alsó-felső fék,karcmentes állapotú!

TEL:06706657560
Mikor ráadod a gyújtást, hallani az elektromos AC-t hogy felnyomja a rendszert és pár másodperc után leáll?
Igazad van, bár azt nem látom pontosan a videón, hogy Sxv vagy Mxv, csak annyit hogy utolsónak rajtolt és már az első körében lekőrözték és be sem tudta fejezni a kört, mert lehajtott fejjel kitolta szegény versenyző a pályáról a motort!
Lehet hogy ezért nem elterjedt tipus...?!
Jó lenne, ha összekapnák magukat végre az Olaszok és nem csak a tervezőasztalon brillíroznának, hanem a minőségben is!
A vizuális és teljesítmény "orgazmus" már megvan ..., már csak a minőséggel kéne párosítainuk!

http://youtu.be/lvMiHsmnSRI
Szikra azért van úgye azon a hengeren?
Mert ha igen akkor csak az üzemanyag gond lehet akkor pedig injektion bibi.
Elméletileg fel dugják a hibakod olvasot megaszonyaaa mi a baja. :-)
Azon a supermoto örületen volt egy ami a csarnokban volt sema vagy mi. :-)
Rendben van mind kettő!
Légszűrő tiszta?
Üzemanyag ellátás?
Sziasztok!
Mint már megírtam, elkezdett rángatni a gép (rxv450). Mintha az egyik henger, hol menne, hol nem. Cseréltem benne gyertyákat ( NGK CR8EKB ). A hiba sajnos nem oldódott meg.
Valakinek esetleg valami jó tippje?Merre folytassam a hiba keresést!?
előző tulaja megcsináltatta ezeket ezen is jó az öninditó hálaistennek
A 8 az nem is olyan vészes..., bár ha egy utcai sportmotorhoz viszonyítom, ahol 180 lóerők dübörögnek, akkor durván sokat esznek a mi kis "bokorugróink" sajnos!
Mik voltak nálam javítva?!
Önindítót 2x, aztán mikor másodjára is elfosta magát, akkor kapott egy újabb cikkszámút indítót és 2db új dupla elektródás gyertyát és egy új ECU szoftvert, amivel megoldódott a hidegindítási probléma is! Pont tegnap indítottam be, szerintem több mint egy hónap állás után, mindenféle trükk nélkül, csak ráadtam 1x a gyújtást meg a szivatót és kb. 3 másodperc indítózás után már gyönyörűen járt is!
A víz és olaj folyt még össze..., de szerencsére időben észre vettem és teljes éppségben megúszta a motor!
Ha nálad nem volt még összefolyás, akkor érdemes még elötte meg csínáltatni, mert a tapasztalatok szerint nagy valószínűséggel elöbb-utóbb össze folyik sajnos!
...ezeken kívűl, ha jól emlékszem más nem volt vele!
Most úgy néz ki, hogy teljesen rendben van!
Már csak nekem kéne összeszednem magam!
8 kb
Miket javítottál?
Mire érdemes odafigyelni?
Az enyém is 2007-es (Rxv550) és az elején nekem is azt mondták mindenhol, hogy ez már a ráncfelvarrot széria, de tévedtek és nekem kellett a típus hibákat kijavíttatnom (szerencsére sikeresen )! Amúgy én is hobbi, vagy helyesebben szólva nagyon amatőr nyugdíjas( ) endurózásra használom és valóban egy adrenalin bomba!
Egyik motorom sem volt még ilyen "VESZETTKUTYA" mint ez!
IMÁDOM
De szívesen kipróbálnám az Sxv550-est is...
Nálad mennyit eszik az Sxv550?
Hobbi célra vettem....
Úgy hallottam nem kell sajnálni tőle az olajat (2007,12) havi
nem tudom hogy az mar a javított e vagy sem..de tuti kis moci
Aki nem gyári csapatban versenyez, hanem magán csapatban, annak szerintem minden fillér számít hazai viszonylatban! Aki nem versenyez vele, annak meg még inkább...!
Akinek annyira számít a fenntartás az nem vesz ilyen motort....

sztem,,,,
Gondolom a műszakilag nem túlságosan bevált Rxv/Sxv miatt lett bizalmatlan a "piac" vele szemben és a válság is biztos belepiszkít az Aprilia levesébe! A másik meg az Rxv/Sxv/Mxv trió fenntartási költsége, amit lássuk be, hogy közel kétszer annyi (2db dugó, 2db henger, 2x annyi szelep és vezérlés alkatrész,...) mint egy alacsonyabb fogyasztású egyhengeresnél!
De ez csak az én meglátásom és lehet tévedek, mert sosem volt Mxv-m és még élőben sem láttam!
Külföldön vajon mennyire elterjedt típus?
Igen igen,de van e köztünk olyan,aki ilyenen ült már ?Miért nem lehet látni a hazai piacon?
Ezt a képet elnézve, inkább egyszerübb és rövidebb lenne a megválaszolása a kérdésednek, ha a következőképp hangozna!
Miben hasonlít az MXV és az SXV?
A gumi?
Valaki tudja hogy mi a különbség,MXV-550 és SXV-550 között ?
Ha vissza olvasol kicsit valaki már irta...
csak azt hiszem az az önindítóval volt kapcsolatos de a gyertya benne van az tuti