Száraz karteres a motor. Idő kell neki hogy felszívja az olajat ha beindítod járatod pár percet a mocit es ha meg akkor sem látod le állítod oldalra megdontod mármint nem földig 45 fokos szögben es inditasz ismét
A gyári dobbal a hangján kívűl nekem csak egy bajom van, hogy pont ott melegíti (de nagyon) a segédvázat, ahol a "kapaszkodó" van rajta és leégeti az ember kezét, mikor arrébb akarja rakni kézzel az ember a hátulját!
A gyári marad úgy,nem nem gányolunk.
Az egész rendszer annyi! Csak nekem nem tudom miért de nem tetszik!
Mintha valami melegített volna tegnap,de még majd megnézem,hogy mi és hol? De hiába élvez el az ember a hangjára ha nem jön be!
Ennyiért ajándék bármilyen márkás kipuff! Min gondolkodsz még?
Ha meghallod a hangját úgy is szerelmes leszel bele
Én nem vagyok híve a gyári átalakításának abból semmi jó nem születik, szerintetek véletlenül van annak úgy megkombinálva a belseje?!
Olaj szint ellenörzés előtt beinditod (járatod kicsit) ha nem latod az olajat oldalra meg kell dönteni párszor és utanna beinditani és az lesz az olajszint a szárazkarter miatt.
Indulás előtt az also fekete kupakos viz tartályt tele kell önteni nem baj ha sok a sok az kifolyik olaj viz problémák természetesen nem a rozsaszin középtömítés mert aymibe az van az tuti késöbb összefolyik :(
de a viz szivattyú felöl ki lehet küszöbölni ugy hogy fagyállót öntünk hozzá mivel a viz szivattyú egy dupla gumigyűrű tömiti és a viz ezt kiszáritja viszont a fagyálló kenést ad neki.
:)
A fordulatszám állítás az csak SHIFT Light nem szabájozza a fordulatot egyféleképpen tudod befolyásolni a teljesítményt a 10 féle verseny softverrel ami van hozzá a motort:)
Rendbe még nem jöttem,fáj a derekam a gerincem,fáj a tüsszentés,nevetés stb. De már nem bírtam magammal és tegnap kokkival elmotoroztunk Nagytarcsáig.Azt hittem,hogy gyógyszer lesz majd a motor,deeeeeee....de nem az lett.De többet ért,mint akármi!
450ért akra? Gondolom használt... Jó az hidd el nem hülye gyerekek dolgoznak ott!
Egyébként Manónak igaza van az arrow tényleg olcsóbb és jó is! Nem kell neked a sárvédőívbe dob mert elolvadsz tőle nyáron
Rendbe jöttél már? Kecskeméten a Natix anno hirdetett teljes Arow rendszert RXV-re 140e-ért...! Nekem mondjuk az Akrapovic dobbal tetszik legjobban a hangja!
Úgy gondolom,hogy ehhez a motor karakterisztikához nem való az Akrapovic.Próbáltam barátkozni az ilyen kipuffokkal,de nem megy. Pedig Akra rendszer az lenne az Ebayon 450euróért.
Ciao! of course!
the model that you have sent in the photo is the enduro model for Aprilia RXV 450/550.
Nekik írtam.Igaz én csak 1 hüle magyar vagyok(angol,olasz nem megy,ruszkit tanultam és mondjuk az megy is)és a google fordított. http://www.smsilmotor.it/conta... help-desk@silmotorinternational.com
You can pay by bank transfer, or by recharge a credit card on Post-pay.
When we receive the payment we ship unloading to you via Fed-Ex or UPS courier
Thank you very much!
Silmotor team
Ivan
kipu:)