Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon nehéz szerelni nem is én csináltam!
De jól nézd meg mit veszel én 3is meg néztem mire ezt vettem meg!
Van nagyon sok lelakott darab is.
Azt hiszik DRZ be dobják a garázsba oszt annyi csodálkoznak amikor beszarik mert olajnélkül megy vele!
Annyi "csalás" azért van a hirdetésben és ezért elnézést is kérek, hogy nem a jelenlegi állapotáról készültek a képek, mert a korházból adtam fel rá a hirdetést és a gépen csak ezeket a képeket találtam, mivel a baleset óta nem lett fényképezve! Ez szerintem nyilvánvaló a hirdetésből is, mert mindegyik képen más gumi van a motoron... De jelentős változás nincs a jelenlegi állapotában mint mikor vettem, csak annyi hogy az alumínium blokkvédő húzott egy csíkot a bal oldaldeklibe a balesetemnél! Ma csínál róla képet a párom és lecserélem azokra! Igazából én egyszer estem el vele "komolyabban", mikor eltört a lábam, az is azért mert rám esett a motor, mivel én még akkor is féltő, gondos gazdája voltam! A többi pár "esés" az inkább csak eldőlés volt a Fóti homokbányánál a homokban! Egy kezemen biztos meg tudom számolni az összeset! De "Biri" és "Lacigazda" az összesnek szemtanúja volt, mivel csak velük voltam terepen, így ők pontosan meg tudják mondani!
Hát az enyémnek terepen az eddigi legjobb fogyasztása picivel 8 liter fölött volt! Bár azt tudni kell, hogy az én súlyom (beöltözve legalább 120kg ) olyan mintha "normális" emberi súlynál 2 személyel motoroznának vele!
De inkább a 10 liter közeli fogyasztás rá a jellemző!
10 felett nálam még soha nem evett!
szerintem 900ra nyugodtan felárazhatod ezt most csak azért mondom mert perpillanat nincsen rá 730ezrem amúgy már rohannék is érte.bár nekem inkább supermoto kéne
Akkor azt javasoljátok, hogy mielött jelentkezne egy szerencsés vevő "akciózzam fel" a motort?
Szerintetek mi lenne a reális ára?
igazából engem pont nem érdekel hogyha valami beszarik a motoron mert imádok bütykölgetni csak azért dugattyút meg hengereket nem szeretnék egy ilyen motoron cserélni az azért fájna a pénztárcámnak. tetszik az apriliában hogy injektoros kb mennyit kajolnak ezek 100on?
húha köszi a kimerítő választ! eddig nagyon bergek felé hajlottam,tudom hogy az is problémás de eddig úgy gondoltam hogy 1 motorgenerál még mindig olcsóbb a bergen mint az aprilián. viszont amikor a 125ös apriliámat vettem arról is mindenki le akart beszélni mert hogy mekkora szar... a kérdésem még az lenne hozzád, drzkovi, hogy a motorját mennyire nehéz szerelni pl?
Big Like!
A haverom mig megvolt neki a WR450 2szer cserélt vízpumpát!
A Hondánál mikor dolgoztam a CRF 450 A VERSENYZÖK AZONNAL SZELEPET CSERÉLTEK MERT HAJLAMOS VOLT A LESZAKADÁSRA!
Na ennyit erröl kinek a pap kinek a papné!
ne törődjetek az ilyen hisztivel! mindig lesz aki fikázza ezt-azt a márkát.. és igen is a WR-t (haver-gyújtás) is szerelni kell, a KTM-eket is (mondjuk díjaznám ha nem kéne ), de még a szent DRZ-t is(egyiknél gyújtás, másiknál beszakadt szelep..)
szerintem bitangjó motor az RXV... 50 méteren több élmény mint egy WR 5km-en

JA és szerintem is túl occsó!
Azért kíváncsi lennék, hogy más márkáknak az üzemórás Enduro/cross tipusaiból mennyi van szétbombázva a szervízekben?
Nem védeni akarom az Apriliát, de ha az Rxv/Sxv is 43 lóerőt tudna hátsó keréken mérve mint a Wr450, akkor valószínű ők sem "hullanának" szét hamarabb! De azért "Magyar" szemszögből nézve valóban lenne mit csiszolniuk még a minőségen! Viszont más tipusnál is hallani ezt azt...!
A Honda Crf450-nél a hajtókarszakadások..., de érdekes módon a Hondának mindenki elnézi, mert ő a Honda ...!
A Yamaha Wr450 fórum ugyanúgy tele van az önindító problémával...!
A Ktm fórumon is "állandóan" barkácsolnak a srácok...!
...és még szerintem lehetne sorolni a többi márkát is...!

Egy valamit szerintem elfogúltság nélkül kollektíven leszögezhetünk, hogy optikára és élményben nem sok típus van ami versenybe kellhet az Apriliával!
2,5Éve meg van amikor meg vettem szét össze 1hónapig állt azóta semmi!
Én 1000km vettem banki lefoglalt volt nagyon olcson!
Én is hallottam már rémtörténeteket is nálaam hála istenek nincsen!
A Bergeket ismerem szegröl végröl a volt importört is!
2010 elött bergek mind törödés igényelnek sokat!
Berg már volt hogy jött velünk és megakatt féluton az erdöben én még sosem maradtam ott pedig voltam már 30c
ben is nem rottyant meg de van egy +ventilátorom is!
Én figyelek rá vigyázok rá mindent meg kap amit kell!
Nem csavarom a gázt hátha neked nem csavarás az hogy minden lámpánál fent van az eleje akkor nem csavarom( hiszen ezért vettem)
Ez nem az a pláza meg nyugati óra allatt találkozos motor! :-)
Nem tudom mire cserélném ha úgy adodna de valószínü egy KTM 450 EXC Factory lenne a befutó!
De minden évben gondolkodom hogy le kéne valamire de mire + 1M nem ér a Factory! És rá nézek és elolvadok olyan szép!
De ha most lenne valami baja (ne adja isten) és rá kéne költenem 50-100e akkor simán hiszen olyan élmény.........
Na ennyi szerintem kimerítö volt.
Ezt az évet is letolom vele azt meg lássuk idén elviszem szelephézag ellenörzésre hiszen van már benne 9000km!
Miért egy Husaberg Fs650 mennyire megbízható?
Tényleg nem tudom!
2008-ig valóban volt egy két bosszantó típushiba, amiket persze orvosolni lehetett, meg kellett is, mint nálam is...! Hosszú távon nem tudom hogy teljesítenek, erről talán a többiek tudnának mesélni, mert mire eljutottam vele odáig, hogy pöcc-röff indúl hidegen-melegen télen nyáron és már az olaj sem akar összefolyni a vízzel, addigra sikerült eltörnöm vele a lábam...!
Az hogy a 2008 utáni ráncfelvarrott típusok, hogy állnak helyt, arról szintén nem tudok nyilatkozni, mert az itthoni használtmotor piacon szerintem még egy darabot sem láttam eladót (valószínű ez kizárólag a gazdasági válság számlájára írható)!
Egyáltalán van itt olyan ember a fórumon akinek ilyen van?
Mert a tapasztalataira én is kíváncsi lennék!
gondolom nagyon finoman csavargatod neki hogy 100km-t eltudsz menni 1 tankkal egyébként mennyire problémásak ezek a gépek egy husaberg fs 650hez képest mondjuk? hallottam már ilyen rémtörténeteket hogy az aprilia szervizekbe mindig áll 3-4 szétbombázott RXV,SXV tudom hogy volt a blokkon egy ráncfelvarrás,azóta már elég csak az üzemórás szervíz intervallumokra odafigyelni?
Szerintem igen, én biztos nem válnék meg az enyémtöl 1M ért persze az enyém két célú! :-)
Az enyém simán elemegy egy tankal 100km!
Supermotoval és Enduroval is!
Persze 450-es! :-)
nem lehet hanem biztos! ez egy totál új motor szinte,látszik rajta...mellesleg sokan azért nem vesznek RXV-t SXV-t mert kicsi a tankja nem bír elmenni 100km-t egy tankkal. Erre képbe jön a rally tankos különlegességed és ez megmozgatja a fantáziákat
Annyira mondjátok, hogy milyen olcsó..., még végül felárazom!
Lehet hogy aluláraztam?
szép,szép sok érdeklődő van amúgy a gépre? nagyon vonzó az ára plusz hogy rally tankos
Igen, a Váci kút az!
De nem Váciak vagyunk, csak arra rontottuk a levegőt!
Ha váci vagy,esetleg valamikor összefuthatnánk egy kis eszmecserére. Fizetnék is érte hogy odaadd 1 körre viccen kívül
Üdv urak!

A második kép véletlenül nem a váci mol kúton készült? :)
Jó fej(ek) vagy(tok), jól esik!
köszönöm!
A második képen nagyon megy a szakmai tanácsadás

Mikor futárkoromba elém jöttek akkor én is úgy gondoltam, hogy nem erőltetem a kérdést. El is adtam törötten a motoromat. Bár szerencsémre kórházból kórházba járás nem volt. A rákövetkező nyáron az egyik barátom meglátogatott egy klr 650-essel. Mentem egy pár kört és még azon a héten vettem motort. '94-ota csak egy évet nem volt motorom (A libakergetőket még nem is számoltam).

Ezt a nyarat meghagyom neked, de jövőre a házad előtt fogom lövöldözni a lángokat a bokorugróból .

Úgyhogy várjál azzal az eladással.