Az enyém az előző gazdájánál Motul 7100 10w60-at kapott a motor és a váltó Motul 75w90-et, nálam meg a gyári Agip 10w60-as motorolajat és a váltóba Agip 75w90-et rakta bele a szervíz! A lényeg, hogy 10w60-at kapjon a motor és a váltóba 75w90-es hajtómű olajat tegyél minden kb. 10üó után! Legalább is a szervízkönyv ezt írja elő...! A motor biztosan meg fogja hálálni ha időben megfelelő minőségű kenőanyagokat és alkatrészeket kap...!
Igen 2007 et akartam írni!
Viszont kérdeznék pár dolgot. Olajat szeretnék cserélni, milyet érdemes belerakni, A lánc szett is lassan cserére szorul. Tapasztalat esetleg, hogy milyet érdemes venni?
Szia!
Először is gratulálok a géphez és sok örömteli üzemórát kívánok hozzá! Azt lehet tudni, hogy 450 vagy 550 és milyen évjárat?
Nem is laksz olyan messze tőlem...!
Vagy itt a forumon is ha vissza olvasol egy kicsit akkor biztos találni fogsz, mert nemrégiben valaki árult ilyen alkatrészeket! Csak egyre figyelj, hogy ha a "nagy műszerfalas (2006-2008ig)" típusod van és a műanyag enduro lámpát akarod feltenni, akkor vagy mindent le kell szedned (műszerfal, gyújtáskapcsoló), vagy úgy kell ráfaragnod, hogy valahogy álljon rajta...!
Legalábbis én így jártam..., még az izzó foglalatát is le kellett vágnom tövig és úgy forrasztottam rá a vezetéket, hogy elférjen a gyújtáskapcsolótól!
Viszon ha terepezel vele, már pedig mi mást is csínálnál vele, akkor mindenképp a műanyag enduró szettes lámpát tedd rá, mert nekem két üveglámpám is betőrt már az elöttem haladó motor által felvert kő miatt! ....vagy mindig te legyél az első!
Lemérted te is, ugyan ennyi az Sxv-é is ott mérve? De a tengelye is vastagabb ha jól tudom..., csak a csapágyazása lenne más? Kérdés, hogy lehet kapni ugyan ennyi küllőszámú ráfot? ...és ha igen, még akkor sem biztos, hogy a küllők hossza és vastagsága stimmel...! Szerintem ha csak ennyi lenne a bibi, akkor sokan ezt a ráfcserés megoldást választották volna!
Akkor a két agy szélesség ugyanaz SXV/RXV. Akkor a hátsó villának kell filigránabbnak lennie ahhoz hogy ne férjen el a 5.5 colos felni.
Ez jó mert egy ráf cserével megúszható a projekt ami nem sokba kerül és mégis gyári a cucc...
Köszönöm hogy rámértél!
ez biztos?!? Az nagyon durva!
Mintha úgy rémlene, hogy az 550-es Rxv is leforogja magát 5.-ben tiltásig..., de nem vagyok benne teljesen biztos! Ha igen, akkor annyit számítana a váltóban az az 1 fog diferencia és a 1+2 lánckerékfog különbség a plusz 1000 fordulattal, mégha 1collal kisebb is a hátsókereke...?!?
Ha jól olvastam akkor az Rxv450-550-nek és Sxv450-nek 15-48-as a lánckereke, az Sxv 550-nek meg 16-46! A váltójuk meg 5.-ben az Rxv450-550-nek 21-22, az Sxv 450-550-nek meg 21-21, tehát direkt áttétele van! Viszont az tény, hogy kisebb az Sxv hátsó kereke 1collal, de 1000 fordulattal pörgősebb is...!
Amúgy csak szimplán érdekelt volna az 550-es Sxv-nek a vége...
Bár egy jó matekos is ki tudná számolni ezekből az adatokból, de én pont beteg voltam mikor...!
Kis kiváncsi fáncsi!
Nem tudom én meg vettem és át raktam úgy a hátsó lánckereket jó legyen ide is óda is 160km/h supermotoval a vége de ott kissebb a kerék!
Az Sxv-nek hol a vége országúton, gondolom annak több a vége mit az endurónak?! Legalább is a papírforma azt mutatja a hosszabb váltó végáttétel és a magasabb fordulatszám tükrében..
Tel:06706657560