Nos a véleményem az, hogy a 190/55,195/65 guma 6" felnire való, tehát ha egy keskenyebb felnire rakod rája kipúposkodik a közepe, ezáltal úgy esik be a kanyarba hogy alig tudod visszatartani, sőt mi több mivel nagyobb a felület ami a zaszfalttal érintkezik, kanyarból kijövet jobban tolerálja ha rárántassz . Én legalább is ezt tapasztaltam. A "profik" nem én, úgy csinálják, hogy előre 125/80 hátra 195/65 raknak, mer így egyformán emelődik az eleje, meg a hátulja és így nem változik a villaszög( Jó oké ez R1-re, meg más gyorsaságira vonatkozik). Nekem az RXV-n hátul 4,25" széles az sm felni, erre a felnire a bergeken 150/tökömtudja milyen gumit raknak gyárilag. Künn a pályán erre mindenki 165/55ös gumit rak. De igazad van, igazából mindegy csak már menjünk Na már megint egy jót okoskodtam. Bocsika. A lényeg tudok ocsón slicket ha kő, mer haver a ringen gumizik és a nagyságosék ledobott 10 körös gumáján még elgurulok egy szezont.
190? Még a 180-assal is bután fordul, nemmég egyy 190-essel!
Pályamenők inkább 165-öst, vagy 170-est pajszerolnak fel SXV-re, azokkal jobbat lehet borítani!
Nagy Laci a Nagy Lacinak üzeni, hogy én dunloppal megyek. De nagyon jó még a pirelli és michelin is. Conti nekem nem jött be. Ha slicket veszel előre lágy vagy medium keveréket vegyél 120/70 is jó de a tuti a 125/80. Hátra gondolom 180as kell de én biztos felraknám a 190/55öt. Hátulra ne vegyél lágyat, max medium. Van gumis haver, ha kell tudok segíteni. De Brian is jókat árul. Ha nem slick akkor jó még a dunlop sportmax is. Az mintás. De pályázásra jobb a slick, úgyis elmegy az agyad a pályán.
Nekem 2007 es van.
Most az a nyűgje hogy tördeli a szénkefét de h mi az oka...?
Ramaty állapotban vettem 1/2 áron.
mondanak hideget meleget....
van aki azt mondja h az olaj az amire oda kell figyelni van aki azt mondja 9 ezernél vége nem tudom.
véleményem szerint egy autót is tönkre lehet tenni 10 ezer km alatt meg lehet használni 100 ezernél is üzembiztosan.
ha jol tudom ezek perselyesek 2 hengerfej sem olyan nagy pénz.
Jó szervíz kell mögé...
Szia!
Szerintem csak márkaszervíz tudja beállítani, mert Computerre kell dugni és azzal tudják olvasni/írni és módosítani a gyújtás/befecskendező szoftverét!
De ha tévedek, akkor javítsatok ki!
Üdv mindenkinek!
Érdeklődni szeretnék. SXV-550-esemen (nyitott) levegőszűrő csere és kipufogó kinyitás történt ami a benzin/levegő keverék elszegényedéshez vezetett. Kihez fordulhatnék aki korrektül beállítaná nekem a fogyasztást a motor jelenlegi állapotához.
Hoppá nekem még nem volt persze nem is megyek gyenge aksival.
Mert az enyém be sem indul ha gyenge ezzel már régota tisztában vagyok!
De jó tudni hogy a Leonardo cucc jó bele. :-)
A szabadon futó kopása es egy 35 ezres javítás (persze ha a leonardoje bol át teszed a görögöket) gyári alkatrész 55 ezer Ft. Elkerülhető az Audi toltottsege a lényeg ha gyenge aksival teker megeszi a görögöket motorozás elott 2 órával aksi töltötte kell rakni:)
Ha valakinek mar volt ilyen vagy szerencsés es meg nem, így elkerülhető a kiadás!
Nem egészen vágom, hogy ezen hová lehet fogatni a lánckereket és a hátsó féktárcsát..., mintha hiányozna a lánckerék konzola a gumibakokkal együtt?!?
Ez milyen motoron volt?
Ha jól tudom az Aprilia tengelyei vastagabbak mint más tipusoké..., és akkor már a csapágyak is kérdőjelesek...!
Slick viszont érdekelne!
1x volt szervízben (1000km) akkor kapott egy friss programot. Szinte csak pályázni használom, eddig még semmi bajom nem volt vele.
Pályamenők inkább 165-öst, vagy 170-est pajszerolnak fel SXV-re, azokkal jobbat lehet borítani!
Most az a nyűgje hogy tördeli a szénkefét de h mi az oka...?
Ramaty állapotban vettem 1/2 áron.
mondanak hideget meleget....
van aki azt mondja h az olaj az amire oda kell figyelni van aki azt mondja 9 ezernél vége nem tudom.
véleményem szerint egy autót is tönkre lehet tenni 10 ezer km alatt meg lehet használni 100 ezernél is üzembiztosan.
ha jol tudom ezek perselyesek 2 hengerfej sem olyan nagy pénz.
Jó szervíz kell mögé...
Szerintem csak márkaszervíz tudja beállítani, mert Computerre kell dugni és azzal tudják olvasni/írni és módosítani a gyújtás/befecskendező szoftverét!
De ha tévedek, akkor javítsatok ki!
Érdeklődni szeretnék. SXV-550-esemen (nyitott) levegőszűrő csere és kipufogó kinyitás történt ami a benzin/levegő keverék elszegényedéshez vezetett. Kihez fordulhatnék aki korrektül beállítaná nekem a fogyasztást a motor jelenlegi állapotához.
Mert az enyém be sem indul ha gyenge ezzel már régota tisztában vagyok!
De jó tudni hogy a Leonardo cucc jó bele. :-)
Ha valakinek mar volt ilyen vagy szerencsés es meg nem, így elkerülhető a kiadás!
Kéne egy tömítő gyűrű szett a telóba meg szabadonfutó.
Ez milyen motoron volt?
Ha jól tudom az Aprilia tengelyei vastagabbak mint más tipusoké..., és akkor már a csapágyak is kérdőjelesek...!
Eladó 17-es superkerék,bármibe be tehető!
Első:3.50c
Hátsó:4.25c
55000ft
20 376 46 36