Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

!
alakul?
sziasztok!egy ideje unalom űzés képp olvasom a fórumot,próbáltok meggyőzni épp érvekkel,felnőtt emberek egy 22-éves srácot,akinek korából adódóan,nincs félelem érzete és elnézést de esze se hogy halgasson a felnőtt emberekre akiknek hozzá teszem ilyen motorjuk van és tudják miről beszélnek,meddő téma szerintem nem fogjátok tudni elmagyarázni neki miről szól ez,most nyilván az ő szemében leszek én minden szar hogy ilyeneket írok,de 12-éves korom óta motorozom volt egy pár nekem is,most épp egy husqvarna sm610-em van ami nem annyira szar gép amatőr módon el lehet vele pötyögni,de az rxv,sxv combó hozzá képest atom robbanás kb,egyszer mentem egy rxv-vel de nincs az a pénz amiért kéne,hozzá teszem nem is érzem hogy meg tudnék vele birkózni,szerintem jól gondold át mit veszel,a drz a legjobb választás szerintem,mint más is mondja.
Remélem már csináltál helyet a bográcshoz legközelebb eső fa alatt...


Hülye..
Ktm-es betolakodók a forumban!
Nagyon jók a képbeállítások..., nem tudod ki csinálta?
Szerintem még 1-2 hónap és in is vissza merészkedek a terepre, csak addig össze kéne ismerkednem Simson endúrósokkal, akik hajlandóak befogadni, ha nem zavarja őket, hogy állandóan várni kell rám...!
Tomi balesete után én vittem "haza" az rxv-t és meglepően erős az 520 exc után is.

Nekem nem kéne mert kurva bivaly a gép.
Jó a 3.ik képed.
Ma nem sikerült lóra ülni. Majd a jövőhéten.
Teljesen igazat adok Lacigazda kollégának...!
Ha az a célod, hogy egy életre elmenjen a kedved (és ez a szerencsésebb eset) a motorozástól és félelem érzeted legyen tőle, akkor mindenféleképpen az Rxv/Sxv-t ajánlom!
Szinte az egész életemet végigkisérték a motorok, végigjártam a szamárlétrát..., és most egy Hayabusa mellett hajtom az Rxv-t, de hidd el hogy sokkal veszedelmesebb jószág az Aprilia mint a közel kétszáz lóerős sportmotor társai! A Hayabusa az Rxv-hez képest egy kellemes túramotor, persze azzal is be lehet sokalni, de mégis sokkal kezelhetőbb mint a bokorugróm! A te helyedben félretenném egyenlőre a vizuális vágyaidat és ráülnék egy Drz400s-re amivel megtanúlnám pár év alatt az alapokat és csak utána ülnék át egy Apriliára! A saját és persze a családod érdekében próbálunk rábeszélni más típusra, mert éppeszű ember nem rögtön a "csúcson" kezdi a motorozást!
Ez kábé olyan mintha lemennél egy bokszklubba és rögtön Klicskóval akarnál címmérkőzést!
Mint már említettem, hogy végigmásztam én is a ranglétrát..., akkor most én is mutatnék neked egy képet, hogy tavaly októberben az ősznyitó terepmotorozáson mit művelt velem az első 1.5km-en az Rxv550-es a több évtizedes rutin ellenére!
Már két műtéten is túl vagyok, de még mindig nem épültem fel teljesen, pedig már lassan 5 hónapja történt..., és még így is szerencsésnek mondhatom magam!
Ne érts félre, nem elvenni akarom a kedved, hanem csak fokozatosságra és óvatosságra inteni!
Hé haver, azok nem az én kerekeim a motorodban?!
Nos hát mit is írhatnék, ez a te életed a te döntésed. Mégis engedd meg, hogy egy pár motort a figyelmedbe ajánljak annak jogán, hogy én már próbáltam ezeket. Bár nem erre a fórumra való más motorok reklámozása, de ezért csak nem köveznek meg a többiek. Lehet hogy a véleményem szubjektív, de az egyik legjobb motorom volt a suzuki DR-Z. Igazad van alul marad teljesítményben, de egy végtelenül kezes és jószándékú motor, amellett szürke szamár módjára egy elnyűhetetlen vas. Hihetelen mit ki nem bír. Nagyon fontos hogy piacképes, szinte azonnal eladható. De mondhatnám a hondát, yamahát, KTM, vagy HUSABERG . Egy biztos 450ccm felettivel még nem foglalkoznék a helyedben. Aztán ha betörted, dönthetsz tovább mész, vagy ez is elég. Ha mégis az apriliánál maradsz, akkor nézd meg 450es SXV-t. Az is elég erős és azt mondják jobb széria mint az 550-es. Nem kétlem hogy motorra termettél, de a fokozatosság elvét érdemes betartani. Láttam már olyat, hogy a túl nagy teljesítmény egy életre elvette a kedvét a motorozástól. 1000-est, 600-ra vissza vagy túrára hányan megtették. Ha az 550 SXV választod mégis, kívánom megtaláld benne a neked való motort, ha nem hívjál fel hátha megveszem tőled olcsón. Apropó 3 DR-Z-t mutatok neked amik jók és van sm szett is hozzájuk. Na off
Ezt a képet még felrakom, mert csak
WOW... 550es SXV kezdő motor hát én az LC4 után is szívrohamot kaptam rajta (mert olyan jó volt) azért sok sikert hozzá, de ésszel!
szerintem kellene egy tanuló motor, sxv nem gyerek játék még 610-es huskym után sem pedig 10000km mentem vele
De a te életed a te döntéseid....
21+fél + 1 kicsi :) !

Röviden tömören minek nekem ez a motor !hmm! Egyszerűen Ez tetszik. :) pfff ! Ez igen gyenge volt.. Gondolom :/ :)
De télleg töbnyite ezért :) gyönyörű- és hálistennek annyi rálátásom van a technikára hogy Tudjam h ez Bivaly jo cucc.! Ez a 2 combo elég nekem (és persze itt lassan ecsetelödik hogy sokba van .költeni kell rá).- ezt is megértettem ! (Minden motorra költeni kell)
És ahogy mondod. ..a haverok elött is ... Biztos h ez is benne van mert hazudnék ha Nem...:Dde nem ez a mérvado..!
Am Egy babetával is lehet nagyot borulni.!

Semilyen evoluciot felmutatni nem tudok.. Egyetlen egy örökölt Simson 51es-em volt! Jogositványom sincs erre a kategoriára.,semilyen nagyobb motorra !(B jogsim akad ) :) hozzáteszem imádok vezetni ,azt mindják tudok is,kilincsel elöre is ! :)

De nem akarom h ez most meg bélyegezzen a szemetekbe .... Mindent megtudok oldani, a motor vásárlásakor ! Elhozni ,kiprobáltatni , !egyetlen egy ismerösöm akad.!
Jajj téllleg legnagyobb motor amivel mentem az egy 125ccm CBR!
Deee imádom a motorokat .. Föleg az SM vonz.!
De családom miatt van (amit nagyon sajnálok, emiatt is nincs evoluciom) , sosem lehetett 2kereküm ,mert nem engedték!
Azt hiszem már ha nem is tetszik nekik ....hagy hozzak önálló döntést..

Van helység ahol megtanulhatok akár jogsi nélkül is vele( ez is van tervbe) .
Ugyértsd ezt a "megtanulnit" :] tudok én menni bármivel...;) motorozni meg majd megtanít a rutin!
Rutin kell ..km-ek.:) ! És annyi !

Viszont azt nem szeretném és ha lehet kérném..h most ezek miatt ne vegyetek fél válrol...:/ ! Te is irtad jo nekem fiatal vagyok .... Van idöm a a bivalyra :).!
Ha segitettek azt nagyon szépen megköszönöm...nem hiába rakom befele a hirdetéseket ... Nem értek hozzá kész ennyi ...de szeretnék akarok.! Csinálom.!
Köszönöm ha segitettek :)
Lehet 1 -2 év mulva .. Együtt nyuzzuk a vasat :)!

Csak van valami bennem amiért nekem motor kell ..naa :):)))) nem tudom máskép mondani már :D fiatal koromba nem volt lehetöségem... De vissza vissza térnek a vágyaim 1 motorra !csak nem véletlen...

Na hát leirtam nagyábol.. Mi az ujság.:)!
Ha össze jönne ez a vas bizots h hosszú távra lenne nálam. ! Tanulni.,jogsi.! ...stb. Akár belekerülni vele 1 jokis motoros bagázsba. :) !

Telefonrol irtam...bocs ha katyvasz lett :/ !
Az utolsó példákat nem kedvcsinálónak írtam, hanem hogy tisztában legyél a motor képességeivel. Persze láttam már 20 éves kollégát úgy menni vele mint az álom, és ezzel nem az érdemeidet szeretném csorbítani. Elsősorban a segítség a célom, mert nem szeretném, hogy csalódjál és te lennél a 1001. emberke aki azt csiripeli hogy ez milyen kezelhetetlen, szar motor. Pedig csak nem a neked megfelelő vasat választottad.
Figyelj rubikám!

Látom 22 éves vagy, de jó neked . Tudom semmi közöm hozzá, de segíteni szeretnék . Beavatnál minek neked egy 70 lovas versenytechnika? Bocs, de ha csak a haverok és csajok előtt akarsz parádézni, ami persze teljesen elfogadott a te korodban, akkor nem árt ha van némi rutinod, mert a végén a susnyásból fognak összekaparni. Valószínűnek tartom, hogy az olasz mérnökök méltán híres stílusa fogott meg ennyire. Adatlapodból nem derül ki milyen motorjaid voltak eddig, szívesen látnám az evolúciót a motorjaid teljesítményén. Nem akarok a dolgodba beleszólni, csak pusztán egy atyai féltés merült fel bennem. Nem szívesen venném a lelkemre, hogy esetleg kedvet csinálunk itt neked és a végén bajod lesz belőle. Ha leírod milyen gépeid voltak, biztos vagyok benne segítünk itt a fórumon neked, megfelelő, élménydús vasat találni. Hidd el néha a kevesebb több. Csak elgondolkodtatónak egy pár infó. Én egy Yamaha R1 után kerültem rá és kakucson közel egy másodperccel megyek gyorsabbat. Igaz hogy nagy lánckerék van az enyémen, de csak kettesben rajtolok, mert az egyes kezelhetetlen, pedig ez a "gyengébb" RXV. Végül megjegyezném hogy néha negyedikben is gázra emeli az elejét, ötödikben csak pattintásra . Biztos ez kell neked, vagy csak a szemed kívánja
Szevasztok !

Aksi tippet had mondjak. 3 éve vettem egy belevaló 7Ah bannert, ami úgy néz ki mostanra beadta a kulcsot. Kaptam egy 9Ah használt aksit ami ugyanolyan méretű csak 1 cm-rel magasabb. Kiszedtem a gyári aksi tartót és belefabrikáltam egy mélyebbet, de még pont belefért . Tekeri mint állat .
Elég régi hírdetés..., de lehet hogy még él!
Én azért nem zárnám ki a "Lacigazda" ajánlatát(!), annak ellenére, hogy Rxv...!
Ehez mit szoltok..? Igaz sok a km-er ....de álitolag rendbe.. !

http://www.kepesmotor.hu/april...

Rajta vagyok :)
Bár nem akarom elkapkodni.;) nézelödök minden merre !
Am több elado RXV van mint SXV...
Azért is hajlok az SXV fele... Mert macerás az RXV-be a SM szett.. Ahogy olvasgattam !meg ugye.. Mások kicsit a paraméterek az SXV javára ;) ;)
Akkor ne fogd vissza magad, hajrá!
De de 1 bomba kell ... SXV 550 ;) !

De ahogy irtad.. Ezek az adatok 1000km-en..! Csutka fogyasztást irtál...tehát csutkán hajtott gépet tudok érteni.!
És mivel én irtam h utcára kell ... Ezért ezek a számok redukálodnak .. Ha jol gondolom.!meg az üzemora is agyári érték. Vereseny körülményekre kéri a 10üó.! Utcán ez kitolhato szerintem akár duplájára !ez attol függ majd hogy használram.!(re ezt nekem kell majd tudni.,)! Meg az sem mindegy.. Hogy mennyi idő alatt teszem meg azt az 1000km-t ! Pl. Ha 2 honap alatt .már könnyebb összekaparni a lovét.:).!

Most elkezdek olajat beraktározni.:)
Nem kellenek milliók, pár ezer euróért is vehetsz.
Így van!
...csak az a baj, hogy egy SMV-hez meg milliók kellenek!
De az én valagam is bírná..., főleg az 1200-ast!
Utcára SMV kell
De ha számolsz egy kicsit, akkor az biztos segíteni fog a döntésben! Hacsak nem mindenáron egy adrenalinbombát akarsz a segged alá, mert szenzoros élménykereső vagy akit a "hétköznapi" dolgok nem hoznak lázba!
Üó versenymotor vs utcai SM 1000km-en!
Üó motor: kb. 2xszervíz és durván (ha az én motorom max fogyasztását veszem alapúl) 100L benzin az: 2x10e+(100x420)=62000 jómagyar forint!
Ugyanez egy utcai SM-el: Max. 1/3-ad szervíz + 70L benya az kb: 3000+29400=32400 jómagyar forint!
...és akkor még az egyéb járulékos szervízköltségeket nem is számoltuk!