Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


nem semmi azért most csinálj neki kiutat.
Namármost.Ha úgy vettem a motort,hogy eleve szét volt hullva a dob belseje,már pedig nem volt egyben,mert már akkor is feltűnt hogy égett a dobom fala,amikor vettem,de őszintén mondom,ilyenre nem számítottam.Akkor lehet hogy nem is olyan" nagy" szerepe "van ennek a fojtásnak.TUDOM,hogy számít,de akkoris hogy a turóba mentem ennyit vele,pedig ez a dob nem osztott nem szorzott.Hamarosan szeretnék rá csináltatni egy nagyobb hangot,okosan,de ez a jövő.Nem nyúltam volna hozzá,ha nem lett volna egy új dobom,szerencse hogy szétszedtem.2 kép-így álltak benne a cuccok,3-kép ezek voltak lehullva az aljára,4-kép így égette a lemezt mér régen,5-kép ezt meg elvitte a cica
Én valami ilyesmire alakítanám át...!
( nem ér röhögni, ez igenis egy nagyon komoly szakrajz! )
Pár videot már felpakolgattam sőőőt még van a videok között ahol Agobácsi beméri a padon!
De ott nem éppen a leg jobb majd probálok csinálni valamikor.
Már én is törtem a buksimat, hogy lehetne a gyári dob átalakításával olyan hangot kicsalni, mint amilyen az Akrapovic dobnak van, mert abba a hangba totál bele vagyok zúgva!
Viszont a gyári dob meg nagyon esztétikus és diszkrét kivitelű!
Esetleg van valahol videó is a végeredményről, hogy milyen hangja lett?
Csak hármat kell vissza olvasnod!
Ezt a képet a netröl szedte le már én is megtaláltam!
El kell vinni szakértöhöz mielött tönkreteszed a drága vasadat, ha nem ér meg 30e akkor inkább hagyd így!
Tudnál felrakni róla még képet, más szögből fotózva?
Szia!
Így néz ki egy gyári dob belülről? Volt benne gyapot, vagy csak egy üres fémdoboz az egész? A középső részbe, hogy tud átáramolni a gáz, mert így a képen csak azt látom, hogy alulról fel van vezetve legfelülre, de a középső részen keresztül van a kivezető cső?!
Mi is Fót, dunakeszi, Vác felé mentünk míg be nem ütött a balszerencsém...
Velencére milyen útvonalon szoktatok menni? Én 18 éves koromig ott nevelkedtem...! Olyanhoz nagyon lenne kedvem, hogy kizárólag offroad menni céltudatossan nagyobb távokat, akár ottalvós is, persze "kirándulós" tempóban és nem valami saras katlanban izzadni!
Ha jól emlékszem a Proex-esek csináltak már valakinek SXV kipufogót! proex.hu
Mindent! Végighúzni benne két perforált csövet, körülöttük kitömni gyapottal, és összehegeszt. Ésutána irány rá új térképet íratni, mert olyanszar lesz, mint a szar.
Valakinek valami ötlete,hogy ebből mit venne ki ?
Nekem a Proex kipuff Toto nevü tulaj megcsinálta a hangot!
És mivel gondoltam hogy fusi lehet nem jobb lesz hanem rosszabb.
Ezér lett elvive teljesítmény padra az Agobácsihoz.
És 60LE helyett 61 lett! :-)
Ha jol emlékszem 25E volt persze ennek már vagy 3éve! :-)
Alapjárat állitó!
Nem lett lemosva ilyenkor szokott leázni és rángat mert kuszik a szikra!
Ma beüzemeltem a motort és rángatott az mi lehet gyertya?
a légszűrőházon az a kis csavar az mi?
Ez konkrétan Dkesziröl Vácfele majd Kosdi lötér egésszen Csővárig de van hogy Szandavárat is megcélozzuk.
Mindefele mert én majdnem Érden lakom van hogy Sóskut az irány vagy Velence.
Köszi!
Nem is annyira a lóerő a lényeg hanem a hang!Bár így is utánozhatalan a hangja!
annyit evett az LC4 is... ehhez képest az meg egy lomha tehén fain
Akkor az nagyon korrekt!
Ez is 550.
Hát Figyi 4 rugoert tankoltam az 10 liter jöttem 178 KM és még van benne 90 - 110 es tenponál az kb 4 liter én kb amikor elindultam azt hittem lesz vagy 10 liter
Nem kevés az a 4l/100km?
Igaz az enyém Rxv550, aminek rövidebb a váltóáttétele, de még utcai enduró gumival sem tudtam vele 8 liternél jobb fogyasztást kicsikarni belőle! ...bár én "freestyle-ban" nyomom az utcán is...!
Merre szoktatok csapatni?
Jobbulást!
Kipuff biztosan hoz még egykét pacit de akkor viheted szoftver cserére!
De szerintem ismerkedjetek össze aztán tuninng.
Bár az enyém 450 de azis okoz néha meglepetést.
pl most 7végén is rámentem 4. teligázon egy bikkanóra azt vol hóhóhóh!
http://youtu.be/4H36T2Eay0Q