AMAL SEM gyújtás ? Mert 1000% hogy az alaplapban a jeladó már kifáradt, így nem tudja venni a jelet, késik, szarakszik. Nem fokozatosan csinálta? először nagy fordulaton, aztán romlott jobban ?
Kösd le a 2 sárga vezetéket ami megy a feszabályzóba, hogy csak a gyújtás kapjon áramot. valamivel javulnia kell. ( tegnapi tapasztalat) lendkerék le- új gyújtás fel, csavarokat középre, és ennyi a csere.
bakker, te tényleg locsolod rá a lóvét
figyelj, bemész a benzinkútra, kérsz tömény fagyállót, mind1 milyet mert alu hűtős az összes szar autó is. nah, kérsz fagyállót, és kérsz mellé 2liter desztvizet is. HA van a motorodban sima víz, akkor nem veszel vizet. hazamész és a jobb oldali hűtő alatt a gumicsövet lehúzod, kifolyik annyi víz pontosan 4-5dl, annyi víz hogy a hűtősapkánál beöntöd a tömény fagyit, és beindíítod, járatod hogy keveredjen. az arány rajta van a flakonon, ha télen is jársz vele és kint hagyod a prérin akkor majd télen méresd meg a hűtőfolyadékot. töményt egymagába ne legyen mert megkocsonyásodik ha melegszik, és aboszolot -72C . MI évekig fagyállót gyártottunk
A szelep teljes elmozdulása 10 mm, ennek meg kell lenni és gyorsan akadálymentesen kell átállnia. Kézzel mozgatva a rugó ellenében könnyen és súrlódás, akadás mentesen kell mozogni.
Köszönöm, először sikerült fordítva beleraknom , de már megfordítottam és jó.. Már csak azt nemtudom hogy hogyan lehet állítgatni.. Mintha néha nem nyitna jól(lehet ilyen egyáltalán?)
Valaki segítene abban, hogy mit töltsek a hűtőbe? Azt írták valahol hogy desztillált víz+fagyálló+Ezt a hűtőfolyadékot de nekem ez így egy kicsit hülyén hangzik. Ti biztos tudjátok.
MEGOLDÓDOTT A PROBLÉMA! A gyertya volt a szar... Igaz mondtam hogy teljesen új van benne, de visszatettem a régit, és gyönyörűen ketyereg alapjáraton és megy is, egyáltalán nem tortyog. Amint eláll az eső írány a hatáár!
Koszonom ezt is.! A karbimon van kozepen egy nagy es hatul egy kicsi csavar. Melyik mit allit? De ha power lenne, attol meg lenne alapjarat es nem allna le ha huzom a gazt nem? Esetleg membran nem lehet?
alkatrész a népnek (RX-Tuareg Rally):
-Marzocchi kp. rugóstag
-kétoldali hűtő
-ülés
-tank+kis idomok
-hátsó lengővilla himbarendszerrel együtt (Tuareg Rally)
-Lendkerék (fogaskoszorú nélküli), trafó, állórész.
-Berúgókaros blokk, hibátlan főtengellyel és hajtókarral
-Hengerszett (10bar+vertex 1000km, perselyes)
Elérhetőség: adatlap
Kösd le a 2 sárga vezetéket ami megy a feszabályzóba, hogy csak a gyújtás kapjon áramot. valamivel javulnia kell. ( tegnapi tapasztalat) lendkerék le- új gyújtás fel, csavarokat középre, és ennyi a csere.
figyelj, bemész a benzinkútra, kérsz tömény fagyállót, mind1 milyet mert alu hűtős az összes szar autó is. nah, kérsz fagyállót, és kérsz mellé 2liter desztvizet is. HA van a motorodban sima víz, akkor nem veszel vizet. hazamész és a jobb oldali hűtő alatt a gumicsövet lehúzod, kifolyik annyi víz pontosan 4-5dl, annyi víz hogy a hűtősapkánál beöntöd a tömény fagyit, és beindíítod, járatod hogy keveredjen. az arány rajta van a flakonon, ha télen is jársz vele és kint hagyod a prérin akkor majd télen méresd meg a hűtőfolyadékot. töményt egymagába ne legyen mert megkocsonyásodik ha melegszik, és aboszolot -72C . MI évekig fagyállót gyártottunk