Szerintem ez RS blokk, azért is vannak fordítva a sebességek. Különbség nincs, örülj hogy van önindítód. :D Ilyen baja van haverom RX-ének is, neki is csak szívatóval megy. Érdemes lenne kompressziómérést végezni (szerintem). A karbit meg ha 34-ről cserélted 28-ra az nagyon gáz, ha 28 volt és csak cserélted egy újra és még fizettél is érte?...... és még így is ugyanazt csinálja.... Lehet megkérdezném az ismerősödtől, hogy akkor most kidobtam-e 10.000 Ft-ot?
Ott valami karburálási hiba van. VAGY, nézd meg hogy kapcsolgat a power, alapjáraton nyitva kell lennie meg 7800 felett.
Mindenesetre ha kompresszió jó benne nem lehet nagy baja.
Tudom, hogy nem sok hasznos amit mondtam, de úgy gondolom nincs nagy baja.
Ja.. power. Néha nem árt egy kicsit acélgyapottal vagy mondjuk lepolírozni róla a szmötyit.
Kurva nagy bajom van még mindig nem pörög ki a gépem!Már kezd az idegeimre menni...már állítottam karbi,gyújtást mindent és még mindig semmi....első rugásra indul szivató nélkül hidegen is!hnap csinálok videót felrakom,de mindenképp várok válaszokat h mi lehet a baja mert még nem motoroztam 1 jót az éven ezzel a szaral!
Hello, megint én vagyok.. Kurva nagy problémám van, remélem akad itt eg y hozzáértő, aki tud segíteni nekem.. Amilyen kedvem volt ehhez a motorhoz, most annyira bántam meg hogy megvettem. Mikor elmentünk a sráchoz, akkor is tortyogott, de azt mondta hogy lehet eldugult a karbi, és szivatóval ment is szóval ez logikus is volt. Másnap kipucoltam a karbit, kiszedtem minden fúvókát kifújtam és utána is maradt ez a hiba... szivató nélkül nem megy, ahogy odahúzom neki, lefullad. És még azt is észrevettem, hogy NINCS BENNE LÉGSZŰRŐ!, csak a 2 műanyag(csak most rendeltem meg).. Másnap,azaz tegnap, elvittük egy ismerős motorszerelőhöz, és arra jutottunk hogy kicseréljük a karbit (teljesen új Dellorto 28 RD-t kapott) Mivel ismerős volt, otthagytuk a régit, és ráfizettünk 10.000Ft-ot az újra(megérte?!), mivel azzal ment neki elvileg, csak ő ment vele kb 40m-t, én nem. Gyertyát is cseréltük. Aztmondta a blokkja az nagyon jó, de szerinte ez nem a saját blokkja. Nekem felfele van 1 és lefele a többi, illetve csak önindító van rajta. Szerintetek? Ő csak úgy próbálta ki, hogy gyors beledobta az új karbit, mikor ma én rátettem azt a 2 gumit a légszűrőhöz, és beindítottam megint ugyan az volt mint előtte... MIÉRT?! Már az ideg szétbasz, valaki, segítség!
Itt egy videó róla(nem azért rángatom úgy mert rohamom volt, hanem mert vérnyomásom az egekben kb.. ) A blokk meleg, pont a videó előtt jöttem meg vele. http://youtu.be/U5Y2BMj7mIc KATT[/L]
Szétszedtem ma a hátsó fékem, mert szorult az utóbbi időben. Kitakarítottam, de valamiért nem akar felkeményedni a fék..... nem is fog csak egy kicsit és egy pillanatra, nem szivárog sehol, ha a légtelenítő csavart kiengedem, és úgy nyomkodom akkor onnan jön az olaj.
Mikor szétszedtem kiesett a hátsó fékmunkahengerből a rugó, a rugó egyik végén volt egy gumi tömítés, melyik végén kell hogy legyen, nem láttam olyan gyorsan esett ki. Úgy raktam össze hogy a dugattyú felöl legyen az a gumi. Lehet hogy pont fordítva kellett volna?
Ott valami karburálási hiba van. VAGY, nézd meg hogy kapcsolgat a power, alapjáraton nyitva kell lennie meg 7800 felett.
Mindenesetre ha kompresszió jó benne nem lehet nagy baja.
Tudom, hogy nem sok hasznos amit mondtam, de úgy gondolom nincs nagy baja.
Ja.. power. Néha nem árt egy kicsit acélgyapottal vagy mondjuk lepolírozni róla a szmötyit.