Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyetek Emzolitól a simsonos topicban. A weboldalán 350Ft /db áron szerepel.
M6-os! Ilyet hol lehet amúgy kapni? én is kipróbálnám nagyobbal
ez biztos ? amikor megvettem a motort a fasz kontár kamugépszerelőtől... beletett egy 136-ost mert 154 volt benne vagy mit mondott. ezzel jól belőtte, szerinte... power se volt benne. a Levegő csavar full be volt csavarva ! a telefont se vette fel azóta, de mindegy is, holnap megyek veszek fúvókát de 900Ft 1db :D M6-os menetű, ugye?
nem, eleinte nagyobb gázadáskor fulladt, most hogy állítottam a tűn meg a levegőcsavaron így jó....
Már a 150 is kevés szokott lenni...
Nem kevesell?
Látom már utána néztem... hol lehetne beszerezni ilyet?
Amúgy hogy beleszoljak, nekem 132-es van. Nem kicsi az? Ha beleraknék nagyobbat mennyivel lenne jobb a teljesítmény?
Én is úgy tudom hogy a gyári 160-as benne de ez nem annyira mérvadó. Nekem 158 van benne, de lehet majd megy bele a 156 majd meglátom később milyen a gyertya.
Hát nem tudom hogy mennyire valós az ami rá van írva. Nekem 150-es(150 volt beleütve) volt benne és az min 160 volt.
A 150-esel nem mennek...
Lehet, ritkán cserélik.
Tömítés szettbe benne is van.
Hát a power házban. Ki kell szedni a nyelvet...
Itt a kép a szimmeringről
nem az a baj. hanem hogy a powerrugó valószínű gyenge, hiába akkora a mérete. illetve még annyi hogy végfordulaton szakadozik a magas fordulaton a gép, olyan mintha tiltana. de nem durrog, gyújtása jó, alapjárat is fasza. lehet a nem jó a levegő arány. Dellorto 34es karbi van rajta, mekkora fúvókát vegyek bele ? 136volt benne, most 1.5 van... 145, 142 elég bele? valahol olvastam gyári 160 ?
Nem isntudtam hogy van olyan. Lehet az előző gazdijánál kimaradt. Az hogy néz kiés hol lenne a helye?
A powernek a szimeringje tuti szar akkor. És azért nyomja ki az olajat onnan.
Az venni nem nagyon lehet. Szinte csak gyárit. Csináltatni lehet. Fel hegesztik aztán CNC-vel alakítanak neki ki a terv alapján egy más kupola formát. Amiben gyorsabb az égési sebesség.
A gyári 23m/s. Nekem volt egy 40m/s-es és a hő se volt nagyobb benne. Elég durva volt!
Most tervezem hogy csinálok egyet vagyis csak a hegesztést csinálom meg rajta... Tervem nincs hozzá így nem tudom legyártani. Akinek meg van hozzá az meg nem ad ki a kezéből semmilyen félét.

Elvileg kilóg a levegő csavar és van rajta egy rugó, de ha beírod a nettbe milyen karbid van megtalálod hogy mi micsoda rajta.
Ha nagyon nem jó akkor power előtt be rángat elég szépen...
De így nem tudom, nehéz így... Fontos a jó beállítás.
Heló ! Olyan problémám van, hogy: power szelep bowdenházon keresztül megy fel az olaj a nyelv behúzóhoz. onnan pedig csepeg rá a hengerfejre az olaj. Más is találkozott már hasonló bajjal ? (Nem egy nagy cucc de zavar, hogy mindig összemocskol mindent)

Továbbá: a toroknál szintúgy okádja az olajat. Arra mit ajánlotok? Netán tömítés szettet honnan érdemes vásárolni?
Eladó egy Aprilia RX125, érdeklődni az alábbi hirdetésben található elérhetőségeken lehet.

Hirdetés itt
tegnapi állítgatás eredménye az lett, hogy a power nehezen akar nyitni sőt, berezonál ha lassan gyorsítok, normál utcai gurulás mellett. elinduláskor tő gáz mellett szépen nyit. vennem kell bele rugót és fúvókát is. a levegő csavart hiába tekerem nem igazán veszem észre. lehet rossz helyen keresem...
hengerfejet hol vettél?
A szegényítéssel nagyon óvatosan kell bánni! Ha ugyan úgy működik egy kicsit kisebbel is mint a nagyobbal akkor a nagyobb kell bele. A többet kapj ne a kevesebbet.
Mi van a levegő csavarral? Úgy állítsd be ahogy jó a motornak. (A negyednyi fordítások is számíthatnak) Nézd mikor jár szebben és ott már akkor csak kicsiket állítsd és nézd h reagál a gázra meg hogy gyorsan esik e vissza a fordulat. Mert az a jó ha nem lassan esik le... Gondolom erre voltál kíváncsi?!
Én is a Mol Evo Benzinét tolom bele. Észrevehetően jobb. Bár nekem a hengerfej másabb is. Így lehet még jobb vele...
2-3 ezer ft-ért lehet venni fúvóka kalibert.
hogy mérted meg a méretét ?
ott volt. oké volt eddig. most letettem legalulra. majd kiderül
levegő csavar? jah és 100as benzin :D
132 van talán beleütve, de amikor kivettem és megmértük 140 körül volt a méret, majd ismerősöm feldörzsárazta 145-re. Így most még pont jó, alacsony fordulaton, tőgázt húzva pont nem fullad be.
A tűt középre állítsd a második bevágásra amúgy.
Csak azért írtam hogy ezzel nem árt vigyázni. Egy esetleges ragadást el kerülni.
köszi. tettem bele most nagyobb fúvókát, súbertű legalulra,.