ez biztos ? amikor megvettem a motort a fasz kontár kamugépszerelőtől... beletett egy 136-ost mert 154 volt benne vagy mit mondott. ezzel jól belőtte, szerinte... power se volt benne. a Levegő csavar full be volt csavarva ! a telefont se vette fel azóta, de mindegy is, holnap megyek veszek fúvókát de 900Ft 1db :D M6-os menetű, ugye?
Látom már utána néztem... hol lehetne beszerezni ilyet?
Amúgy hogy beleszoljak, nekem 132-es van. Nem kicsi az? Ha beleraknék nagyobbat mennyivel lenne jobb a teljesítmény?
Én is úgy tudom hogy a gyári 160-as benne de ez nem annyira mérvadó. Nekem 158 van benne, de lehet majd megy bele a 156 majd meglátom később milyen a gyertya.
Hát nem tudom hogy mennyire valós az ami rá van írva. Nekem 150-es(150 volt beleütve) volt benne és az min 160 volt.
A 150-esel nem mennek...
nem az a baj. hanem hogy a powerrugó valószínű gyenge, hiába akkora a mérete. illetve még annyi hogy végfordulaton szakadozik a magas fordulaton a gép, olyan mintha tiltana. de nem durrog, gyújtása jó, alapjárat is fasza. lehet a nem jó a levegő arány. Dellorto 34es karbi van rajta, mekkora fúvókát vegyek bele ? 136volt benne, most 1.5 van... 145, 142 elég bele? valahol olvastam gyári 160 ?
Az venni nem nagyon lehet. Szinte csak gyárit. Csináltatni lehet. Fel hegesztik aztán CNC-vel alakítanak neki ki a terv alapján egy más kupola formát. Amiben gyorsabb az égési sebesség.
A gyári 23m/s. Nekem volt egy 40m/s-es és a hő se volt nagyobb benne. Elég durva volt!
Most tervezem hogy csinálok egyet vagyis csak a hegesztést csinálom meg rajta... Tervem nincs hozzá így nem tudom legyártani. Akinek meg van hozzá az meg nem ad ki a kezéből semmilyen félét.
Elvileg kilóg a levegő csavar és van rajta egy rugó, de ha beírod a nettbe milyen karbid van megtalálod hogy mi micsoda rajta.
Ha nagyon nem jó akkor power előtt be rángat elég szépen...
De így nem tudom, nehéz így... Fontos a jó beállítás.
Heló ! Olyan problémám van, hogy: power szelep bowdenházon keresztül megy fel az olaj a nyelv behúzóhoz. onnan pedig csepeg rá a hengerfejre az olaj. Más is találkozott már hasonló bajjal ? (Nem egy nagy cucc de zavar, hogy mindig összemocskol mindent)
Továbbá: a toroknál szintúgy okádja az olajat. Arra mit ajánlotok? Netán tömítés szettet honnan érdemes vásárolni?
tegnapi állítgatás eredménye az lett, hogy a power nehezen akar nyitni sőt, berezonál ha lassan gyorsítok, normál utcai gurulás mellett. elinduláskor tő gáz mellett szépen nyit. vennem kell bele rugót és fúvókát is. a levegő csavart hiába tekerem nem igazán veszem észre. lehet rossz helyen keresem...
A szegényítéssel nagyon óvatosan kell bánni! Ha ugyan úgy működik egy kicsit kisebbel is mint a nagyobbal akkor a nagyobb kell bele. A többet kapj ne a kevesebbet.
Mi van a levegő csavarral? Úgy állítsd be ahogy jó a motornak. (A negyednyi fordítások is számíthatnak) Nézd mikor jár szebben és ott már akkor csak kicsiket állítsd és nézd h reagál a gázra meg hogy gyorsan esik e vissza a fordulat. Mert az a jó ha nem lassan esik le... Gondolom erre voltál kíváncsi?!
Én is a Mol Evo Benzinét tolom bele. Észrevehetően jobb. Bár nekem a hengerfej másabb is. Így lehet még jobb vele...
132 van talán beleütve, de amikor kivettem és megmértük 140 körül volt a méret, majd ismerősöm feldörzsárazta 145-re. Így most még pont jó, alacsony fordulaton, tőgázt húzva pont nem fullad be.
Amúgy hogy beleszoljak, nekem 132-es van. Nem kicsi az? Ha beleraknék nagyobbat mennyivel lenne jobb a teljesítmény?
Hát nem tudom hogy mennyire valós az ami rá van írva. Nekem 150-es(150 volt beleütve) volt benne és az min 160 volt.
A 150-esel nem mennek...
Tömítés szettbe benne is van.
Hát a power házban. Ki kell szedni a nyelvet...
Itt a kép a szimmeringről
A gyári 23m/s. Nekem volt egy 40m/s-es és a hő se volt nagyobb benne. Elég durva volt!
Most tervezem hogy csinálok egyet vagyis csak a hegesztést csinálom meg rajta... Tervem nincs hozzá így nem tudom legyártani. Akinek meg van hozzá az meg nem ad ki a kezéből semmilyen félét.
Elvileg kilóg a levegő csavar és van rajta egy rugó, de ha beírod a nettbe milyen karbid van megtalálod hogy mi micsoda rajta.
Ha nagyon nem jó akkor power előtt be rángat elég szépen...
De így nem tudom, nehéz így... Fontos a jó beállítás.
Továbbá: a toroknál szintúgy okádja az olajat. Arra mit ajánlotok? Netán tömítés szettet honnan érdemes vásárolni?
Hirdetés itt
Mi van a levegő csavarral? Úgy állítsd be ahogy jó a motornak. (A negyednyi fordítások is számíthatnak) Nézd mikor jár szebben és ott már akkor csak kicsiket állítsd és nézd h reagál a gázra meg hogy gyorsan esik e vissza a fordulat. Mert az a jó ha nem lassan esik le... Gondolom erre voltál kíváncsi?!
Én is a Mol Evo Benzinét tolom bele. Észrevehetően jobb. Bár nekem a hengerfej másabb is. Így lehet még jobb vele...
levegő csavar? jah és 100as benzin :D