Megtudod mondani a fúvóka méretét, súbertű állását, illetve a levegőcsavar állását ? csak hogy legyen min elindulni a hangolásban. Ja és hány kg vagy ? :D mert én 90kg
Motorozás közben egyszer csak megállt a gép. Gyertya ki, nincs szikra, másikkal sem, de vagy 10 gyertyával sem. Nagyon kicsi gyertyahézaggal van szikra, de elég lilás, max pöffen egyet a gép és ennyi. Amal Sem trafó-cdi, alaplap le. Kimértem az ellenállásukat. Trafó-cdi az teljesen megfelel az értékeknek, viszont az alaplapnál 170 Ohm (+-1%) helyett, amit a szervízkönyv ír, 149.2 Ohmot mérek.
Szerintetek okozhatja ez a 20 Ohm-os eltérés azt, hogy kicsi a szikra és ez miatt nem indul be? Illetve akinek épp ki van a motorjából szedve az alaplapja, vagy esetleg árul éppen valaki ilyet, kimérné nekem a ZÖLD-FEKETE vezetékek közötti ellenállást? Ha eladó, és megfelelő az ár, akkor vevő is lennék rá!
Hát szerintem jobban jársz ha nem rakód rá! Nem érdemes! Alul erősebb meg hamarabb leadja a max nyomatékot. Felül meg olyan mint a 125. E mellé még kapsz egy szebb fogyasztást is asszem.
A gyári hengerből lehet csináltattni nagyon jót! És az sokkal jobb és tartósabb is! Ha csak egy jó hengerfejet csináltatsz rá már azzal is elég sokat váltózik a motor! Meglepően...
Sziasztok. Még mondhatni elég új vagyok a témában, nem rég szert tettem én is egy ilyen "szörnyetegre". Időközben lassan hajtókar csere érett lett. Az érdekelne engem hogy mennyire érdemes esetlegesen egy nagyobb pollini hengerszettel "erősíteni" a gépet. Mennyire bírjál, esetleg valakinek tapasztalata a dologgal kapcsolatban? (arrow rezóm van, meg gyári végdob, ha ez számítana)
Üdv. mindenkinek.
beállítottam a powert. 13-49 átétellel nem jön fel kerékre, még elsőben sem max egy kicsit. Gyenge, vagy ennél a blokknál jó így?
vagy hangoljam a karbit ? HELP. valaki nyomatja RX-el az egykereket ?
Illetve OFF téma: Robogónál, a vákumcsövön nincs vákum,.-nem működteti a vákumcsapot,. ötlet ?
szedett és rakott össze már valaki rotax 123 ast?
szétment a hajtókarom. szétszedtem (szétesett :D), megcsináltattam, összes csapágy, szimering, minden csere. összelegoztam, de valamiért nem jó.
nincs valaki aki vágja ezeket és tudna segiteni benne ujra szétszedni és összerakni? rajzokat szereztem már, de ahány db annyi féle. jobb lenne hozzáértővel csinálni :D
Motorozás közben egyszer csak megállt a gép. Gyertya ki, nincs szikra, másikkal sem, de vagy 10 gyertyával sem. Nagyon kicsi gyertyahézaggal van szikra, de elég lilás, max pöffen egyet a gép és ennyi. Amal Sem trafó-cdi, alaplap le. Kimértem az ellenállásukat. Trafó-cdi az teljesen megfelel az értékeknek, viszont az alaplapnál 170 Ohm (+-1%) helyett, amit a szervízkönyv ír, 149.2 Ohmot mérek.
Szerintetek okozhatja ez a 20 Ohm-os eltérés azt, hogy kicsi a szikra és ez miatt nem indul be? Illetve akinek épp ki van a motorjából szedve az alaplapja, vagy esetleg árul éppen valaki ilyet, kimérné nekem a ZÖLD-FEKETE vezetékek közötti ellenállást? Ha eladó, és megfelelő az ár, akkor vevő is lennék rá!
Köszi előre a segítséget!
A gyári hengerből lehet csináltattni nagyon jót! És az sokkal jobb és tartósabb is! Ha csak egy jó hengerfejet csináltatsz rá már azzal is elég sokat váltózik a motor! Meglepően...
Mi lehet a gond alapjáraton felpörög és úgy is marad! :/
Üdv. mindenkinek.
vagy hangoljam a karbit ? HELP. valaki nyomatja RX-el az egykereket ?
Illetve OFF téma: Robogónál, a vákumcsövön nincs vákum,.-nem működteti a vákumcsapot,. ötlet ?
Persze, el is küldtem.
El tudnád nekem is küldeni?
wickerb@gmail.com
Köszönöm szépen.
Köszi előre is
Ha adsz egy mail címet, elküldök egy Rotax 123 manualt (2700), ott elég egyértelműen van ábrázolva minden.
szedett és rakott össze már valaki rotax 123 ast?
szétment a hajtókarom. szétszedtem (szétesett :D), megcsináltattam, összes csapágy, szimering, minden csere. összelegoztam, de valamiért nem jó.
nincs valaki aki vágja ezeket és tudna segiteni benne ujra szétszedni és összerakni? rajzokat szereztem már, de ahány db annyi féle. jobb lenne hozzáértővel csinálni :D
Aprilia AF1 és Tuareg Wind alkatrészek, nagy választékban.
A hónapban most minden FÉLÁRON!
-Kerekek, gumiabroncsok
-Fékek
- PHBH 28 rd Dellorto karburátor
-Láncok
-Komplett idomszettek
-Lánckerekek
-Szívócsonkok, membránok
-Af1 hátsó központi rugóstag
-Kipufogó rendszerek (Aprilia, Arrow)
-Kormánykapcsolók, műszerfalak,órák
-Bendix,pajzsok,duda, gyújtáskapcsoló kulccsal, kábelkötegek
-Elektromos power munkahenger és elektronika
-Feszültségszabályzók
-Lábtartók
-Komplett hűtő rendszerek
-Indexek,Tuareg váz
STB.
olasz.alkatresz@freemail.hu
Rotax 122-es blokk! Kompletten vagy bontva.
Gyári indexek.
Ha valakit érdekel az adatlapomon talál elérhetőséget!
Ezt az első telószár véget hogy lehet kicserélni? Szét kell hozzá szedni a teleszkópot, olajat leengedni?