Hello!
Van egy távtartó cső a két csapágy között, a csapágy külső és belső méretével. Így elég csak egy oldalon a biztosító gyűrű. Egyik oldalról kiütöd a csapágyat, majd ellenkező irányba a másikat, a másik oldalról. link
Ha hülyeséget írtam akkor bocs, rég szedtem ki a kereket, már nincs meg pontosan fejben mi hol van.
Help!
Főtengelyszimeringes lehet ha nyomja az olajat a kipunál,powernél és a hengernél full olaj minden én szimeringre gondolok,és nem is akar menni dadog! :/
Sziasztok srácok!
Felmerült egy probléma.
Vinném átgumizni az Rx-et, és szomorúan tapasztalom, hogy a kerékcsapágyak kissé úgymond kukásak, a szimmeringekről nem is beszélnék.
Nos a kérdésem az lenne, hogy tudom kivenni a csapágyakat?
A csapágy külső átmérőjének furata végigfut az agyban?
Ebben az esetben gondolom csak ki kell kocogtatni egyik irányba, ami logikus is számomra, viszont a hátsó agynál az egyik oldalon van egy biztosító gyűrű, gondolnám, hogy ez ebbe az irányba jön ki, de a másik oldalon nincs váll , így nem értem a dolgot. Valaki ha venné a fáradságot, és megosztaná velem a tudását, annak nagyon tudnék örülni, nem akarok semmit szétbarmolni. Válaszotokat előre is köszönöm.
Gyuri
nekem mechanikus és nincsen hozzá gyári rúgóm. Én baszkódok egy másik rugóval. Ha erős a rugó akkor nem nyit, ha gyenge akkor nyit és "pulzál" ki be rángat azon a nyitási fordulaton, lassú gázadásnál. Tő gáznál kinyomja és nincs ideje "remegni"
Heló! Hogy állsz a mocival sikerült beállítani? Most hogy olvasgattam, nekem is hasonló problémám van mint neked. Alig akart kapcsolni a power, csak ha 1-esből csutka gázra kapcsol.... ha tönymörgök vele 80-90-el és utána húzok neki, akkor nem akar bekapcsolni.
Szerinted hazudni járok ide?
A bolti elég szar. Nem tudom mi volt az ennyimbe de szar méret van rajta az tuti.
Egy szerelő ismerősöm mondta akinek pálya RS-e van és sok RS-t meg mást csinált már. A 150 kevés volna. 34-es karbi...
Én 350Ft/db áron vettem őket. Amik teljesen pontos méretek. És aki ezt csináltam már gyártott már pár ezret.
A facebook-on megtalálni Zoli Zsóker néven. Ö szokott gyártani.
Ami nektek van lehet meg van piszkálva is már... Mert ha szegény az a motor meg ragad hamar!
Ha már a Fúvókákról beszéltek, akkor nem tudnátok linkelni egy dellorto átfolyási táblázatot? Az enyémen 160-as henger van, és csak 135-ös fúvóka vagy megmondani hogy abba mekkora kelhet?
Este ki lehet menni, de a "soron" még nappal sem mennék végig. Akkor mernek kötekedni, ha erőfölényben érzik magukat, többen vannak. De szerencsére nem volt részem benne.
Na de ne OFFoljuk szét a topicot Épp elégszer téma ez a mindennapi életben
ez a baj. ezért nem lesz pontos, lemerem fogadni. jobb a gyári az a tuti ! többen írták nem is annyi amennyi rá van írva... így meg nem lehet hangolni.
Van egy távtartó cső a két csapágy között, a csapágy külső és belső méretével. Így elég csak egy oldalon a biztosító gyűrű. Egyik oldalról kiütöd a csapágyat, majd ellenkező irányba a másikat, a másik oldalról. link
Ha hülyeséget írtam akkor bocs, rég szedtem ki a kereket, már nincs meg pontosan fejben mi hol van.