Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Van egy távtartó cső a két csapágy között, a csapágy külső és belső méretével. Így elég csak egy oldalon a biztosító gyűrű. Egyik oldalról kiütöd a csapágyat, majd ellenkező irányba a másikat, a másik oldalról. link

Ha hülyeséget írtam akkor bocs, rég szedtem ki a kereket, már nincs meg pontosan fejben mi hol van.
Help!
Főtengelyszimeringes lehet ha nyomja az olajat a kipunál,powernél és a hengernél full olaj minden én szimeringre gondolok,és nem is akar menni dadog! :/
Sziasztok srácok!
Felmerült egy probléma.
Vinném átgumizni az Rx-et, és szomorúan tapasztalom, hogy a kerékcsapágyak kissé úgymond kukásak, a szimmeringekről nem is beszélnék.
Nos a kérdésem az lenne, hogy tudom kivenni a csapágyakat?
A csapágy külső átmérőjének furata végigfut az agyban?
Ebben az esetben gondolom csak ki kell kocogtatni egyik irányba, ami logikus is számomra, viszont a hátsó agynál az egyik oldalon van egy biztosító gyűrű, gondolnám, hogy ez ebbe az irányba jön ki, de a másik oldalon nincs váll , így nem értem a dolgot. Valaki ha venné a fáradságot, és megosztaná velem a tudását, annak nagyon tudnék örülni, nem akarok semmit szétbarmolni. Válaszotokat előre is köszönöm.
Gyuri
Kössz És mennyitől lehet eldobni ?Kb ?
12,5bar +-0,5
Kompressziónak mennyinek kell lenni ? (123 henger)
nekem mechanikus és nincsen hozzá gyári rúgóm. Én baszkódok egy másik rugóval. Ha erős a rugó akkor nem nyit, ha gyenge akkor nyit és "pulzál" ki be rángat azon a nyitási fordulaton, lassú gázadásnál. Tő gáznál kinyomja és nincs ideje "remegni"
Heló! Hogy állsz a mocival sikerült beállítani? Most hogy olvasgattam, nekem is hasonló problémám van mint neked. Alig akart kapcsolni a power, csak ha 1-esből csutka gázra kapcsol.... ha tönymörgök vele 80-90-el és utána húzok neki, akkor nem akar bekapcsolni.
Hali!
Keresek/ Veszek rotax 123-hoz lendkereket!
Ha valakinek van és eladná kérem irjon az rxrx@citromail.hu-ra vagy 06303319736
Válaszolt Zoli neked a simsonban - akármekkorát tud küldeni.
Hát akkor nagyon tévedsz!
De te tudod.
Szerinted hazudni járok ide?
A bolti elég szar. Nem tudom mi volt az ennyimbe de szar méret van rajta az tuti.
Egy szerelő ismerősöm mondta akinek pálya RS-e van és sok RS-t meg mást csinált már. A 150 kevés volna. 34-es karbi...
Én 350Ft/db áron vettem őket. Amik teljesen pontos méretek. És aki ezt csináltam már gyártott már pár ezret.
A facebook-on megtalálni Zoli Zsóker néven. Ö szokott gyártani.
Ami nektek van lehet meg van piszkálva is már... Mert ha szegény az a motor meg ragad hamar!
De most ha elvileg az én 132-es fúvókámmal "jól megy" a motor, és ha rakok bele 160-ast akkor nem fogja sokallani?

Meg valaki légszíves mondja már meg hogy hol tudok ilyen fúvókát rendelni vagy venni!
Ha már a Fúvókákról beszéltek, akkor nem tudnátok linkelni egy dellorto átfolyási táblázatot? Az enyémen 160-as henger van, és csak 135-ös fúvóka vagy megmondani hogy abba mekkora kelhet?
Az enyémben 160-as volt, külföldi fórumokon is ezt, valamin t körülötte lévő méreteket írnak.
Akkor mekkora fúvókával érdemes kezdeni ?
Este ki lehet menni, de a "soron" még nappal sem mennék végig. Akkor mernek kötekedni, ha erőfölényben érzik magukat, többen vannak. De szerencsére nem volt részem benne.
Na de ne OFFoljuk szét a topicot Épp elégszer téma ez a mindennapi életben
este kilehet menni az utcára ? veszedelmesek vagy csak henyélnek egész nap?
Sajnos elég nagy létszámban vannak jelen, a hátrányos helyzetűek.
Nálatok aztán van-é sok tesvír ? látom az adatlapod. Jó helyen laksz
Nem rábeszélni akarlak, mert nekem aztán mind1 honnan veszed
ez a baj. ezért nem lesz pontos, lemerem fogadni. jobb a gyári az a tuti ! többen írták nem is annyi amennyi rá van írva... így meg nem lehet hangolni.
Nem simsonét gondoltam, Dellortokhoz gyárt.
M6 os menetű kell. Mz, Simson M5
Érdekes mert 132 van ráírva, de ha a tűn legalulra rakom a zégert akkor már nem megy úgy, mintha sokat kapna.