Olcsóbban tudok elektromost, mint membránost... de az elektromos úgy néz ki minden kábel megvan hozzá. jobban kellene membrános, igaz nem tudom hányszor kell majd állígatni. Odaférni a csavarjához? Igazából, képen se láttam még
A gázbowdenos power az sajnos ott hibázik, hogy ha kis fordulaton vagy és nyélgázt húzol, akkor befulladhat a gép a kedvezőtlen öblítés miatt. Szerintem inkább vegyél rá pneumatikus power szelepet, csak ráteszed a hengerre, és még azt is tudod állítani hogy mikor húzza be a nyelvet egy előfeszítő rugóval, ami a membrán ellen tart. Nem kell hozzá se akksi se bowdenek se semmi.
az érdekes.még ilyet nem hallottam.én autószerelőnek tanultam és a suliba annyak idején azt tanultuk amit írtam.én biztos,hogy jó minőségű racing motorolajat öntök mindenbe.te meg azt amit gondolsz.
nem hajtómű olaj kell hanem motorolaj.a külömbség az,hogy a hajtómű olaj sűrűbb és ferdefogazású váltókba teszik.a motorolaj oda kell ahol egyenes fogazású fogaskerekek vannak mint például a motorkban.10w-40 az viszont stimmel.
Iagzából, kell a power. Lefotózom a kábeleket, fesszabályzót. Remélem van annyi kábel
Aksim nincs, power szelepből semmi sincs meg.
érd.:
patvaros87@gmail.com vagy 06303207630