Sziasztok
Tervezem egy Rx vásárlását, ki is néztem egyet, és szeretném megtudni, hogy kb mikori évjárat lehet, és melyik blokkos.
Csatolok egy képet, a válaszotokat előre is köszönöm.
A véleményeteket kérdezném. Ma megjött az új rezonátor a motoromra, fel is tettem, beindítom, és olyan 20-30 mp után elég szépen folyt ki fekete olaj a motor alá, kipu csonk és a rezó között, de úgy olyan 100x100 mm-es. A tompítónál is szitálta az olajat. Kb 2 perc múlva enyhült, utána csak csepegett lassan az olaj.
Azt tudni kell hogy 2 hónapig állt a gép, és néha-néha rárúgtam egyet-kettőt gyújtás nélkül, de valahogy az a tócsa elég irreális volt...
Hajtóműolajat egyből leengedtem mennyi van benne, kb 2-3 deci hiányzott, de enduró közben volt már fejjel lefelé, amikor azért kicsoroghatott egy kicsi, de nem tudom mennyi.
Nyár vége felé kapott egy főtengely szimeringszettet is, szóval kétlem hogy szimeringes lenne.
Nektek mi a véleményetek, honnan jöhetett az a sok olaj? Blokkfelek tömítésein átjutott az olaj, vagy a különolajozó (jelre van téve) a ludas, esetleg a prox szimeringek ilyen gyorsan megadták magukat?
Az nálatok is megszokott hogy hidegindítás után, a melegítéskor csöppen le pár csepp olaj?
Gyujtás egyszerü teszelése ha nincs vílágítás akkor a lenkerék lehet szar . Power még bajos fékbetétek , telok folynak-e himba kotyog Alapjáraton kotyog-e motorja mikor beindul de látni kéne a motort igy nehéz leirni mire is kell figyelni .
Szívócsonk,Idom,Sztender....
Tervezem egy Rx vásárlását, ki is néztem egyet, és szeretném megtudni, hogy kb mikori évjárat lehet, és melyik blokkos.
Csatolok egy képet, a válaszotokat előre is köszönöm.
ELADÓ ÚJ INDEXEK PÁRBAN BRUTÁL OLCSÓN!
Akit érdekel írjon a fórumon vagy kepesmotoron!
Üdv!
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
A véleményeteket kérdezném. Ma megjött az új rezonátor a motoromra, fel is tettem, beindítom, és olyan 20-30 mp után elég szépen folyt ki fekete olaj a motor alá, kipu csonk és a rezó között, de úgy olyan 100x100 mm-es. A tompítónál is szitálta az olajat. Kb 2 perc múlva enyhült, utána csak csepegett lassan az olaj.
Azt tudni kell hogy 2 hónapig állt a gép, és néha-néha rárúgtam egyet-kettőt gyújtás nélkül, de valahogy az a tócsa elég irreális volt...
Hajtóműolajat egyből leengedtem mennyi van benne, kb 2-3 deci hiányzott, de enduró közben volt már fejjel lefelé, amikor azért kicsoroghatott egy kicsi, de nem tudom mennyi.
Nyár vége felé kapott egy főtengely szimeringszettet is, szóval kétlem hogy szimeringes lenne.
Nektek mi a véleményetek, honnan jöhetett az a sok olaj? Blokkfelek tömítésein átjutott az olaj, vagy a különolajozó (jelre van téve) a ludas, esetleg a prox szimeringek ilyen gyorsan megadták magukat?
Az nálatok is megszokott hogy hidegindítás után, a melegítéskor csöppen le pár csepp olaj?
Köszi előre a válaszokat!
Üdv.
Sűrgős!
érdek
lődni email-be lehet : nyul_jeno@freemail.hu