Sziasztok keresek apriliámhoz (rotax 123as) komplett hátsóféket, csak tárcsa nem hozzá..a többi alkatrésze igen.. Kérem aki tud ilyet vagy van neki, az kérem jelezze nekem, üdv!
Lehetséges amit írsz, nem tudom, nem találkoztam még azzal a leírással. Igen, az is igaz hogy nem csak az idomokba van beleütve, csak példának hoztam fel.
Kerestem, hogy hol találtam, de nem tudom. Valahol szépen leírta valaki, hogy a gyárak nem január-december viszonylatban dobják ki a cuccokat, nem tudom miért, nem emlékszem pontosan; talán az év közi leállás miatt máshogy van a ciklus. Egyébként az évjárat bele van ütve a karbiba, teleszkópba, nem csak az idomokba; ha jól tudom még vázszámból is meghatározható. Engem pl. egy 20 éves motornál nem érdekelne mikor került forgalomba, mert nem az az évjárata. Bikepicsen lehet nézegetni, mondjuk oda is össze vissza van feltöltve egy csomó kép.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni? Mi lehet a mocim problémája? Nehezen indul, ha beindul, akkor félgáznál ledadog. Üresben is, és minden sebességben. Nagyon füstöl. Szerintetek mi lehet a baja. Karbi ki lett pucolva, új gyertya lett bele rakva. Minden ötletet szívesen meghallgatok, és előre is köszönöm!
Sajnos ez nem ilyen egyszerű.
Tény, hogy a fröccsöntő szerszám időkódja rajta van az idomok belső felén, de ezt a plusz 1 évet nem értem, amit írsz. Illetve ez sem mérvadó, hogy mi van beleütve, mert például az én motorom '94-es, és megvannak az eredeti okmányai, amiben az első forgalomba helyezés '98-ban volt.
A blokkról annyit, hogy van rotax 123 illetve 122. 123-ból is 2 fajta van, de maga a blokkfelek megegyeznek, de a henger, kuplung dekli, power nyelv és pár apróság más. '95-től 122-es blokk van az RX-ekben, ez 100%.
A kaszniból '95-ig nézve 3 fajta van.
Szóval nem is olyan egyszerű megállapítani az évjáratot, főleg ha mondjuk idomszett vagy blokk csere volt már a motoron végrehajtva.
Úgy vettem észre, hogy a legtöbben nincsenek tisztában az évjárattal és össze vissza mindent bemondanak. Elvileg pár helyre a mociba bele van ütve a gyártási év, arra rá kell számolni egyet. Az hogy milyen blokk van benne könnyen eldönthető: http://www.pjme.co.uk/acatalog...
Amúgy a blokk tényleg örök élet +1 nap. Mondjuk én pont olyan sz_rt fogtam ki, amin dugót, meg lamellát kellett cserélni, de minden más jó volt, pedig nekem '90-es van.
A gumicső betuszkolással próbálkoztam én is, a befelénél nem is volt gond, viszont mikor nyomtam vissza elengedte a gyári forrasztás ami a légszűrőház 2 részét köti össze a levegőszűrő után... úgyhogy kíméletesebb megoldást kell keresni Most ragasztom a légszűrőházat, holnap újabb próbálkozás Ha jól berhelhető így kivett légszűrőházzal majd megírom a részleteket. Hát én elsírnám magam ha 6x le kéne venni zsinórba meg össze is kellene rakni és még akkor se jó Na köszi a segedelmet :D
Még olyan szo**s nem sok van mint az RX karbi kibányászás És a múltkor úgy jártam, h összerakom, csap nyit, és ömlik a benzin a túlfolyón. Szétszed, megnéz, semmi baja, összerak, belefújok a csőbe zár, ha benzint engedek bele, ömlik ki. Szétszedtem vagy 6x, nem találtam hibát. És egyszer csak elállt. Azóta sem jöttem rá, hogy történt. Pedig úszó helyén volt, meg is rázogattam.
Helló!
Hát nem egyszerű dolog. Én úgy szoktam csinálni hogy a légszűrőház és a karbi közti csonkot összejelölöm mindkét oldalról, majd betuszkolom a légszűrőházba, de nem veszem ki belőle. Aztán mehet le a szívócsonkról a bilincs, és jöhet ki a karbi. Ja és előtte hajszárítóval, vagy valamivel melegítsd fel a gumicsonkot a ház és a karbi között, mert ilyen hidegben képtelenség ezt végrehajtani. (tapasztalat)
Üdv! Gyors és egyszerű karburátor leszerelésre/felszerelésre van valami jó taktika? Eléggé be vannak zsúfolva ott a dolgok, nekem eddig az a legegyszerűbb, ha le van véve a légszűrőház, és onnan matatok. 5letek? Boldog Karácsonyt minden motorosnak utólag is!
Helló!
Oszták rotax blokk, strapabíró, erős, sok alkatrész. Végsebesség áttételfüggő. '94-es Rx-ben 123-as blokk van, de az újabb fajta, illetve az új kasznit és az alu lengővillát stb már megkapta. Átmeneti széria. Nekem is ilyen van, nézd meg a képeim közt.
Sziasztok
Lehet elcserélem a motoromat egy Aprilia rx 125-re
Csak nem tudom ,hogy ezek a motorok mennyire megbízhatóak mire kell nagyon figyelni stb,és kb menyi ezeknek a végsebességük?
1994-es 125ös rx-ekbe milyen blokk van?
Üdv! Kérdés, át lehet e alakítani,az önindítós rotax 123-at berugósra? ILL KERESEK ROTAX 123-AT LEHETŐLEG BERUGÓSAT! Karbi power nem kell,de gyújtás jó lenne. zsolnai.norbi@freemail.hu
Mi lehet a baj ha bemelegszik és elmegy a szikra?
Ez akkor már a szerelő dolga lesz.
pasztor17@freemail.hu
Főtengelyszimering?
Falsot szív, lehet a váltóból az olajat is azért füstöl és talán dadog is.
Tudnátok segíteni? Mi lehet a mocim problémája? Nehezen indul, ha beindul, akkor félgáznál ledadog. Üresben is, és minden sebességben. Nagyon füstöl. Szerintetek mi lehet a baja. Karbi ki lett pucolva, új gyertya lett bele rakva. Minden ötletet szívesen meghallgatok, és előre is köszönöm!
Tény, hogy a fröccsöntő szerszám időkódja rajta van az idomok belső felén, de ezt a plusz 1 évet nem értem, amit írsz. Illetve ez sem mérvadó, hogy mi van beleütve, mert például az én motorom '94-es, és megvannak az eredeti okmányai, amiben az első forgalomba helyezés '98-ban volt.
A blokkról annyit, hogy van rotax 123 illetve 122. 123-ból is 2 fajta van, de maga a blokkfelek megegyeznek, de a henger, kuplung dekli, power nyelv és pár apróság más. '95-től 122-es blokk van az RX-ekben, ez 100%.
A kaszniból '95-ig nézve 3 fajta van.
Szóval nem is olyan egyszerű megállapítani az évjáratot, főleg ha mondjuk idomszett vagy blokk csere volt már a motoron végrehajtva.
Amúgy a blokk tényleg örök élet +1 nap. Mondjuk én pont olyan sz_rt fogtam ki, amin dugót, meg lamellát kellett cserélni, de minden más jó volt, pedig nekem '90-es van.
Eladó egy rakat Rotax123-as alkatrész. Körübelül 30Kg van benne rengeteg minden: kb 5 pár blokkfél, deklik, balance tengely, rugók, hézagolók, váltóalkatrészek, hengerfejek, víztérfedelek, önindítók, kupplungok, műanyag fogaskerekek, főtengely végére való fogaskerekek, sérült hengerek, váltórúd, membrán, gumicsonk.
Képet kérésre küldök. Email: popi3096@gmail.com
Irányár:23.000Ft Alkudni kötelező!
Hát nem egyszerű dolog. Én úgy szoktam csinálni hogy a légszűrőház és a karbi közti csonkot összejelölöm mindkét oldalról, majd betuszkolom a légszűrőházba, de nem veszem ki belőle. Aztán mehet le a szívócsonkról a bilincs, és jöhet ki a karbi. Ja és előtte hajszárítóval, vagy valamivel melegítsd fel a gumicsonkot a ház és a karbi között, mert ilyen hidegben képtelenség ezt végrehajtani. (tapasztalat)
Oszták rotax blokk, strapabíró, erős, sok alkatrész. Végsebesség áttételfüggő. '94-es Rx-ben 123-as blokk van, de az újabb fajta, illetve az új kasznit és az alu lengővillát stb már megkapta. Átmeneti széria. Nekem is ilyen van, nézd meg a képeim közt.
Lehet elcserélem a motoromat egy Aprilia rx 125-re
Csak nem tudom ,hogy ezek a motorok mennyire megbízhatóak mire kell nagyon figyelni stb,és kb menyi ezeknek a végsebességük?
1994-es 125ös rx-ekbe milyen blokk van?
email:pasztor17@freemail.hu
AF1:
-légszűrőház: 1.000Ft
-membrán:1.000Ft
-Repedés mentes szívócsonk: 1.500Ft
-Lánc: 1.000Ft
-víztartály: 5.00Ft
-Arrow rendszer (Rotax 122-123) : 25.000Ft
TUAREG:
-tükrök gyári : 3.000Ft
-idom szett( fejidom, első lámpa, hátsó lámpa,tank,ülés,hátsó oldal idomok,csomagtartó, blokk védő) GYÁRI: 15.000Ft
-első hátsó kerék , bütykös terep gumikkal jó állapotban,tárcsákkal: 10.000Ft
-első villa: 5.000Ft
-hátsó rugóstag:3.000Ft
-kipufogó rendszer: 7.000Ft
-váz, segédváz: 5.000Ft
-Km csiga: 3.000Ft
-Alaplap: 10.000Ft
-Trafó:10.000Ft
-Lendkerék: 10.000Ft
-Hónolt henger, Zsír új meteor dugattyúval 0km!: 45.000Ft
-Főtengely ( Kiválló állapotban, lógás, kottyanás mentes) : 15.000Ft
-Blokkfelek, váltóval: 10.000Ft
VAGY Blokk ( váltóval, főtengellyel, komplett gyújtással, karbival, hengerrel, dugóval): 70.000Ft
-28-as dellorto karbi: 5.000Ft
-önindító: 3.500Ft
-Bendix: 3.500Ft
-légszűrőház: 1.000Ft
-Láncfeszítő (fekete hosszú műa.fehér műa.): 3.500Ft
06-30-403-6551
Vki csere 125-ös rx-et derbi senda-ra?