Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az alapjarati fuvokam B40-es!
A karbim 34-es!
Hát a 131 az elég kicsi! Nagyon sokat vettél el tőle! A 145 vagy körülivel jónak kéne lenni egy 28-as karbinak! Szerintem a levegőd nincs jól és ezért fullad! fontos hogy jól legyen beállítva!

Az ezer ft horror ár egy fúvókáért azért köszi. Én 350ért tudok darabját meg +posta nekem jó pár ezres lenne akkor mert kell vagy 6db...
Eladó Rotax 123 blokk alkatrészek!
Érd.: rotax.123@freemail.hu
Holnap reggel lessz idom neki ugrani a gyujtasnak! A fofuvokam amivel vettem a motort az egy 145 amit hozza attak hogy ez a belevalo az egy 152-es es most vettem bele egy 131-est ne kapjon annyi benzint az alapjarati fuvokat nem tudom most megmondani holnap megirom!
Hát akkor még esetleg úszószint, vagy amit Te is írtál a levegő.
Gyújtást sikerült belőni?
Ja és fő-alapjárati fúvóka mérete mekkora?
A fofuvokat Kistarcsan vettem az nv motorboltba egy ezresert nem nagy tetel de amugy a motorline bolt komolyabban foglalkozik delortoval! A gyertya hezag 0.5 a karbi szet lett szedve kilett takaritva tomitesek cserelve. fo, alapjarati fuvoka cserelve szivato nincs felakadva. Dugo, henger szep allapotba van. Talan a levego meg lehet!
Helló!
Pár napja vettem egy RX125-öt 98-ast és hiányzik a bal oldali tank idom,valaki tud esetleg idomot,vagy aki árul,esetleg megvenném mind a 2-t.

Köszönöm a válaszokat.
Gondolom ha váltó miatt volt szét szedve akkor csak jó a többi része.
A gyertya hézag miatt nem kéne fulladni amúgy
Akkor még gyerta/gyertahézagra nézz rá (kb 0.5-0.6 mm), meg hogy jó helyen van a szikra. Karbi tömítései jók? Mekkora fő és alapjárati fúvóka van benne? Esetleg a szivató nem ragadt fel? Dugó henger állapota?
Engem meg az érdekelne honnan vetted a fő fúvókát és mennyiért? Nekem is kicsit sokat kap.
Nézd meg a gyertyaképet egy pár km után az sokat elárul hogy jó-e az a fúvóka persze vigyázni kell mert ha túl keveset kap akkor könnyen meg akaszthatód! Vagy pucold ki a karbit!
De szerintem neked a levegő beállítás nem jó amúgy! Azt elég jól el kell találni!
Köszönöm szépen! Hatha mert ha ez se akkor nem tudom mi lehet, mar mindent megprobaltunk es igazabol a valto miatt lett szetszedve elotte mukodott azt leszamitva hogy kozep fordulaton elment az ereje!
Helló!
Nem hiszem hogy rossz gyújtásbeállítástól ne indulna be mert olyan sokat nem lehet rajta állítani, de próba cseresznye.
10483-as hsz-ben leírtam én hogy lőttem be pontosan.
Sok sikert!
Lehetseges azert csak beroffen de nem jar mert a gyujtas nem lett jol bealitva? Valaki esetleg tudja pontosan hogy kell azt bealitani?
Ha valaki jart mar igy rx-el segitsen! Koszonom!
Koszonom a segitsegeket sikerult jol osszerakni ! viszont beindul es megfullad a benzin mennyisegtol amivel eddig ment vettem bele egy kiseb fofuvokat hogy ne kapjon annyi benzint sikerult elernem hogy mar ne aljon a benzinbe a gyertya de meg mindig fulladt, alitottam a tun de az se segit neki ha kevesett a tobbet kapp ugyanugy fullad mi lehet meg?
Rotax 123 tömítésszett maradék:

Blokk közép, 2 db hengertalp tömítés, komplett hengerfej (égéstér, víztér) o-gyűrűk, membrán tömítés, power tömítés, kipufogó konzol tömítés.

Ár: 3500 Ft

Rotak 122 tömítésszett maradék.

Blokk közép, hengertalp.

Ár: 1000 Ft.

123-as repedt víztérfedél van még, posta megoldható, ha egyben elviszel mindent állom a postát.
Eladó Aprilia AF1 Sintesi alkatrészek: ROTAX 123!

Blokk egyben( henger+dugattyúval+vîztérfedéllel): 50.000Ft
Blokk ( henger+dugó nélkül ): 20.000Ft

Alap lap: 12.000Ft

34-es Dellorto karbi: 12.000Ft

Henger+dugattyú ( 2100km) : 30.000Ft

120/60 R17 slick: 5.000 Ft

Arrow rendszer (rezó+végdob): 25.000Ft

Egyéb alkatrészek telefonon!

Postai utánvétellel vagy személyes átvétel megoldható.

30-403-65-51
Arra figyelj, hogy a műanyag fogaskeréken 2 jelölés is van, a belső illetve külső részén! Ezeket tedd össze az összes tengellyel, fogaskerékkel.
Amit a képen nem tudtam jelölni az a főtengelyen lévő jel, de adja magát
Az illusztráció lemaradt.
Igazából össze vannak jelölve, a főtengely, a műanyag fogaskerekek, és a balancetengely. De én sosem tudtam elmenni rajta Úgy szoktam, hogy a főtengelyt felső holtpontra állítom, a balancetengelyt pedig vele ellentétesen. A balancetengelyen van egy jelölés, a súlya azzal ellentétes. Figyelj rá, hogy a kettő síkja párhuzamos legyen.
Koszonom igy valoban egyszerubb volt! Azt meg megkerdeznem hogy a rezgescsilapito sulyanak jelrealitasa hogy van pontosan?
hello valakinek papíros váz eladó nincs ?
Ha arra a rugóra gondolsz, ami a váltó léptető tengelyén van, a jobb oldali blokkfélbe kell összepakolnod a dolgokat.
Szedd ki a kukactengelyt a léptetővillákkal.
Ügyeskedd be a rugót, alátétet, váltómechanikát. ezután rakd vissza a léptetővillákat, majd a kukactengelyt, közben a pozícionálóját, amin van a kis görgő és a kukacnak feszül, egy csavarhúzóval tartsd. Nem egyszerű, de valahogy így szokott menni
Köszönom váltom az van! De lenne még egy kérdésem hogy hogy tudom a váto rugóját beakasztani a motor másik felébe belülről miközbe rakom össze a két felet? Mindendenhogy megprobáltam, oszerakatam es a másik oldalrol kintről egy kis lyukon keresztűl de se hogy nem tudttam beakasztani!