Hát a 131 az elég kicsi! Nagyon sokat vettél el tőle! A 145 vagy körülivel jónak kéne lenni egy 28-as karbinak! Szerintem a levegőd nincs jól és ezért fullad! fontos hogy jól legyen beállítva!
Az ezer ft horror ár egy fúvókáért azért köszi. Én 350ért tudok darabját meg +posta nekem jó pár ezres lenne akkor mert kell vagy 6db...
Holnap reggel lessz idom neki ugrani a gyujtasnak! A fofuvokam amivel vettem a motort az egy 145 amit hozza attak hogy ez a belevalo az egy 152-es es most vettem bele egy 131-est ne kapjon annyi benzint az alapjarati fuvokat nem tudom most megmondani holnap megirom!
A fofuvokat Kistarcsan vettem az nv motorboltba egy ezresert nem nagy tetel de amugy a motorline bolt komolyabban foglalkozik delortoval! A gyertya hezag 0.5 a karbi szet lett szedve kilett takaritva tomitesek cserelve. fo, alapjarati fuvoka cserelve szivato nincs felakadva. Dugo, henger szep allapotba van. Talan a levego meg lehet!
Akkor még gyerta/gyertahézagra nézz rá (kb 0.5-0.6 mm), meg hogy jó helyen van a szikra. Karbi tömítései jók? Mekkora fő és alapjárati fúvóka van benne? Esetleg a szivató nem ragadt fel? Dugó henger állapota?
Engem meg az érdekelne honnan vetted a fő fúvókát és mennyiért? Nekem is kicsit sokat kap.
Nézd meg a gyertyaképet egy pár km után az sokat elárul hogy jó-e az a fúvóka persze vigyázni kell mert ha túl keveset kap akkor könnyen meg akaszthatód! Vagy pucold ki a karbit!
De szerintem neked a levegő beállítás nem jó amúgy! Azt elég jól el kell találni!
Köszönöm szépen! Hatha mert ha ez se akkor nem tudom mi lehet, mar mindent megprobaltunk es igazabol a valto miatt lett szetszedve elotte mukodott azt leszamitva hogy kozep fordulaton elment az ereje!
Helló!
Nem hiszem hogy rossz gyújtásbeállítástól ne indulna be mert olyan sokat nem lehet rajta állítani, de próba cseresznye.
10483-as hsz-ben leírtam én hogy lőttem be pontosan.
Sok sikert!
Koszonom a segitsegeket sikerult jol osszerakni ! viszont beindul es megfullad a benzin mennyisegtol amivel eddig ment vettem bele egy kiseb fofuvokat hogy ne kapjon annyi benzint sikerult elernem hogy mar ne aljon a benzinbe a gyertya de meg mindig fulladt, alitottam a tun de az se segit neki ha kevesett a tobbet kapp ugyanugy fullad mi lehet meg?
Arra figyelj, hogy a műanyag fogaskeréken 2 jelölés is van, a belső illetve külső részén! Ezeket tedd össze az összes tengellyel, fogaskerékkel.
Amit a képen nem tudtam jelölni az a főtengelyen lévő jel, de adja magát
Igazából össze vannak jelölve, a főtengely, a műanyag fogaskerekek, és a balancetengely. De én sosem tudtam elmenni rajta Úgy szoktam, hogy a főtengelyt felső holtpontra állítom, a balancetengelyt pedig vele ellentétesen. A balancetengelyen van egy jelölés, a súlya azzal ellentétes. Figyelj rá, hogy a kettő síkja párhuzamos legyen.
Ha arra a rugóra gondolsz, ami a váltó léptető tengelyén van, a jobb oldali blokkfélbe kell összepakolnod a dolgokat.
Szedd ki a kukactengelyt a léptetővillákkal.
Ügyeskedd be a rugót, alátétet, váltómechanikát. ezután rakd vissza a léptetővillákat, majd a kukactengelyt, közben a pozícionálóját, amin van a kis görgő és a kukacnak feszül, egy csavarhúzóval tartsd. Nem egyszerű, de valahogy így szokott menni
Köszönom váltom az van! De lenne még egy kérdésem hogy hogy tudom a váto rugóját beakasztani a motor másik felébe belülről miközbe rakom össze a két felet? Mindendenhogy megprobáltam, oszerakatam es a másik oldalrol kintről egy kis lyukon keresztűl de se hogy nem tudttam beakasztani!
Az ezer ft horror ár egy fúvókáért azért köszi. Én 350ért tudok darabját meg +posta nekem jó pár ezres lenne akkor mert kell vagy 6db...
Érd.: rotax.123@freemail.hu
Gyújtást sikerült belőni?
Ja és fő-alapjárati fúvóka mérete mekkora?
Pár napja vettem egy RX125-öt 98-ast és hiányzik a bal oldali tank idom,valaki tud esetleg idomot,vagy aki árul,esetleg megvenném mind a 2-t.
Köszönöm a válaszokat.
A gyertya hézag miatt nem kéne fulladni amúgy
Nézd meg a gyertyaképet egy pár km után az sokat elárul hogy jó-e az a fúvóka persze vigyázni kell mert ha túl keveset kap akkor könnyen meg akaszthatód! Vagy pucold ki a karbit!
De szerintem neked a levegő beállítás nem jó amúgy! Azt elég jól el kell találni!
Nem hiszem hogy rossz gyújtásbeállítástól ne indulna be mert olyan sokat nem lehet rajta állítani, de próba cseresznye.
10483-as hsz-ben leírtam én hogy lőttem be pontosan.
Sok sikert!
Blokk közép, 2 db hengertalp tömítés, komplett hengerfej (égéstér, víztér) o-gyűrűk, membrán tömítés, power tömítés, kipufogó konzol tömítés.
Ár: 3500 Ft
Rotak 122 tömítésszett maradék.
Blokk közép, hengertalp.
Ár: 1000 Ft.
123-as repedt víztérfedél van még, posta megoldható, ha egyben elviszel mindent állom a postát.
Blokk egyben( henger+dugattyúval+vîztérfedéllel): 50.000Ft
Blokk ( henger+dugó nélkül ): 20.000Ft
Alap lap: 12.000Ft
34-es Dellorto karbi: 12.000Ft
Henger+dugattyú ( 2100km) : 30.000Ft
120/60 R17 slick: 5.000 Ft
Arrow rendszer (rezó+végdob): 25.000Ft
Egyéb alkatrészek telefonon!
Postai utánvétellel vagy személyes átvétel megoldható.
30-403-65-51
Amit a képen nem tudtam jelölni az a főtengelyen lévő jel, de adja magát
Szedd ki a kukactengelyt a léptetővillákkal.
Ügyeskedd be a rugót, alátétet, váltómechanikát. ezután rakd vissza a léptetővillákat, majd a kukactengelyt, közben a pozícionálóját, amin van a kis görgő és a kukacnak feszül, egy csavarhúzóval tartsd. Nem egyszerű, de valahogy így szokott menni