Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cimem: kovacst1em@citromail.hu
A komplett villa váll nélkül mennyi lenne? Email címed van?
Helló
Nem tudom mert nincs viszonyítási alapom.
Abban a villában milyen rugó van, kemény, vagy puha?
Szia!

Nekem van eladó szívócsonkom és komplett power szelepem is. Ha érdekel írj! csaszi89@gmail.com

üdv
Sziasztok! Nem rég lett rx-em, azt szeretném megkérdezni hogy lehetne megoldani hogy jó kis pattogos hangja legyen?

És néha csinál olyat hogy egyszer rugásra indul egyszer meg baszakodnom kell vele szivató utána röffen szivató le és beindul, gyertyára is tippelek, mert elégszar gyertya van benne de héten kap újjat, esetleg más problem?

Megkeresnék hozzá szivócsonkot jó állapotút, komlett powert, kmórát!

Köszi mindent előre is, üdv
Eladó a képen látható maradék alkatrészek.A hengerek sérültek
Én ENI 10w telóolajat raktam bele.
Istenkirály lett! :D így 3 év múlva is :D
123 rotax blokk alkatrészei eladóak! A hengert honoltatni kell 5+p égéstér 2+p,viztér fedél 2+p olaj szivatyu 3+p öninditó 5e+p komplett kuplung 10+p főtengely (hibátlan)8+p stb stb csak telefonon! 0620 375 7104
igen volt már nagyobb motrom, meg haveri körben sokféle fajta motor van és hát így kipróbálgattam mindet, ezért vagyok vele úgy hogy inkább 250ccm körülit kéne, de persze nem zárom ki a 125-ket sem, ezért is érdeklőtem itt a fórumban hogy az Aprilia rx-ről mi a vélemény!
még azon is elgondolkodtam hogy veszek egyet olcson és egy kb 100 ezerből felújítom és akkor tudom hogy az biztosra felvan újítva nem úgy mint a hirdetésekben leírt kamu szarok!
üdv, teleszkópba milyen olaj kell?
Am volt már ilyen komolyabb nagyobb 2t-d Már ? Mert szerintem egy fasza 125-ös bőven elég :) Az is tud menni alol is épp nem nem olyan intenziven mint 250es de jók és tanulni endurozgatni frankó de ez a te döntésed :) :)
jaja a váltóról én is tudok, ezért is tetszik ez az exc, mert mentem endurozni crossal és a hosszú 1es miatt elég szopós volt eggyes helyeken! ha 300ccm körüli exc-t vennék akkor nem tartanék azért attól hogy hamar elhasználódna mert ott már allul is komoly nyomaték van, elnyelezésre endurózáskor meg nincs szükség! :)
Szerintem inkább enduro révén az exc máshogy van áttételezve a váltója meg egyéb modositások vannak . De azért eléggé ki van az is hegyezve nem sok külömbség van az sx és az exc közt volt mind kettöhöz szerencsém . Szerintem nem rossz választás ha jól és rendszeresen karbantartod frankó gép.
semmi baj a 2 t vel..... abban kevesebb mehanikus alkatrész van..tehát kevesebb cucc megy tönkre..... a 4 ütemú csak finomabb aztán ennyi meg nagyobb a presztizse....amugy énnekem mindkettő van..ezis jó azis jó...de te pénzed te tudod hz mit akarsz...
igen tisztában vagyok vele, csak egy exc azért mégsem annyira kihegyezett endurcross révén mint egy pl egy sx, gondolom azért vmivel nagyobb az élettartama is!
sajnos nem tudok megbékélni a 4T vel pedig tudom én is nagyon jol hogy előnyösebb lenne!
valahogy mégis 2T forevőőőőr :)
tudnod kell hogy a ktm 2 t ben is üzemórás..hiába nem krosszmoci..a nagy teljesítmény megeszi a dugót.hengert stb stb.... van egy csomó féle fajta érdeklődj utánna és mehet a biznisz
igen sejtettem hogy lesz majd azért pozitiv vélemény is :) nekem eddigi tapasztalatom az Aprilia-val nagyon pozitiv!
furcsálnám is ha egy kimondottan terepre tervezett Aprilia Rx 125 nem birná az andurózást!
abaj az az hogy 2T párti vok, még annak ellenére is hogy tudom és hallom hogy a 4Tvel könyebb endurozni!
én viszont Csupa jót hallottam a KTM-ről, persze azt csak 2000 feletti évjáratosat vennék!
power nyelven kívül van mindenem
ktm kilőve sztem.. engem ktm szalonban lebeszéltek aktmről..tök durva volt..... aztmondta hogy drz-t ajánlja..és más motorszerelőktől is hallottam inkább 100 szor drz mint egyszer ktm.. aktm nagyon precíz és erős gép de csak a maga precíz beállításai és igényes gondoskodása mellett..... engem megyőztek és drzm van már kb 6 éve.. semmi probléma vele..400 e van nekem...is
Ugyan ezzel a blokkal van szerelve az aprilia gyorsasági modellje az RS125, illetve a régebbi RX-ek és az AF1-ek blokkjai is ugyan azok. Azok elmennek 15e Km-t egy dugóval, 20-25e kmenként pedig illő hajtókart felújítani. Ennek fényében, elég tartós lehet.
igazából endurózásra használnám leginkább! pályán tuti h nem hazsnálnám ezért konkrétan cross motor nem a legmegfelelőbb számomra, még akkor sem ha az tetszik a legjobban :\
igazából nem vagyok nagyon a 125ccm eseknél leragadva, ami a leginkább tetszik az a KTM exc széria!
SZIA: na akkor ... 125 cccm ben gondolkodunk..tehát nézzzük..huszkvárna kilőve az egy kihegyezett gép,valami baj van vele a hengere bontva használtan is 50 körül mozog főtengely szintén szerintem.. 30 tól felfelé.... bírja ameddig bírja... szép szép de kitudja mibe fáj ha van valami vele....nemvenném...!
125 ös dt 17-23 lovacska kb... utcai endúró a nevük amugy mindegyiknek...nem pedig ugratásra való krosszmotor... a dt kezes kis alacsonyfoygasztású motor a maga nyomatékos teljesítményével a legtovább bírja eredeti japán cuccokkal dugóval és nem valami kinai utánfaragott rosszméretes dugóval....nem pörög sokat...nem szeik sokat..jól tartja az árát... megkímélten sokáig bírja..persze minden motort szarrá lehet rombolni ha szar és kevés olajjal nyomatod neki.... én ezt venném...
rx 125......erős motor 33 lovat írnak papiron de hátsókeréken mérve van vagy 23-25 lovacska.. a lóerő az csak egy dolog... alkatrész van hozzá..főtengely bontva jó állapotban 20-25 000 henger dugóval szintén jó állapotban ugyanennyiért.... dt és rx között ha választhatnék akkor csak akülseje miatt váalsztanám az rx et... de a motorokba nem látunk bele...bármelyik szar lehet..dt is rx is huski is..... a te pénztárcád szabja mega határt.. így nemlehet összehasonlíttani sajna motorokat itt magyarországon hogy melyik bírja tovább..amíg oylan kontárok szerelik a motorokat műhelyekben is hogy kalapéccsal verik ki belölle a főtenmgelyt.....tisztelet a kivételnek... de hallottam már egy két fura dolgot..pl egyszer aztmondták egy hivatalos aprilia szakszervizben amotorom gyujtáshibája megcsinálása után hogy nemtudják mi a baja ,,bontsam el! amíg németországban egy 30 éves motor oylan minta doxa addig nálunk egy 10 éves lassan megy abontóba mert nincs pénz eredeti alkatrészekkel felújíttani vagy( kontárok megcsináják szerintük) és visszakerül a piacra..hogy egy balek megvegye ők meg eldrogozzák a pénzt! Nem akartam megsérteni senkit de a gondolataim nagyrésze valós sztorikon és tapasztalatokon alapul..pl motorszerelő haverom sztorijaiból amiket látott tapsztalt.... pl iylen kawa kmx és egyéb ritka nyalánkságokra nem térnék ki nincsen tapasztalatom... de krosszzmotort ne veygyél az istennek sem ha tényleg nem vagy lóvés gyerek:) csak is utcai endúrót!