Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én ekkor az egész blokkot újítottam és azóta 3000ezer km van benne.
Úgy hogy bepöffentted és nyelezed
Komolyra fordítva, ha nicasilos nem nagyon kell járatni ha jól van megcsinálva!
Egy kicsit lehet dúsabb a keverék 100km-ig mondjuk.
Beindítod hagyod kicsit had járjon. És utána mész vele 6 ezerig forgathatod nyugodtan. Powert hagyd még ilyenkor szerintem. Öblögethetsz is néha. 50km után már néha néha powerezgethesz is hagy szokja!
100-200-nál forgathatod ahogy akarod.
Én 45km-nél is volt hogy kiforgattam 10-11ig is.
Én valahogy így csináltam ahogy jónak láttam. A pályagép bejáratása meg két bemelegedés elvileg vagy még annyi se néha én úgy tudom. Ha jól van megcsinálva nem lesz baja. Figyelj oda rá míg óvatosabban mész hogy jó-e minden.
hellosztok!nekem karbi hiba volt a tolacsus házba tudjátok van tű arol le volt esvel az a kis alátét azt sokat kaot bacus amikre rá jőtem:d
Hát, én elég drágán vettem a mocit. Első motorom, és sajnos jól lehúztak vele, dehát ez van. A kuplung lamellái el voltak kopva, a kuplungbowden rossz volt. Használt komplett kuplung és bowden ott volt 15e környékén. Aztán új dugó, gyűrű és hónolás volt 8e Ft. Itt a közelben van egy hely, aki dugókat gyárt, a barátomnak is ő csinálta, nekem is, eddig nem volt vele probléma, sőt. Athena tömítés szett netről, plusz egy kis fsb 8e Ft. Sajnos klingeritet sehol nem árulnak, temasilt nem kaptam, de egyébként a vastagásot sem tudtam, szóval egyszerűbb volt előre gyártott tömítést venni. FAG főtengely csapágy és két főtengely szimering 11e Ft. A többi csapágyam jó volt, azt nem cseréltem. Új olaj 2e Ft. Kellet még lendkerék lehúzó, féktisztító spray, csavarokat cseréltem ez kb 3-4e Ft. Eddig nem számoltam össze, talán jobb is volt. :) Aztán az egész blokkot szétszedtem, kipucoltam, összeraktam, és most jó, bár még nagyobb útra nem mentem vele.
Megkérdezhetném hogy megközelítőleg mennyiből jöttél ki és hogy honnan szerezted be az alkatrészeket?
Te is úgy jártál mint én. :) Én szétkaptam az egész blokkot, új dugó, gyűrű, tömítések, szimering, csapágy. Összeraktam, elindult. Nekem előtte nagyon füstölt. Az jelentheti, hogy el van kopva a dugó. De lehet karbi, légszűrő is. Jó szerelést!
28x38x7
Valaki leírná hogy kell új dugót bejáratni?
Üdv. Rotax 123-ba főtengely szimeringek méretére lennék kiváncsi, és hogy sima vagy dupla falú szimering/szimeringek kellenek?
Eladó RX 125.
1998-as ,a hirdetés,elérhető az adatlapomon.
Sziasztok!


Eladó egy Jet bukósisak és egy progrip krossz szemüveg egyben!



A sisak(közepes méretű fejre tökéletesen passzol, de kisebb eltérés esetén se gond szerintem) ajándék,
a szemüveg újonnan került 4 ezerrel többe mint amennyiért a kettőt megkapod most. Gyári állapot.

érdeklődni üzenetben lehet!

Ár 8900 Ft





köszönöm . És idomot véletlenül nem tudsz ?
Eladó Aprilia Af1 Sintesi alkatrészek ROTAX 123!


Blokk (komplett gyújtás, víztérfedél nélkül) váltóval, kiváló állapotú főtengellyel: 20.000Ft

120/60 R17 slick: 5.000 Ft

RS Arrow rendszer (Rotax 122,123) : 22.990Ft

Egyéb alkatrészek telefonon érdeklődhető
PL:
-légszűrőház
-lánc
-önindító stb.

30-403-65-51
Sziasztok!
Ma vásároltam egy Aprilia Rx 125 tipusú motort. Menet közben leállt és azóta nem indul. Szikra van, benzint nyomtam a hengerbe és semmi. (Ha indítom néha olyan hangja van mintha nagyobb mennyiségű levegőt fújna egyszerre rövid ideig) Ötlet?
Én pont erre gondoltam hogy az lehet inkább felújításra szorul!
Nekem is ez volt régebben. De azért lehetett volna más okai is. És az még olcsóbb is lett volna valószínű.
Sok sikert a felújításhoz akkor!
figyelj szétszedtem a blokkot főtengely, dugó, hüvely kuka
nézd meg mindneképp mert valszeg sokall a gép
Keresek Rotax 123 blokkba való powert(rave2).
Ha valakinek van kérdem jelezze nekem! Üdv!
34 karbi van de a főfúvókat nem tudom
milyen karbi van rajta? főfuvi mekkora?
Hát én még ezt hallani se hallottam hogy bowdene lenne és a hátsó fékhez kapcsolódna!
Láttam is már ilyet amúgy!
Szia! Köszönöm a választ... Így már nagyjából értem a működés lényegét Viszont az nem tiszta még, hogy a bowden hova meg hogyan kapcsolódik a powerházba a membránhoz?! Igazából nekem a házba van a nyelv a membrán és egy rúgó ugye és ennyi..
Meg a hátsó fékhez konkrétan hova kell bekötni a bowdent?! Nekem sajna hiányzik a bowden, és még nem volt ilyen motorom..
Meg igazából a power nyit rendesen minden sebességben tehát vissza megy azért a szelep... (gondolom én tapasztalataim alapján) ugyh valójában nagy szerepe van a bowdennek meg a féknek a záráshoz?
Helo olyan gondom lenne hogy nem pörög ki a motor...
most kapott másik powert de hiába nyit nem akar pörögni.. valaki tudna segíteni hogy mi baja lehet ?
10ezer
power érdkelne mega vezérlő?
a kipufogó gáz tölti fel a a power membránját igy nyit a bowden a hátsófékkel van összeköttetésben ami zárja a szelepet