Köszi szépen válaszod! Szétszedtük a power megfelelően működik! :/ Szóval vhol máshol kell majd a problémát keresni..de hogy hol,az még jó kérdés..:S Köszi szépen még 1x ;)
Hello!
Elég egyszerű lecsekkolni jó e vagy sem, járó motornál megfogod a bowdent és húzod a gázt, ha érzed hogy húzza akkor nem a power a gond. Kiszedni sem nagy cucc, 2 imbusz fogja... Esetleg nézd meg a vezetékeket, biztosítékot, aksit ezek nélkül sem működik.
Sziasztok!
Nekem olyan gondom van h 3hete vettem egy Aprilia MX 125öst (ROTAX122-es blokk) és a power szelepre gyanakszom h nem jó.Ugyanis mikor még ellhoztuk minden oké volt vele,ment,húzott mint a barom:)) De kb.2napja egyszerűen mintha nem lenne power..hiába huzom neki magas fordulaton csak dadog,és a power meg nem nyit..legalábbis egyáltalán nem úgy megy ahogy ennek mennie kéne :( Légszűrő tisztítva lett,gyertya cserélve lett! Így se lett jó. Na most mielőtt neki állunk szétkapni komolyabban gondoltam írok h valakinek esetleg vmi jó/fontos tanácsa/tapasztalata! Előre isköszi! :DD
Sziasztok! aprilia rx 125 96-os évj-hoz keresek oldalsztendert kmspirált a kormányon levő kapcsolokat hátsó lámpát stb... ha tud vki ilyet irjon vagy ha tudnátok egy jo bontot vagy vmit .. köszi
Üdv van 1 olyan problémám hogy ha nyélen huzom motort befullad mintha nem lenne elég kaja olyankor gurul és fél gázon meg negyedgázon lehet húzni után pár másodperc mulva megint mehet nyél és megint befullad mintha elfogyna kaja karbiból szivatóra nem reagál.benzin folyik rendesen dellOrto 34 es karbi
Hellosztok! Pneumatikus powerhez valaki nem tud véletlenül eladó membránt ( azt a gumi izét ami felfúj a kipufogógáz) ? Ha valakinek van egy egészséges elfekvőben ne rejtegesse... :D
szevasztok eladom a szeretet motoromat nem tudom ki használni de rendszeres karban van tartva nem el hanyagolt Csere nem érdekel minimális alku ami a képen van valójába is úgy néz ki komoly vevőt keresek rá aki meg is veszi írjatok bátran kérdezzetek!
Hello!
Sikerült kiszedni végül a henger levétele nélkül, hogy 2 cm-t megemeltem a hengert, ki is cseréltem a tőcsavart, húzom meg az anyákat, erre a túlfelen szintén az első tőcsavar kettétört, de bele a blokkba... Kicsit sem anyáztam Henger le és nagynehezen sikerült kisebb fajta akus fúróval fúrni bele lyukat, és egy trox fejjel kiszedni... Valószínű ez gyári hiba lehet, mert mindkettő tőcsavart csak a lélek tartotta. Na de sebaj, legalább ki vannak cserélve, és tömítést is újat tettem a talphoz. Hűtőt meg úgy légtelenítettem le ahogy írtad, mondjuk furcsa hogy nincs benne tágulási, mert nem mindegy hogy üzemi hőmérsékleten van, vagy pedig jéghideg.
Kösz a segítséget.
Üdv.
Szerintem szedd szét ne mokolj vele lehet csak rosszabb lesz!Egyébként se nagy dolog leszedni a hengert!Meg így nem is férsz hozzá semmivel rendesen!A hűtőt pedig összerakás után töltsd fel teljesen aztán indítsd be és nyomkod a gumi csöveket míg jön buborék,aztán tölts még rá,utána menny vele,és később nézd meg hogy kell e még rátölteni?!
Jaja, ez a szétborítós módszer, csak ahhoz fél motort le-szét kell szedni. Jobb lenne a mókolós módszer, pl balos menet a tőcsavar közepébe, de majd meglátom, ha lesz rá időm.
Kis érdekesség... Mai csapatás végefelé tört le szerencsére, víz persze kicsordogált. Anyagfáradásra tippelek, mindenesetre ha nem sikerült valahogy kimókolni, akkor szopacs van mert meg kell bontani az egészet Apropó, ha kész a művelet, hogy kell lelégteleníteni a hűtőrendszert? Nincs tágulási tartály.
Elég egyszerű lecsekkolni jó e vagy sem, járó motornál megfogod a bowdent és húzod a gázt, ha érzed hogy húzza akkor nem a power a gond. Kiszedni sem nagy cucc, 2 imbusz fogja... Esetleg nézd meg a vezetékeket, biztosítékot, aksit ezek nélkül sem működik.
Nekem olyan gondom van h 3hete vettem egy Aprilia MX 125öst (ROTAX122-es blokk) és a power szelepre gyanakszom h nem jó.Ugyanis mikor még ellhoztuk minden oké volt vele,ment,húzott mint a barom:)) De kb.2napja egyszerűen mintha nem lenne power..hiába huzom neki magas fordulaton csak dadog,és a power meg nem nyit..legalábbis egyáltalán nem úgy megy ahogy ennek mennie kéne :( Légszűrő tisztítva lett,gyertya cserélve lett! Így se lett jó. Na most mielőtt neki állunk szétkapni komolyabban gondoltam írok h valakinek esetleg vmi jó/fontos tanácsa/tapasztalata! Előre isköszi! :DD
tel:06307316232
face: zsolti czeglédi
Sikerült kiszedni végül a henger levétele nélkül, hogy 2 cm-t megemeltem a hengert, ki is cseréltem a tőcsavart, húzom meg az anyákat, erre a túlfelen szintén az első tőcsavar kettétört, de bele a blokkba... Kicsit sem anyáztam Henger le és nagynehezen sikerült kisebb fajta akus fúróval fúrni bele lyukat, és egy trox fejjel kiszedni... Valószínű ez gyári hiba lehet, mert mindkettő tőcsavart csak a lélek tartotta. Na de sebaj, legalább ki vannak cserélve, és tömítést is újat tettem a talphoz. Hűtőt meg úgy légtelenítettem le ahogy írtad, mondjuk furcsa hogy nincs benne tágulási, mert nem mindegy hogy üzemi hőmérsékleten van, vagy pedig jéghideg.
Kösz a segítséget.
Üdv.
Üdv.
Köszi a segítséget!
http://sm-ft-2.jspcdn.com/1104...
Szerintetek ez 50-es vagy 125-ös váz?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv