Érdekelne jobb oldali hátsó idom 125-höz 95-97 közöttihez. Nem-e tudja valaki h az ilyen évjáratú 50 oldal idomja nem- e jó hozzá? Vagy valamelyik újjab vagy régebbi tipusé illik-e hozzá.
Üdv.!
Teló javításról nincs sehol útmutató, de pofonegyszerű az egész. Még bent a helyén kilazítod fent az állítós részt 32es kulccsal ha jól emlékszek, aztán alul az imbuszcsavart. Kiveszed, felül letekered az állítós részt, kiöntöd az olajat. Aztán van a belsejében egy rúd, amin van a rugó (ezt fogja alul az imbuszcsavar), amin van egy lapolás felül, aminek segítségével le tudod szedni az állítós részt. Aztán ott van a szimering amit egy fül nélküli seiger gyűrű fog, egy csavarhúzóval alá tudsz nyúlni óvatosan és ki tudod pattintani, csak vigyázz ne sérüljön a háza! Itt kitakaríthatod a részeit, főleg az aljában sok kosz, de a többi alkatrészein is van bőven az olajjal együtt. Össze meg egyértelműen ennek az ellentettje, csak mielőtt betennéd a helyére beleöntöd az olajat.
A powerhoz és egyébhez itt vannak segédletek, rotax 123, 122 blokkhoz (nem tudom neked milyen van, de végülis power ugyan az), illetve egy olasz szervízkönyv a motorhoz!
Remélem érhető voltam, ha valahol elakadsz segítünk!
Sok sikert!
üdv
köszönöm a gyors választ B péternek
igen állithatos a teleszkopom
mennyi idöt vet igénybe a csere kedves péter
kell hozzá valami speci szerszám?
tudnál valami cimet irni ahol robbantott ábrák javítási segédletek vannak. mert már elkeztem olvasni a éinkeket de még csak a 30 oldalt járok
Üdv.!
Ha állíthatós a teleszkópok, akkor 4.6 deci kell száranként! Ja és nemárt átmosni az egészet, nemrég én is csináltam, alja tele volt szutyokkal. Olaj ha kicsit keményebb terepen használod, akkor 20w-s kell bele, gyárilag 10w-t ír rá. ( ThomasMc tanácsai, nekem tökéletesen beváltak )
A power beállítás úgy néz ki hogy ugye felül a mágnes motornál tudod spanolni a bowdent, és úgy kell belőni, hogy nyitott és zárt állapot között 1cm legyen, és lehetőleg ha nyitva van a power (tehát behúzza a bowdent) akkor fent a mágnesmotor mozgó középső része épphogy megütközzön (átvegye a terhelést a bowdenról), mert ha folyamatosan húzza, akkor esélyes, hogy eltöri a nyelv végét!
Amúgy service manualja mindent leír ezekkel kapcsolatban, csak olasz vagy angol nyelven
Értem hát majd kiderül ha felrakom rá én is. am az enyémen pneumatikus power van azt nem kell bántani álligatni hozzá?Meg a gyujtást? csak felrakom és kész?
Hát nekem 135-ös van benne és 160 as henger...
Mással még nem próbáltam, de így is jól megy. De ha jobb nagyobbal akkor már rendelem is a nagyobb fúvókát én is...
Érdeklődnék nincs-e valakinek Rx 125 hátsó idomja. Sajnos évjáratot nem tudok nem az enyém a motor, de kb 1990-max 1997 közötti. Holnap meg írom a pontos évjáratot.
HA érdekel tudok benne segiteni, piros agyas, féktárcsával, kiválló állapotú cross gumival. Emailon irj rám ott a részleteket!
patvaros87@gmail.com
Üdv
sziasztok szükségem lenne rx 125 első felnire, nem tudna véletlen valaki olcsón? ha ugy jó valakinek van 2 felnim ami el van repedve de az agyak azok jók meg a küllők is ha estleg b eszámolná.... üdv
kerkekböl és gumikból nagy leárazást tartok!
06 30 938 5629
atta916@freemail
Az első telóba száranként 4.6dl kell és ha terepezel akkor legalább 15W
http://ebookbrowse.com/gdoc.ph...
www.manualedereparatie.info/ma...
www.motorkari.cz%2Fupload%2Ffi..." title="http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CFsQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.motorkari.cz%2Fupload%2Ffi..." target="_blank">h
ttp://www.google.hu/url?sa=t&...
Teló javításról nincs sehol útmutató, de pofonegyszerű az egész. Még bent a helyén kilazítod fent az állítós részt 32es kulccsal ha jól emlékszek, aztán alul az imbuszcsavart. Kiveszed, felül letekered az állítós részt, kiöntöd az olajat. Aztán van a belsejében egy rúd, amin van a rugó (ezt fogja alul az imbuszcsavar), amin van egy lapolás felül, aminek segítségével le tudod szedni az állítós részt. Aztán ott van a szimering amit egy fül nélküli seiger gyűrű fog, egy csavarhúzóval alá tudsz nyúlni óvatosan és ki tudod pattintani, csak vigyázz ne sérüljön a háza! Itt kitakaríthatod a részeit, főleg az aljában sok kosz, de a többi alkatrészein is van bőven az olajjal együtt. Össze meg egyértelműen ennek az ellentettje, csak mielőtt betennéd a helyére beleöntöd az olajat.
A powerhoz és egyébhez itt vannak segédletek, rotax 123, 122 blokkhoz (nem tudom neked milyen van, de végülis power ugyan az), illetve egy olasz szervízkönyv a motorhoz!
Remélem érhető voltam, ha valahol elakadsz segítünk!
Sok sikert!
köszönöm a gyors választ B péternek
igen állithatos a teleszkopom
mennyi idöt vet igénybe a csere kedves péter
kell hozzá valami speci szerszám?
tudnál valami cimet irni ahol robbantott ábrák javítási segédletek vannak. mert már elkeztem olvasni a éinkeket de még csak a 30 oldalt járok
köszönettel
Ha állíthatós a teleszkópok, akkor 4.6 deci kell száranként! Ja és nemárt átmosni az egészet, nemrég én is csináltam, alja tele volt szutyokkal. Olaj ha kicsit keményebb terepen használod, akkor 20w-s kell bele, gyárilag 10w-t ír rá. ( ThomasMc tanácsai, nekem tökéletesen beváltak )
A power beállítás úgy néz ki hogy ugye felül a mágnes motornál tudod spanolni a bowdent, és úgy kell belőni, hogy nyitott és zárt állapot között 1cm legyen, és lehetőleg ha nyitva van a power (tehát behúzza a bowdent) akkor fent a mágnesmotor mozgó középső része épphogy megütközzön (átvegye a terhelést a bowdenról), mert ha folyamatosan húzza, akkor esélyes, hogy eltöri a nyelv végét!
Amúgy service manualja mindent leír ezekkel kapcsolatban, csak olasz vagy angol nyelven
most vettem egy 25 rx et és azt szeretném megkérdezni hogy milyen és mennyi olaj kell az elsö teleszkopba
power beállítás is érdekelne (Elektromos)
miskolc környékén van valaki?
üdv
nyomatékosabb.
Mással még nem próbáltam, de így is jól megy. De ha jobb nagyobbal akkor már rendelem is a nagyobb fúvókát én is...
patvaros87@gmail.com
Üdv