Hello!
Sajnos nekem az új kasztnis rx-em van és úgy néz ki más a fesz. szabályzó. Amúgy a tieden még van 2 bekötési lehetőség, ezek szerint még vminek kell oda mennie. Ja és amúgy testelést nem látok rajta, nekem pl van egy kék vezetékem, ami a fesz. szabályzóból egyből meg testre (látszik is a képen). Kapcsolási rajz szerint kösd be, mert gyújtásnál tuti nem szabad behúznia a powert! Szóval valószínű itt van valami turpisság
A motor most fasza, kipucoltam a karbit, volt benne trutyi, már pár km-t mentem vele, de eddig teljesen száraz a légszűrőház. Bár nem tetszik nekem az olajozó, órán száján a kipu. rendszernél jön ki az elégettlen olaj, ha power alatt használom, de már kisebb távoknál is. De mindegy is kapjon többet mint kevesebbet
Sziasztok ! Eladó Egy Arrow Rezó Rx-re Dob nincs hozzá jó állapotba van nincs összehorpadozva stb... Meg van egy 36-os Dellortom ha valakit érdekel irjon.
Megnéztem, de hát semmi nem látszik az egészből. Fesz.szabályzóból kijön pár vezeték, belemegy csatlakozókba és ennyi. De ha elmondod pontosan miről kérsz képet, szívesen segítek!
Üdv.
Megnéztem a kábelek sztem jól vannak bekötve,a két kábel ami a mágnestől jön bele csatlakozik a 6-os csatlakozóba ami a fekete kis dobozkához megy!Nem tudnál dobni egy képet a feszültség szabályzó bekötésedről mert nekem az a gyanúm hogy az ennyimnél valami gebasz van?!
Akkor ott valami félre van kötve! Gyújtásra nem szabad behúznia. Ha berúgod a motort, akkor húz be kb 2000-es fordulatig, majd utána kiengedi (tehát zárva a power), majd 7800 felett behúzza (ismét nyitva a power). Szóval szerintem neked közvetlenbe az aksira van rákötve, megkapja a 12 voltot és kész, úgy is marad. 2 vezeték megy a mágnes motorból a power elektronikához (ülés alatt), ami szabályozza a motort. Nézd át a vezetékeket!
Üdv.
Segítség kellene!Gondoltam megnézem a power nyelv behúzó mágnest mielőtt veszek power nyelvet!Ha ráadom a gyújtást behúz eddig elvileg jó,beindítom semmi kicsit húzom semmi nagyon húzom semmi!Gondolom ez nem jó?!Úgy tudom 2500-ig nyitva van utána zár és 7-8000 körül megint nyit!Lehet akkor az elektronika rossz?!
Sajnos nekem az új kasztnis rx-em van és úgy néz ki más a fesz. szabályzó. Amúgy a tieden még van 2 bekötési lehetőség, ezek szerint még vminek kell oda mennie. Ja és amúgy testelést nem látok rajta, nekem pl van egy kék vezetékem, ami a fesz. szabályzóból egyből meg testre (látszik is a képen). Kapcsolási rajz szerint kösd be, mert gyújtásnál tuti nem szabad behúznia a powert! Szóval valószínű itt van valami turpisság
A motor most fasza, kipucoltam a karbit, volt benne trutyi, már pár km-t mentem vele, de eddig teljesen száraz a légszűrőház. Bár nem tetszik nekem az olajozó, órán száján a kipu. rendszernél jön ki az elégettlen olaj, ha power alatt használom, de már kisebb távoknál is. De mindegy is kapjon többet mint kevesebbet
Ui.: Fasza a vidid, kapkodja magát a kis rx
G sárga + sárga fehér
G sárga
R piros
Többin nincs semmi!Lehet itt van valami elkötve?!
Kiderült már tiednek mi a baja?!
Üdv.
e-mail: czegledizsolt@freemail.hu
van párba 3e tökéletesek
Üdv.
Üdv.
Üdv.
e-mail: czegledizsolt@freemail.hu
Üdv.
Üdv.
tel:06307316232
e-mail: czegledizsolt@freemail.hu