Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rotax 127 dugattyút vennék!A méretét hol kell megmérni vagy honnan tudom mekkora kell?!Egy ismerősömnek kilyukadt,de a henger nem sérült!Elvileg elég egy új dugattyú vagy fel is kell fúrni esetleg?!

Üdv.
Rendben köszi! Akkor majd szerzek hozzá olyan 150 körülit, mert hát elég lesz az szerintem endurózásra, nem cross gépet akarok
Elég a főfuvóka csere! Ez a blokk nem fullad be a sok benzintől
hengerekben is sokféle létezik GILARDONI 1/1 1/2 1/3 Ezek a123asé és a 122 es bokk hengerei szintén 2/1 2/2 stb... egyébként kipufnál ha sok bengát akarsz neki adni akkor a végdobot ki kell pakolni...az még dob rajta pár pacit!
Szia elöször is Tegeződjünk másodszor nézz meg mindent pontosan milyen a lendkerék milyen a feszszab bár az valószínű ducati enrgiastb gyanitom a lendkerék + tekercsek =
Amal Sem
Igazad van, de azért is gondolkozok ezen, mert épp ma szedtem ki a leömlőből az egész fojtást, ki volt véve csak elég hiányosan, és hát ebből arra következtetek hogy fojtott verzió (bár papírjai szerint 25 kw), ergo karbi is vissza van fojtva. Mondjuk egy próbát megér
Hmm power bekötve, rezó nem lyukas, szóval akkor ajánlod a nagyobb fúvókát. Bár végsebességre nem lesz több mint 130 az biztos, mert 14-49-es áttéttel ennyit enged. Amúgy a többi fúvókát is hozzá kell lőni, vagy csak simán berakom és annyi?
http://hu.wikipedia.org/wiki/K...


A power szelep a nevével ellentétben nem növeli a motor teljesítményét. A power szelep feladata a kipufogó csatorna keresztmetszetének változtatása, a fordulatszám függvényében. Alacsony fordulatszámon a szelep leszűkíti a kipufogó-csatorna keresztmetszetét úgy hogy a kipufogó-csatorna később nyit, ezáltal több ideig tart a munkaütem. Ezáltal biztosítja alacsony fordulatszámon a nyomatékot, míg magas fordulatszámon teljesen kinyit, hogy a megnövekedett fordulatszámon is megfelelő legyen a hengerben a gázcsere. Többnyire két állása van: alacsony és magas fordulatszámon használt, ezért a két állás közti átmenet turbó-lyukhoz hasonló.
Ha jó a rezód, 34-es a karbid, működik a powerod akkor kb 160-170-est ajánlok lehet pazarol is, de az yz-t megüti simán!13- 49 es fogaskerékkel 3.ban kerékre jön, és 6.ban mikor kinyit a power kapaszkodva tudsz csak megállni! 150 a végsebesség (terepen is)!Persze hengertől is függ!
Értem. Hát ha megkeresné most azt nagyon megköszönném!:) De ha nincs ideje ráér hnapra is:) Köszönöm.
Hát én már nem tudom hogy van?!Írják lejeb hogy 200 fúvókát is lehet bele tenni és jobban megy?!Bár én úgy tudom hogy nem elég csak a fúvókákat cserélni hanem akkor másokon is kell változtatni pl:kipufogó stb?!De szerintem ha jól megy vele ne cseréld ki!Jó ez a motor ha működik rendesen úgy ahogy gyárilag kitalálták sztem!Ennyi erővel lehet belőle csinálni 45le üzemórás crossot!De minek akkor meg hetente kell cserélni mindent! De te tudod hogy mi kell neked!

Üdv.
Hát konkértan én sem tudom jelen pill asszem a piros az a tö ltés kábel ami az akksit is tölti, a két sárga jön a tekercsekről de lehet 3, van egy test bár az asszem az elektronika felfogatásánál van stb.. de ha nagyon érdekel megkeresem most
!
Olajra én is kíváncsi vagyok, holnap már össze lesz rakva teljesen és utána tesztelek. Ez a változtatható fúvóka nagyon király, csak hol jön ki a kábel? Amúgy szerinted ha nagyobb fúvókát tennék bele 135 helyett, akkor jobban menne, vagy csak többet pazarolna benzinből? Mondjuk így sincs gondom az erejével, de ez most valahogy megfogott, hogy többet is ki lehet hozni a gépből
Igen van még 1 fekete doboz abból is vezetékek jönnek ki. Annyi kérdésem lenne még hogy amit előbb feltettem képet... azok a vezetékek amik bele mennek mire szolgálnak? Elnézést ha hülyeséget kérdezek de nem nagyon volt még ilyennel dolgom.
Ez egy feszszab kell egy fekete müanyag doboz (cdi) ami a power működteti általában egy fehér pecsétszerű számokkal ami 6800 7100 7800! stb...
Gilardoni 2/2 APRILIA Racing rotax 122 es nikaszilos zsir új A-s alu henger dugóval, csak ki lett próbálva Eladó
!
Köszönöm segítséged. Itt 1 kép ez nem az én elektronikám de hasonló az enyém is és ezek a kábelek amik itt rávannak dugdosva nekem sajnos 1 sincs bekötve..:S
Szia segítek persze 12 votos az akksi természetes a bal hátsó idom alatt a helye ha bekötöd a power lehet ismét működik ha nem túrtak bele az ülés alatt a power elekronika és a feszszab van, jó hír ha megvan mindegyik..
Csak a tengely az 20 de úgyís kellenekk hozzá a fogaskerekek is! azzal van összekopva stb... egyébként ha lerúgtad mert nem indult akkor van eladó henger, dugó szettem is! viccet félretéve tényleg 25 komplett! Ritka mint a fehér holló,csak az rx, sx és mx berúgós!és sajna kevés a bontásra ítélt blokk 70 %-nak meg ez a baja!
Index az sajnos nincs rajta. Akkor veszek 1 akkumulátort,és ha segítenél a bekötésben nagyon megköszönném. Igazából nemtudom mit mutat 1 ilyen motor powerral mert ez az első ilyen gépem!:) De gondolom, hogy sokat dob rajta. Egyébként minden megvan a powerhez.
Világításhoz nem ,de ha indexet is akarsz akkor ahhoz már jóljön, ha powerhez meg megvan minden, akkor egy 4000 forintos akksi nem akadály ugye!? megtalálsz hirtelen még vagy tíz lovat! Power nékül a moci csak halvány árnyéka önmagának!
Engem csak a tengely érdekelne,egyébként én rúgtam rá egyet amikor letört.
Szia fuvókából powerrel a 200ast is elbírja, komoly kipróbáltam de igaz eszméleletlenül ment ne horpadt a tank! nekem most 170-es van benne full powerrel( ami 11000nél nem zár vissza) és megy mint állat! Különben powerrel kb 3 akár 5 literrel többet is ehet! Ha kis fogyasztásra mész rá vegyél egy 4t(fűnyírót) !Ez a moci sokat tud alapból is de ami megy az égeti is a benzint(ez nem Hybrid) minden szavam jóindulatú komolyan
na legjobbakat!
Hello. Köszönöm hogy írtál. 12voltos akkumulátor kell ebbe igaz? Annyi lenne még a kérdésem hogy a világításhoz is kell akkumulátor?