Köszi a linket! Pont ezt kerestem, de nem találtam. Ezek szerint nincs gond az olajozóval, ez ennyi olajat kíván... Nagyjából akkor 1 literrel 500 km-t megy el. Hát ez újdonság, arra számítottam hogy legalább egy 800-1000 km-t elmegy 1 literrel, előző 125ös Kdx-emből kiindulva.
Így képen szürkének látszik!Én akkor vagyok nyugodt ha barna!Egy ismerősömnek most lyukadt ki a dugó teteje,ezért én gyakran nézem a gyertyát,de neki valószínűleg alacsony hő értékű volt a gyertya!
Egyébként szerintem is a membrán lesz a rossz!Majd írjál ha megvan a hiba engem érdekel!Esetleg képeket is rakhatsz fel!Én most alapjárattal szívok mindig felpörög!De úgy néz ki meg van a hiba!A szívatónál van állítólag egy ó-gyűrű és ott kap levegőt ezért pörög fel!
Szia!
Ilyen a gyertyakép... Nem őzbarna, hanem kicsit galambszürke de úgy gondolom hogy ez jó. (néhol barnás) Membránt, mint ahogy Zsolt is mondta, meg fogom mindenképp nézni, átgondolva tényleg visszanyomhat anyagot ha nem zár rendesen.
nekem van 1 komplet blokkom ha érdekel 127 gyújtás nélkül 30e! povert is meg mindent adok vele! kuplung is benn van csak gyújtást karbit kel beleteni és üzemépes!
06307316232
e-amil: czegledizsolt@freemail.hu
Szia.Gyertyát nézd meg abból is kiderül sok minden!Ha őz barna akkor elvileg jó,ha fehéres akkor szegény a keverék amit nem hinnék,ha fekete olajos akkor sokat kap vagy csak sok olajat kever a benzinhez?!De szerintem a membránnal lesz a gond!Lehet már nem zár rendesen?!
a membrának hogyne lenne hozzá köze ha nem zár viszaköpi az anyagot!
a különolajzót ne szed szét csak a bovden feszeségén álicsd lazábbraés akkor kevesebbet kever!
dehát ha anyit kap akkor annak füstölnie kel nagyon!
Én is nagyon sokallom, de ha tényleg sokat kapna, akkor viszont nem pörögne ki?!?! Nincs leeresztője amúgy... Most hétvégén szétkapom a karbit, meg a környékét, mert ez így nem kóser
Membránt is megnézem, bár szerintem ahhoz nem lehet sok köze. Esetleg még a különolajozót szétszedem, bár mondom jelre van állítva minden, és az pumpálja az olajat, szóval lehet ott a galiba.
az rengeteg olajt fogyaszt a motorod! énszerintem itt az a probláma hogy nagyok a fuvókák a karbiba! és mikor odarántod neki órán szályán köpi a benzint! és ahoz ugyan ugy az olaj megy ! nem szokot csöpögni a légszürőből az benzin? nincs neki le eresztőlye a légszűrő alján?
esetleg még a membrán is lehet!
Sziasztok!
Van egy kis gond(?!?!) a gépemmel, ma levettem a légszűrőfedelet, és kb 1 cm olaj fogadott az alsó felében, amelyet a szivacs már el kezdett felszívni... Na most volt pár 2t motorom, és mindegyiknél jutott vissza egy KICSI benzin-olaj keverék a légszűrődobozba, de ennél valahogy bazisok jutott vissza... 220km-el ezelőtt ellenőriztem, és akkor szinte száraz volt az egész. Szerintem a hirtelen gázadás alacsonyabb fordulatról okozhatja ezt, nektek mi a véleményetek, mit lehet ezzel kezdeni?
A másik kérdésem, pedig hogy teleöntöttem az olajtartályt (több mint 1 l), és szintén 220km után épphogy 500 ml felett van most benne, ez szerintem túl sok, bár kipörög rendesen... Nektek mennyit megy el 1 literrel? (persze különolajozással) Ja és jelre van állítva az olajozó!
Szóval mindkettő probléma karbihoz vezet, egy karbiállítás lehet ráfér... Apropó, milyen méretűeknek kell lenniük gyárilag a fúvókáknak?
Köszi előre is!
Az könnyen meglehet, a deknik eltérése szemmel látható, akár a pumpánál, akár a kuplungnál, elképzelhető hogy a belsején nem igazán változtattak, kivéve a kuplung bowden bevezetését
Megcsinálás nem lesz egyszerű, mert több tipusból van összerakva, elég körülményes lesz majd az alkatrész beszerzés, mivel nem tudsz fix évjáratot mondani majd a kereskedőnek
Amúgy 123as blokk van benne! Én személy szerint messzire elkerültem volna, mert eléggé gányolt! A váz wind/pegaso vázra emlékeztet, ugyanúgy ahogy a futómű is, a rezó nem is ehhez a motorhoz való. A tank, ülés és idomok 94 körüli rx-ről való, de nagyon szedett-vedett az egész! Persze ha ingyen volt, akkor tökéletes!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Egyébként szerintem is a membrán lesz a rossz!Majd írjál ha megvan a hiba engem érdekel!Esetleg képeket is rakhatsz fel!Én most alapjárattal szívok mindig felpörög!De úgy néz ki meg van a hiba!A szívatónál van állítólag egy ó-gyűrű és ott kap levegőt ezért pörög fel!
Üdv!
Ilyen a gyertyakép... Nem őzbarna, hanem kicsit galambszürke de úgy gondolom hogy ez jó. (néhol barnás) Membránt, mint ahogy Zsolt is mondta, meg fogom mindenképp nézni, átgondolva tényleg visszanyomhat anyagot ha nem zár rendesen.
06307316232
e-amil: czegledizsolt@freemail.hu
Üdv!
a különolajzót ne szed szét csak a bovden feszeségén álicsd lazábbraés akkor kevesebbet kever!
dehát ha anyit kap akkor annak füstölnie kel nagyon!
Membránt is megnézem, bár szerintem ahhoz nem lehet sok köze. Esetleg még a különolajozót szétszedem, bár mondom jelre van állítva minden, és az pumpálja az olajat, szóval lehet ott a galiba.
esetleg még a membrán is lehet!
Van egy kis gond(?!?!) a gépemmel, ma levettem a légszűrőfedelet, és kb 1 cm olaj fogadott az alsó felében, amelyet a szivacs már el kezdett felszívni... Na most volt pár 2t motorom, és mindegyiknél jutott vissza egy KICSI benzin-olaj keverék a légszűrődobozba, de ennél valahogy bazisok jutott vissza... 220km-el ezelőtt ellenőriztem, és akkor szinte száraz volt az egész. Szerintem a hirtelen gázadás alacsonyabb fordulatról okozhatja ezt, nektek mi a véleményetek, mit lehet ezzel kezdeni?
A másik kérdésem, pedig hogy teleöntöttem az olajtartályt (több mint 1 l), és szintén 220km után épphogy 500 ml felett van most benne, ez szerintem túl sok, bár kipörög rendesen... Nektek mennyit megy el 1 literrel? (persze különolajozással) Ja és jelre van állítva az olajozó!
Szóval mindkettő probléma karbihoz vezet, egy karbiállítás lehet ráfér... Apropó, milyen méretűeknek kell lenniük gyárilag a fúvókáknak?
Köszi előre is!
Rotax 122-es váltójáról lenne valakinek robbantott ábrája?
Ez a csonk RX-re nem jó, mert arra görbe csonk való. Nem érdekel csere köszi.
http://www.dpr-motor.fw.hu/kep...
90től 92ig ugyanez, csak szürke az egész blokk
93tól 95ig pedig ilyen:
http://sm-ft-2.jspcdn.com/1006...
Ha jól tudom, a 93tól használt blokknál az olajpumpán változtattak valamit, de lényegesebb eltérésről én nem tudok.
Hengerből kétfélét gyártottak a 123as blokkhoz, Gilardoni1 és Gilardoni2.
Amúgy 123as blokk van benne! Én személy szerint messzire elkerültem volna, mert eléggé gányolt! A váz wind/pegaso vázra emlékeztet, ugyanúgy ahogy a futómű is, a rezó nem is ehhez a motorhoz való. A tank, ülés és idomok 94 körüli rx-ről való, de nagyon szedett-vedett az egész! Persze ha ingyen volt, akkor tökéletes!