Helló!
Attól függ milyen cuccok vannak a gépeden. Rx-ekbe rotax 123 122-es blokkokkal szerelték kb azonos teljesítményűek. Nekem pl meg vannak az eredeti papírjai, VHSB 34-es karbi, rotax 123 és 25 kw-ot írnak teljesítményre, elvileg ez gyári érték.(34 Le). De ez csak a névleges teljesítmény, igazából fékpadon kéne lemérni, hogy valójában hány lovas a gép...
Amúgy nem nagyon ismerem a Pegaso-kat, de lehet benne elektronikus fojtás a gyújtásban vagy a power elektronikában, ezekkel lehet javítani a teljesítményt, feltéve ha le van fojtva.
Hello!
Már úgy néz ki nagyjából sikerült megoldani a problémát, egyrészt az volt a baja, hogy nem engedte vissza a bowden a kinyomó szerkezetet a legalsó helyzetbe, és gondolom így kevesebb is volt az emelkedése a 3 golyónak a házban, amikor behúztam a kuplungot, de ezt csak a felső kontrázó anya kivételével tudtam elérni... Másik baja pedig a csavar volt ami kinyomja a kuplungot, kicsit domborúra leköszörültem a végét, és sokkal jobb lett a helyzet, gondolom már a több évnyi kuplungolástól beljebb kerülhetett az a kis golyó és darálta folyamatosan a csavart a háza.
Köszi az érdeklődést!
Üdv.
sziasztok! olyan kérdésem lenne hogy mi a külömbség az aprilia rx 125 és a pegaso 125 blokkja között? vettem egy pegasot rotax 123-as blokkal és mindenhol mást irnak a teljesitményére... van ahol 22Le irnak máshol 27 de láttam 34Le irnak... szeretném h teljesítménye annyi legyen mint az rx-é talán a karburátoron mulik v nemtom... valaki tippet? :)
Még mindig ezzel a kuplung problémával küzdötök. Egy dolgot nézzetek meg. A kuplung bowden házát, nincs-e megnyúlva, vagy a végei szétjöve, mert az is pár mm-t nyúlhat nyomódhat össze mikor behúzod a kart és sokat szopathat.
a vastagságát nem tudom de ha vastagabb a lap énszerintem akkor nehzebbe mozog le fel és nem fogja olyan könyedén veni a fordulato!
nekm van komplet tökéletes membránom házal lapal komleten az ára 2e
Attól függ milyen cuccok vannak a gépeden. Rx-ekbe rotax 123 122-es blokkokkal szerelték kb azonos teljesítményűek. Nekem pl meg vannak az eredeti papírjai, VHSB 34-es karbi, rotax 123 és 25 kw-ot írnak teljesítményre, elvileg ez gyári érték.(34 Le). De ez csak a névleges teljesítmény, igazából fékpadon kéne lemérni, hogy valójában hány lovas a gép...
Amúgy nem nagyon ismerem a Pegaso-kat, de lehet benne elektronikus fojtás a gyújtásban vagy a power elektronikában, ezekkel lehet javítani a teljesítményt, feltéve ha le van fojtva.
Már úgy néz ki nagyjából sikerült megoldani a problémát, egyrészt az volt a baja, hogy nem engedte vissza a bowden a kinyomó szerkezetet a legalsó helyzetbe, és gondolom így kevesebb is volt az emelkedése a 3 golyónak a házban, amikor behúztam a kuplungot, de ezt csak a felső kontrázó anya kivételével tudtam elérni... Másik baja pedig a csavar volt ami kinyomja a kuplungot, kicsit domborúra leköszörültem a végét, és sokkal jobb lett a helyzet, gondolom már a több évnyi kuplungolástól beljebb kerülhetett az a kis golyó és darálta folyamatosan a csavart a háza.
Köszi az érdeklődést!
Üdv.
nem kifejezeten rotaxba kerezsd hanem van nyers 10x10cm-s kockák ha jol emlékszem és abol csináld meg olcsób!
köszi a választ:)
nekm van komplet tökéletes membránom házal lapal komleten az ára 2e
szükségem lenne pár cuccra teleszkópszár+gyújtáskapcsoló+apróságok
Ha érdekel tudok komplett jó állapotú 34 és 36 os karbikat!
Adatlapomon lévő elérhetőségeken elérsz!
ÜDv
32 vagy 34-es Dellortot vásárolnék, ha van valakinek eladó kérem írjon
szerintem semmit nem kell átalakítani, csak a 2 csavarral felrakni
mit kell átalakítani h ha eddig elektromos volt?