ugy hogy vannak olyan papirok ami 11kw-ra van kiálitvagy vagy 10kw
nekem is volt 1 aprilia sport prom ami 160-as polini volt ment mint az álat és 11kw-volt
Eladó a mocim!
Fórumozóknak 230-ért odaadom. Vizsga jövő év májusáig. Hivatkozz rá, hogy itt láttad, mert drágábban hirdetem.
30 5080266
h2oes@freemail.hu
SZeva hát beszéljük én úgy nem emlékszek már hol kellett bele önteni. De nekem az inbusz csavarnál rémlik valami. Meg figyelj ha szimeringet akarsz cserélni ki kell venni a becsúszószárat minden féle képpen mert amúgy lesem tudod venni és főleg fel sem tudod rakni. Meg szimering csere előtt illik átmosni az egész teló nitró hígító vagy valami hasonlóval és nézd meg a csúszó perselyt. rakd össze rendesen és nincs vele majd gondod...
Oké köszi! De ugye akkor felül kell beleönteni az olajat, nem? Ja és a becsúszó szárakat ugye nem kell kivenni? Majd valamikor beszélhetnénk msn, ha nem gond
Na figyu ha nem akarsz nagyon Sz-pni akkor kiveszed miből telik azt a 4 inbusz fejű csavart kivenni semmiből. Úgy is ki kell venni a keréktől kezdve mindent. Amúgy meg ha nem veszed ki fejel lefelé kell majd dolgoznod szimeringet kiszedni visszarakni stb stb . Ne legyél lusta szedd ki és könyebb a dolog. Bár te tudod.
Sziasztok!
Első teló szimering csere előtt állok, de még nem tudom hogy álljak neki. Úgy is meg tudom oldani, hogy nem veszem ki a telókat? Mert akkor úgy gondoltam, hogy lekapom a tengelyt stb, alul az imbusz csavarral, aztán szimeringeket kiszedem, vissza az új, és felül beöntöm az olajat. Ez megoldható szerintetek? Állítható telós a gépem, és felül elvileg azt a részt egy jó nagy villáskulccsal le lehet szedni. Vagy ki kell kapnia telókat, nem úszom meg?
Előre is kösz a helpet!
Szia.Ha a CDI-re gondolsz (a fekete doboz az ülés alatt) ,akkor nekem van.Ha gondolod meg van az egész szett,(CDI,Ujj Bowden,mágnes kapcsoló,nyelv,Kompletten).Működő motorról vettem le.
Az ára egyben 35000HUF.
A CDI 15000-HUF.
Ha érdekel akkor írj.
a fogalmit a kpm álitja ki ! nem köt saját magába!