Igen igen ennek már utána néztem. Épp ma került minden a helyére, szerencsére az aksi, elektronika, és a power motor is jó volt, csak be kellett kötni, meg ugye vettem bele power nyelvet rugóval. 7800-as az elektronikám amúgy. Most fasza minden, láncszett és a fékbetét is pár nap múlva meglesz és akkor nagyjából már kész is a gép
Ja elfelejtettem a power ha elktromos csak akksival működik alapjáraton nyitva van 2500 as fordulatnál zár, és újra 6800-8500 fordulaton nyit ki attól függ milyen az elektronikád?Rá van írva inkább pecsételve....üdv!
Helló! Sok helyen írták hogy 1 liter kell bele, bár manualban nem találtam sehol. 15w-40 Castrolt tettem bele, fél szintetikus, ha jól olvastam.
Akkor ezek szerint a 123-ból is több fajta powerszelepes változat van, francért variáltak ennyit az olaszok, vagy az osztrákok...
Oké akkor úgy állítom be, ahogy leírtam. Ma cseréltem ki a nyelvet, meg a bowdent is.
Köszi! Széles utat!
Szia az olaj lehet azért jelent meg mert nem folyt át a blokk másik felébe még a 123asba több kell az tuti nem akarok hülyeséget mondani de sztem 1liter fölöttbőven ! A 122esbe csak 6 deci megy! Minél hígabb olajat tegyél bele! A régi power a 122 hengerbe, nekem nem volt jó!lehet ebben is van többféle!? egyébként úgy állítsd be ahogy írtad hogy ha behúz a 'powermotor' akkor ép felkoppanjon a szelep ha feszít folyamatosan előbb-utóbb bovdencsere lesz a vége.üdv
Helló! Sejtettem hogy 123 a belseje, de furcsa egybeesés volt hogy pont 5-6 decinél kezd megjelenni az olaj. Amúgy a power nyelv tuti, hogy 122-esbe való, mert 200x-es Rs-ből van, és ráadásul e-bay-en is úgy árulják a nyelvet hogy aprilia rotax 122 és 123-as. Itt a link: http://www.ebay.co.uk/itm/Apri...
Amúgy végigolvastam a fórumot rotax ügyben, szóval nagyjából tudtam, hogy miben különböznek, de ez a szürke blokkos eléggé homály volt, köszi a felvilágosítást!
Ja és lenne is egy kérdésem, ha nem baj.
A power motornál a hézagnak 9.5-10mm-nek kell lennie zárt állásban? Illetve gondolom úgy állítsam be, hogy nyitott állapotban, amikor behúzza a bowdent, tehermentesítse azt, tehát ne feszítse.
bocsmár csak az én 50 es Rx em kulcsa (gyári kapcsoló) megegyezett az azonos kiadású Rx kulcsával ami haveromé volt és bármikor eltudtuk volna kérni ha pl elvesztettem volna(de az újabb 2005 ös Rx é már nem.
ez nem simson hogy 60 ft lenne 1 kulcs!
nekem van gyujtáskapcsolom kulcsal az ár 5e tökéletsen müködik!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
email:czeg
ledizsolt@freemail.hu
Üdv
van1 125 ös Rx em 122 blokkal és elhagyta ma kulcsom és nincs pótkulcs ezekben a motorokban ugyan olyanok a kulcsok vagy különbözők? vagy honnan tudok kulcsot szerezni bele?vázszám alapján v mi?
Szeva utánanéztem a dolgoknak a tiéd egy szürke blokkos 123as lényegében ugyanaz mint a 123-as csak a kuplung felőli borítás más a kuplungkiemelő pl ugyanaz már mint ami a 122-es blokkban van. A belseje + henger még a 123-asé!Power nyelv a 122-es hengeren szélesebb nem passzol az tuti! A 122-es henger kinézetre ugyanaz de a talpcsavarok már nem passzolnak! Váltóolajról annyit hogy ha többet öntesz bele úgyis kinyomja (van a blokk tetején egy csavaros dugó amire általában egy fekete cső megy) semmi bajod nem származik belőle! Repsol 2T váltóolajat ajánlok azzal nem súg egy blokk sem! A fékbetétet én is úgy veszem hogy elviszem a régit,hiába a sok katalógus gyártották kb 5 félével!Meg hát ezek a katalógusok is..... már 12-20 éves motorokról beszélünk és általában sok az utángyártott alkatrész(olaszok nagyon értik) főleg elírni egy két számot stb.. ha kérdésed van nyugodtan írj egyébként ajánlatos 123-asnál a kiegyenlítőtengely vezérlését megnézni,sokan el szokták rakni mert nem tudják miért is van a blokk alján az a csavar a főtengely meg nincs megjelölve pont ezért!üdv
Ha akarnék se tudnék most menni.. Láncszettet, fékbetétet, meg a power nyelvet várom. Elvileg hétvégére meg lesz minden, és akkor már lehet is csapatni
Hasonló jókat Neked is Ja és gumifákat
Üdv.
De ne ezen rágódjunk, hogy mit mivel, hogy lehet cserélni, mert nem marad idő a motorozásra.
Bár most esik az eső, így marad az előző verzió egy darabig.
De legalább adtak volna ki service manualt, mindegyik változathoz, ha már ennyit variáltak..
A láncvédőt lehet cserélgetni, de a fékbetétet nem, mutatták a motoros boltban, teljesen máshogy néz ki Na de mindegy is, ezt már sosem fogjuk megtudni, ki mit cserélgetett rajta
Még egyszer köszi az infókat!
A henger eltérhet, mivel írod, hogy olyan a nyelv mint a 122-esbe.
Viszont minden új piacra dobott változatnál változtattak valamit. Néha észrevehető, néha meg sose tudnád meg mi az....
Ez a fékbetét dolog meg a láncvédő, ezek olyanok, hogy ha passzol az újabb vagy fordítva, egymással cserélhetők.
Azt meg nem fogjuk meg tudni, hogy az előző tulaj egy pár országgal alrébb mit cserélt ki rajta esetleg....
A motor lehet 94-es, de 98-ban helyezték forgalomba.
Ide bekerült aztán már csak a Magyar a 98-at látja.....
Különben is, ezeket szereti mindenki fiatalítani.....
Helló! Oké akkor leszarom a szintjelzőt, beleöntöm még azt a 4-5 decit.
Igen azért kérdeztem, mert tudtam, hogy ez a köztes blokk, és nincs hozzá semmiféle manual, csak a 89-es rotaxhoz, és az új 122-eshez. Amúgy még a láncvédő, és a power nyelv is eltér, ezek olyanok, amik a 122-be is vannak.
Az idomos dologról már írt 1 oldallal előbb perik197, ő is ezt mondta, hogy attól az időponttól kezdték gyártani azt a fajta idomot, ami bele van ütve. Viszont a fékbetétem tuti hogy 92-94 közötti, mivel motorboltban katalógusból kinézte a csávó. Szóval ha a két időintervallumot nézzük, akkor csak 94-es lehet. Plusz 1995, febr-tól van 122es Rx.
Csak azt nem értem, hogy ezt annyira leszarták annó, amikor lepapíroztatták németbe? 94 vagy 98.. Na de mindegy is... Nagyjából most már be van lőve a gép gyártási éve, így már nyugodtabban rendelek hozzá cuccokat.
Ja és köszi az infókat!
Ez a blokk csak a bal dekniben tér el a régi 123-tól.... Ez volt az átmenet a 123 és a 122 között években mikor még mindkét blokk piacon volt. A 123 kifutóban a 122 bevezetésekor. "rácfelvarrott" darab.
Hagyd a szintjelzőt a csába. Ha 1 litert ír, egy litert tölts bele. Én így szoktam. Amúgy a 127-es blokkba is 1 liter ír, de a 6.-7. decinél már folyik kifelé a szintjelzőn.... azóta leszarom a szintjelzőt....
Az idomokba mindig az adott idomzat, gyártás kezdeti időpontot írják bele. 94-től lehet a következő új idomok megjelenéséig. Így lehet 95-ös 96-os meg még a franc tudja mikori. Az új idomzat talán 98-körül lett rajta, nemtudom.
Ez az idomos dolgot, így olvastam egy olasz oldalon egyszer.....
Valakinek eladó 160ccm-es hengerszettje rotax 123-ra jó áron nincsen?
Köszönöm a válaszokat előre is!
http://www.kepesmotor.hu/april...
Aprilia Sr robogót beszámolnék reális áron!
Akkor ezek szerint a 123-ból is több fajta powerszelepes változat van, francért variáltak ennyit az olaszok, vagy az osztrákok...
Oké akkor úgy állítom be, ahogy leírtam. Ma cseréltem ki a nyelvet, meg a bowdent is.
Köszi! Széles utat!
Amúgy végigolvastam a fórumot rotax ügyben, szóval nagyjából tudtam, hogy miben különböznek, de ez a szürke blokkos eléggé homály volt, köszi a felvilágosítást!
Ja és lenne is egy kérdésem, ha nem baj.
A power motornál a hézagnak 9.5-10mm-nek kell lennie zárt állásban? Illetve gondolom úgy állítsam be, hogy nyitott állapotban, amikor behúzza a bowdent, tehermentesítse azt, tehát ne feszítse.
nekem van gyujtáskapcsolom kulcsal az ár 5e tökéletsen müködik!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
email:czeg
ledizsolt@freemail.hu
van1 125 ös Rx em 122 blokkal és elhagyta ma kulcsom és nincs pótkulcs ezekben a motorokban ugyan olyanok a kulcsok vagy különbözők? vagy honnan tudok kulcsot szerezni bele?vázszám alapján v mi?
Hasonló jókat Neked is Ja és gumifákat
Üdv.
De ne ezen rágódjunk, hogy mit mivel, hogy lehet cserélni, mert nem marad idő a motorozásra.
Bár most esik az eső, így marad az előző verzió egy darabig.
Nincs mit!
Tele a tankot!
A láncvédőt lehet cserélgetni, de a fékbetétet nem, mutatták a motoros boltban, teljesen máshogy néz ki Na de mindegy is, ezt már sosem fogjuk megtudni, ki mit cserélgetett rajta
Még egyszer köszi az infókat!
Inkább legyen benne mint ne legyen.
A henger eltérhet, mivel írod, hogy olyan a nyelv mint a 122-esbe.
Viszont minden új piacra dobott változatnál változtattak valamit. Néha észrevehető, néha meg sose tudnád meg mi az....
Ez a fékbetét dolog meg a láncvédő, ezek olyanok, hogy ha passzol az újabb vagy fordítva, egymással cserélhetők.
Azt meg nem fogjuk meg tudni, hogy az előző tulaj egy pár országgal alrébb mit cserélt ki rajta esetleg....
A motor lehet 94-es, de 98-ban helyezték forgalomba.
Ide bekerült aztán már csak a Magyar a 98-at látja.....
Különben is, ezeket szereti mindenki fiatalítani.....
Igen azért kérdeztem, mert tudtam, hogy ez a köztes blokk, és nincs hozzá semmiféle manual, csak a 89-es rotaxhoz, és az új 122-eshez. Amúgy még a láncvédő, és a power nyelv is eltér, ezek olyanok, amik a 122-be is vannak.
Az idomos dologról már írt 1 oldallal előbb perik197, ő is ezt mondta, hogy attól az időponttól kezdték gyártani azt a fajta idomot, ami bele van ütve. Viszont a fékbetétem tuti hogy 92-94 közötti, mivel motorboltban katalógusból kinézte a csávó. Szóval ha a két időintervallumot nézzük, akkor csak 94-es lehet. Plusz 1995, febr-tól van 122es Rx.
Csak azt nem értem, hogy ezt annyira leszarták annó, amikor lepapíroztatták németbe? 94 vagy 98.. Na de mindegy is... Nagyjából most már be van lőve a gép gyártási éve, így már nyugodtabban rendelek hozzá cuccokat.
Ja és köszi az infókat!
Hagyd a szintjelzőt a csába. Ha 1 litert ír, egy litert tölts bele. Én így szoktam. Amúgy a 127-es blokkba is 1 liter ír, de a 6.-7. decinél már folyik kifelé a szintjelzőn.... azóta leszarom a szintjelzőt....
Az idomokba mindig az adott idomzat, gyártás kezdeti időpontot írják bele. 94-től lehet a következő új idomok megjelenéséig. Így lehet 95-ös 96-os meg még a franc tudja mikori. Az új idomzat talán 98-körül lett rajta, nemtudom.
Ez az idomos dolgot, így olvastam egy olasz oldalon egyszer.....