Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

heló
érdmees ha vashüvejes! a nikacilt nem lehet furni bár 1 kicsit kopott az már! neme van tökéletes 1 furás éa még akor is sokkal kisebb mint a tied!
Hali!
Valakit érdekel?LINK
Hengert érdemes furatni? Mármint utána van hozzá gyűrű? Mert amit láttam RX-hez mind D=54-es volt.
eladó új hátsó féktárcsa 5000Ft-
érd: aprilia011@freemail.hu
Vennék használt,de jó állapotú hátsó féktárcsát!
mennyibe kerülhet az új?
email: kicsitoth2@freemail.hu
Nem nállam lett ijen csak nemvolt hirtelen más amit beletegyek mennem kellett melozni.
Valaki esetleg olcson dugot tudna nekem ha használt az sem baj csak azért még használhato legyen
heló nekem van hegerszetem ha érdekel! msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
hat ha mar krater van a dugon akkor az eleg nagy baj... akkor surgosen ajanlott egy gyertyacsere es gyujtasallitas. szar gyertya, vagy helytelen gyujtasbeallitas (tul nagy elogyujtas) okozhat ilyet, de ha nem valtoztatsz akkor kilyukad majd a dugod es meg igy se megy majd.
Az a dugó kuka!
Dobd ki belőle gyorsan!
Csodálkozol, hogy szarul megy.
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy ha a dugonak a teteje megvan égve egy kicsit kb 2 mm-es kráter van rajta az befolyásolhatja hogy a motor nehezen pörög ki meg néha durrog?
Én is pont ugyanígy jártam.... Enyémbe is szorult a dugattyú, megértük lehúzni a hengert, de az azért szorult bele, mert oda nem illő fém alkatrészek karistoltak bele a dugattyúba is meg a hengerbe is. A gyűrűk beszorultak, alakváltozás mintha hidegvágóval megvagdostad volna a dugattyú felső élét körbe.... Ez mind a tűgörgős csapágy miatt.
Száraz volt a dugó.... ne hidd azt hogy ott olyan vastag olajréteg van a henger perselyen.... Azért száraz mert szétqúrt ott minden mindent és a gyűrűk már nem tömítettek, aztán a robbanás "leégett" a dugattyú mellett.
Ha egy jól működő motorrol húzod le a hengert egy nappal vagy pár nappal mind1, a hengert akkor fogsz találni olajat a dugattyú palástján is meg a henger falán is, főtengelyen szóval mindenhol ahol kell.
Egyébként az én motorom is, különolajzással az eddigi 24 éve alatt lehúzott több mint 30 ezer Km-t.
hat erre en nem mondanam hogy az olajzas miatt halt be. :S ez inkabb szethordta a tugorgot es az verte igy szet az egeszet...
ha tiszta az olajtartalyod akkor nincs semmi gond a kulonolajzassal..az enyem is elment mar lasan 20e km-t olajzassal.. lenyeg hogy jo olajat tegyel bele es mindig legyen benne..
aham, látom, hát akkor kíváncsi leszek mit fognak majd mondani, köszii
Tudom, hogy bizonyos szinten kopás miatt is, de attól nem ragad meg a dugó szerintem és nem full "száraz" az egész.
80x300 mm vettem én, max 2-3 ezer FT volt azt hiszem, de lehet ez még sok is.
LiNK
blokk henger, gyújtás nélkül 20k
sziasztok 160-as polinihez az NGK gyári gyertyája jó, vagy champion C55-ös kell?
Az korántsem biztos, hogy a külön olajzás miatt állt be. Látszik hogy "sünös" a dugattyú, annyit tesz alsó tügörgős kosár kuka és feljöttek bizonyos alkatrészei. Ez nem olajhiány miatt van, hanem kopás miatt.... Ennyi volt benne.
Van aki 45 ezer km-t ment 123-as blokkal, (Trakee) különolajzással és nem halt be, csak nem addig húzta neki még szétesik....
Hali, egy 93-as Rx-em van, és a kipufogom nagyon tele van és most elvittem szerelőhöz kiégetni, és sztem majd uj üveggyapot kell bele, mennyibe kerülhet egy ilyen? csak szeretném tudni elöre nehogy esetleg átejtsenek!?
köszi
Biztos vagy benne hogy az olajzás miatt történt?
Enyémben még be van kötve, de azért szoktam tenni a benzin mellé egy kis olajat.
a henger 15 ezer
heló nekem van hegerem hüvejes furható! van még hengerfejem is ha kel ! és tökéltes főtengejm is van
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
Így jársz, ha külön olajzást használsz, és nem benzinbe kevered. 3 évig tökéletes egyszer csak behal és cserélhetsz kb mindent... Dugó, Hajtókar, Henger, Hengerfej és még sorolhatnám... Olyan 80 körül "TALÁN" meg is áll... Fasza
Heló!
Rx 125-be keresek hátsóteleszkópot!
e-mail: m_ricsi199@windowslive.com
Árba mennyi lenne?