Valaki tudna segíteni hogy miért töri el egyfolytában a motorom a powernyelveket?
Eddig 2-őt is eltört a száránál
A bowden feszessége rendesen be van állítva, szóval nyitott állásban nem feszíti a nyelvet.
Tanácstalan vagyok :S
Matricák!
Teljesen műanyag, időtálló, nap-, és vízálló!
A nagy KTM mérete: 14X5 cm, a kicsié: 7X2,5
A Fox mérete: 8X6 cm
Árak: a kicsi KTM 300, a nagy 400, a Fox 350.
Posta: levélben küldöm, a levél áráért (kb. 100) Ha többet rendelsz, elnézem a postát!
Ezek minták, szinte bármilyen körvonalas, egyszínű matricát tudok kivágatni!
Pontosan ez miatt tudod még 2-3ban is kivenni mert nagyobb lesz az áttétel megváltozik a nyomatékpont, hamarabb kipörög. Magasabb fokozatban is jobban harap majd neki mint eddig a rövidített áttétellel. TEHÁT RELATIVE TÖBB ERŐ LESSZ BENNE MINT EDDIG! NEM JÁRTÁL BE FIZIKAÓRÁRA? Bírom az ilyen okoskatörp beszólásokat....
Sziasztok! Minap vettem egy RX 50-eset. Még a régebbi - 1990-es - RV3-as blokk van benne. A kérdésem, hogy lehet-e nagyobb váltót beletenni pl. minarelli AM6-ból? Vagy RV-5-6-ból, ha van 6-os is. ? Esetleg valakinek van hozzá alkatrésze? Remélem nem a legrosszabb helyre írtam. Zoli
hát erősebb nem igen lesz hátsó lánckerék nem ad plusz lóerőt!
:D
ha hátra nagyobb lánckereket raksz fel akkor pörgősebb lesz a moci és végsebességre nem fog annyit menni mint egy kisebb fogszámúval viszont hamarabb eléri
én elöl cseréltem fogaskereket a gyári 14eset lecseréltem 13masra
és gyárival 140et ment most 130 kb viszont egyes sokkal rövidebb lett és kettőbe holt pontra veszi gázzal
rem segítettem
Tartalék alkatrészeimből, már csak ezek a dolgok maradtak.
Az alkatrészek kompatibilisek: RX125, Tuareg Rally 125, és Tuareg 125 el !
Tehát :
- VHSB 34-es karbi - 6500
-Rotax 123 blokkfél : közép és jobb oldali - 2000/db
-Szívócsonk - 1900
-Szívómembrán - 1900
- Komplett kuplung - 6900
-Hengerfej - 1800
- Víztérfedél -1600
- Vízpumpa - 2500
- Komplett váltó, váltótengely, váltókar - 7700
-Power elektronikák, 2féle is van 2300/ db
- Hátsó villán lévő láncvezető - 1000
- Hátsó fékkar, hátsó fékmunkahenger-fékcsövel-hátsó féknyereggel+olajtartály, egyben van az egész csak fel kell rakni- 5000
- Első fékkar, első fékmunkahenger-fékcsövel-első féknyereggel,egyben van az egész csak fel kell rakni - 5000
- Baloldali komplett világításkapcsoló kezelőszerv, hibátlan állapotban – 2000 Ft
Stb...
Érdeklődj, bátran, itt vagy e-mailben kérdésekre válaszolok!
Na halló!
Megtudnátok mondani a 93 körüli 25-s rx-eken hanyas fogszámú tárcsa van hátul gyárilag,meg elől is.
Mai nap leszedtem a hátsótárcsát mivel cserére érett,és átszámoltam 42-es van benne így is egész szépen ment de ha jól tudom gyáriulag,49 van benne,elsem tudom képzelni mi lesz ha kicserélem :D
Előre is kösz a választ!
engem az érdekelne hogy milyen olaj kell az Rx-125 telójába előre (márka+sűrűség)
köszi előre is