rakj bele, egy próbát megér, bár elvileg nélküle is kéne működnie... mert nekem 1x az akksin az egyik saru felvolt lazulva, és akkor dadogott össze-vissza... meg nem volt világításom
Hát gyertya hézagnak jónak kell lenie mivel most vedtem ki dobozbol és ezt csinálja(gyári gyertyája).
A fúvokákat átnézem. Ja és ha nagyot rázkodik a motor akkor is ezt csinálja!
amugy meg ha folyik az első teleszkóp, és gondolom h folyik mert cserélni akarod, meg ez egyfajta betegsége az RX-eknek, akkor lehet h megkéne próbálnod h a szimering belsőátmérőjét 1mm-el kissebre veszed.... és akkor 39×52×10/10,5 méretű szimering kellene
Én azért a helyedben kitakarítanám azt a karbi minden egyes furatát, mert az is tud meglepetéseket okozni.
Egyik pillanatról a másikra jött elő a probléma?
Gyertyahézag?
Valaki nem tud nekem segíteni abban hogy mért van az hogy egy bizonyos fordulat után olyan mintha elment volna a gyújtás és rajt hagyod a gáz akkor nekiáll dadogni?
Mitől lehet ez?
Tudom hogy mindenki ezt mondja de NE használd 50-esként ha jót akarsz.
Esetleg faluban. Amúgy szerintem a termete miatt nagyon nehéz 50-esnek nézni, hiába változtatsz rajta.
Üdv, azt szeretném kérdezni hogy akik 50-esként használják azok mit változtattak a mocin? rendőrök nagyon kötekednek érte?
gondolom kmóra átszámozása ésmég?
várom a válaszotokat!
Csak Yamaha DT-n csináltam, ott elég egyszerű volt. Le kell engedni a vizet a hűtőből, aztán az olajat a blokkból. Utána azt a részt kell megbontanod, ahol a vízcső a blokkba megy.
Ha jól tudom lehet hozzá kapni felújító készletet (Motor Line Kft., Gerecsemotors stb.).
Kicseréled a gumialkatrészeket a vízpumpán, visszateszed, feltöltöd a váltót 30-as viszkozitású hajtóműolajjal a kisablakig, utána jöhet a víz és kész is!
Szerintem valahol falsot szív nekem ugyan ez volt vele csak szétrepedt a blokk de menni ment csak nem volt alapjárat de lehet hogy a tiedé csak szimeringes vagy valahol máshol de szerintem biztos ez a baja.
Amennyiben szürke lé folyik, akkor az a vízpumpa szimmering hibálya és a hajtóműolaj keveredik a hűtővízzel. Ebben az esetben szimmeringcsere + új hajtóműolaj.
Lehet az a baj?
A fúvokákat átnézem. Ja és ha nagyot rázkodik a motor akkor is ezt csinálja!
A méret egyébként innen volt:
http://www.oemmotorparts.com/o...
amit meg te írtál az kicsit kicsi lenne előre...szerintem
Egyik pillanatról a másikra jött elő a probléma?
Gyertyahézag?
És alapjárat se nagyon van rajt:s
Még valami esetleg?
Valami más?
Mitől lehet ez?
Kösz a választ!
Esetleg faluban. Amúgy szerintem a termete miatt nagyon nehéz 50-esnek nézni, hiába változtatsz rajta.
gondolom kmóra átszámozása ésmég?
várom a válaszotokat!
Ha jól tudom lehet hozzá kapni felújító készletet (Motor Line Kft., Gerecsemotors stb.).
Kicseréled a gumialkatrészeket a vízpumpán, visszateszed, feltöltöd a váltót 30-as viszkozitású hajtóműolajjal a kisablakig, utána jöhet a víz és kész is!
Szerintem valahol falsot szív nekem ugyan ez volt vele csak szétrepedt a blokk de menni ment csak nem volt alapjárat de lehet hogy a tiedé csak szimeringes vagy valahol máshol de szerintem biztos ez a baja.
msn-em, e-mailem: bmw-bali@hotmail.com
Amennyiben szürke lé folyik, akkor az a vízpumpa szimmering hibálya és a hajtóműolaj keveredik a hűtővízzel. Ebben az esetben szimmeringcsere + új hajtóműolaj.