Be lehet tolni,de mindig tologatni faszság...Állítsd be az alpjáratot , nem olyan nagy ördöngössség...De ha nem megy vidd el szerelőhöz,az a biztos, 10 perc alatt beállítja neked. Vagy nyisd meg a benzincsapot
segitséget kérnék most takarítottam karbim minden fasza a baj annyi h nincs alapjáratom meg nem nagyon indull rugásra de betolni meg belehet nemtudja valaki mi lehet a baj álítottam az alapjáratot de semmi:S
Hello!
Rotax 122-es blokknál mi okozhatja azt hogy, a blokknál elöl egy levegőztető(?) furaton lassan egy kicsit csöpög/folyik a hűtövíz?
Ha le van állítva a motor. Esetleg az oldalsztender lehet a baj?
Sziasztok!
Keresek fejidom rögzítő gumifiszfaszt UFO fejidomhoz. Szerintem a polisport, acerbis is megfelelő lenne, de csak egybe fejidomot találok a neten, külön a rögzítőgumikat nem.
Szia nem vettem észre a hírdetésed, nekem pont lamellára lenne szükségem! Mennyi akkor ennek az ára? Kérlek írj nekem és akkor megeggyezünk! juhaszg89@freemail.hu
Hali
Valaki megtudná mondani hogy mien méretű főtengely csapágy kell az RX be. És mien méretü a gyujtás felöli szimering!
91-es évjáratról lenne szó!
Köszi a választ
Üdv.
Ez logikusnak hangzik, sőt a tünetek is ezek voltak, köszönöm a tippet !
Egy barátom, minden aprilia tudója már segített megoldani a problémát némi alkatrésszel!
Vick-nek Üzi: ugyanúgy jártam én is hogy fogott a hátsófék..
Először sárban ázott tengelyig a gép, utánna el kezdett fogni magától, el is kopott a fékbetét hazáig... Fékbetét ki, munkahengert megjárattam fékolajjal, összeraktam, megint fog, magától kijön a fékmunkahenger.. Aztán új betét: kb.2500ft, javító készlet kb.2500ft és jó. Utánna egyszer komolyabb fékezgetéseknél ismét éreztem hogy kicsit fog, nagyon sok fékolajat töltött vissza a szaki, és szerintem nem volt hova tágulni a forró olajnak, még ott helyben a munkahenger légtelenító csavarján engedtem le belőle(levegő is volt..), és azóta ismét tökéletes! Javaslom neked is ezt a megoldást(jav.készlet: szimering, gumi porvédő). Kitartás, aztán jó motorozást!
Van egy kis rossz élményem gondoltam megosztom veletek!
Bekrepált az Rx-em én ijet még nem láttam, motoroztam vele egyszer csak nem volt alapjárat mikor megáltam hanem mindig felpörgött de mint állat, gondoltam valami karbi baja lehet vagy valahol falsot szív akkor szokott jobban pörögni.
Hazamentem vele kipucoltam a karbit álitgattam minden hogy sehogy se jó. Hát jolvan szetdjük szét ez így nem lessz jó elöször aszittem szimeringes lessz de annál roszabb, szétszedtem a bal oldalát agyujtás felőli részt és látom hogy a szimering ahol van az fölött annál a kerek résznél végig el van repedve a blokk. Az a vicc hogy kibirta hazáig repedt blokkal ráadásul ugy hogy még hazáig lett neki küldve is mert egy kvaddal versenyeztünk a hegybe ugyhogy repedst blokkal hazaértem. Hála isten nem lett másnak baja ugyhogy már rendeltem egy baloldali blokközepet remélem még a héten megjön és jövő hétre már jó lessz a moci.
Ha valaki tudja mitől lehettte ez kérem irjon köszi!
Tettem fel pár képet is!
Széles utat olcsó benzint jó motorozást mindekinek
Rotax 122-es blokknál mi okozhatja azt hogy, a blokknál elöl egy levegőztető(?) furaton lassan egy kicsit csöpög/folyik a hűtövíz?
Ha le van állítva a motor. Esetleg az oldalsztender lehet a baj?
Keresek fejidom rögzítő gumifiszfaszt UFO fejidomhoz. Szerintem a polisport, acerbis is megfelelő lenne, de csak egybe fejidomot találok a neten, külön a rögzítőgumikat nem.
köszi!
Van hibátlan főtengelyem 12e.
A 6203 kicsi lenne oda.
http://www.oemmotorparts.com/o...
szimering mérer 28x38
mind2 oldalt ugyanolyan méretü van
többi 1500/db
Valaki megtudná mondani hogy mien méretű főtengely csapágy kell az RX be. És mien méretü a gyujtás felöli szimering!
91-es évjáratról lenne szó!
Köszi a választ
Üdv.
Szerintetek megéri elcserélni egy af-1-re? rakok fel róluk képeket!
Egy barátom, minden aprilia tudója már segített megoldani a problémát némi alkatrésszel!
Azóta úgy néz ki,h
Először sárban ázott tengelyig a gép, utánna el kezdett fogni magától, el is kopott a fékbetét hazáig... Fékbetét ki, munkahengert megjárattam fékolajjal, összeraktam, megint fog, magától kijön a fékmunkahenger.. Aztán új betét: kb.2500ft, javító készlet kb.2500ft és jó. Utánna egyszer komolyabb fékezgetéseknél ismét éreztem hogy kicsit fog, nagyon sok fékolajat töltött vissza a szaki, és szerintem nem volt hova tágulni a forró olajnak, még ott helyben a munkahenger légtelenító csavarján engedtem le belőle(levegő is volt..), és azóta ismét tökéletes! Javaslom neked is ezt a megoldást(jav.készlet: szimering, gumi porvédő). Kitartás, aztán jó motorozást!
Valaki tudna segíteni hogy hol találok rx 125 be főtengelyt?
Van egy kis rossz élményem gondoltam megosztom veletek!
Bekrepált az Rx-em én ijet még nem láttam, motoroztam vele egyszer csak nem volt alapjárat mikor megáltam hanem mindig felpörgött de mint állat, gondoltam valami karbi baja lehet vagy valahol falsot szív akkor szokott jobban pörögni.
Hazamentem vele kipucoltam a karbit álitgattam minden hogy sehogy se jó. Hát jolvan szetdjük szét ez így nem lessz jó elöször aszittem szimeringes lessz de annál roszabb, szétszedtem a bal oldalát agyujtás felőli részt és látom hogy a szimering ahol van az fölött annál a kerek résznél végig el van repedve a blokk. Az a vicc hogy kibirta hazáig repedt blokkal ráadásul ugy hogy még hazáig lett neki küldve is mert egy kvaddal versenyeztünk a hegybe ugyhogy repedst blokkal hazaértem. Hála isten nem lett másnak baja ugyhogy már rendeltem egy baloldali blokközepet remélem még a héten megjön és jövő hétre már jó lessz a moci.
Ha valaki tudja mitől lehettte ez kérem irjon köszi!
Tettem fel pár képet is!
Széles utat olcsó benzint jó motorozást mindekinek