Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ugyanaz a jelenség nálad, mint lejjebb itt már írtam volt?
Vagyis, alapjáraton van lámpa, ráhúzol és behalványul?
Nálam az akku feltöltése akkutöltővel megoldotta a problémát.
Magyarán, a lemerült akku produkált ilyen vanlámpa-nincslámpa dolgokat.
Ez a gép nekem nagyon bejön!
5!
Szétszedtem és a szimering rugója valahogy félreugrott és elnyomta a gumit visszanyomtam és fasza lett! Kösz az infót
Kőszi megpróbálom.
Am ezek a tünetek inkább fesszabályzóra vallanak LEgalábbis anno nálam az RX-em ugyanezt csinálta és ott a fesszabályzó volt a ludas
A gyújtás alaplapot ki lehet mérni, vannak megadva ellenállási értékek, amiket sajnos nem tudok Két sárga vezeték megy az alaplaptól, az a töltés, nézd meg hogy jól össze vannak-e dugva. Azt, hogy nincs töltés, azt okozhatja a fesszabályzó is, nézd meg a csatlakozóját, fújd be kontakt spray-vel, járó motornál tedd rá a kezed és figyeld, nem melegszik-e. Legtisztább az lenne, ha kipróbálnád egy másik fesszabályzóval.

Ha tényleg az alaplap a ludas, akkor azt tudsz venni 15-17 ezer Ft. Körül. Af1-é is jó, illetve az összes 23as blokkos Apriliáé. Tuareg topik, Af1 topik, ott kérdezősködj.

NE hallgass az okosokra, sokszor a józan ész többet ér

Remélem segítettem.

Üdv: Pisti
Vagy inkább adjam el Aprilia RX 125 Ár 130000
Sziasztok!
rx125. Nekem az a problémám hogy nincs töltésem,vagyis hogy alapjáraton van mikor gázt húzók eltűnik Okosok azt mondták hogy a fesszabályzó jó biztos az állórész,tekercseltessem újra, jó csináltattam hozzá lehúzót leveszem a lendkereket mire látom hogy műanyagba van öntve + a gyújtással is együtt van Megtorpantam, mitévő legyek. Valakinek volt már ilyen problémája?
Sziasztok.Aprilia RX DUAL sztender eladó!Érdeklődni nálam.Az árban emgegyezünk
Szia!

Nincs véletlenül meg ennek a szerelési útmutatónak a teljes változata?
Ha igen és nem gond, átdobhatnád nekem is, mert nagyon hasznosnak tűnik egy oldal alapján.
hdavid@vnet.hu a címem

Egyébként visszatérve a hengerfejproblémára, sokkal jobban teszed, hogy elővigyázatos vagy, így nem jársz úgy mint én, aki most 50 ropit szándékszik kidobni az ablakon. (Mentségemre szolgáljon, hogy semmi nem utalt arra, hogy tönkre fog menni a motor, igen jó erőben volt a leállás előtt)
Sziasztok!
Ha valakinek van rx 50-ről robbantott ábrája legyenszíves jelezni,mert ma vettem új kuplunglamellákat a motorba és akármit csinálok vele nem emel ki a kuplung.
Ha tudnátok nekem segíteni azt megköszönneém.
tete39,

először is köszönet a hozzászólásodért.
Hengerfejet azért is vettem le, nem az öreg mondás ellenszegüléseként :) , hogy kíváncsi voltam a hengerpalást vállasodására, kopására. Nem volt nehéz már azt az 5 csavart lecsavarni.
Van nekem erőskötésű csavarmenetrögzítőm.
Amikor szorítottam vissza a csavarokat, akkor gondoltam rá én is, hogy talán jó lenne a menetes részekre cseppenteni......de aztán mégse tettem, mivel, nézd, a gyáriak nem kérnek ilyesmit a 122-es motor esetében (lásd kép), akkor a 123-as esetén sem kell, gondolom.
De azért most szúrkál bennem a gondolat, hogy újból kapjam le és tegyek ebből a piros színű amerikai csavarmenetrögzítőből...
ja és még annyi nicasilos hengernél ha nincs törés..szorulás,pikkelysömör, akkor a dugót meg a gyűrűket,hajtókarcsapágyat csere..
sziasztok..pumiklosnak üzenném..ha ránéztél a csavarra ,miért kellett levenni a h.fejet..van 1 öreg mondás ..ami jó azt ne piszkáljuk..berugókar lenyomásával is meg tudod nézni milyen erőbe van..ja..a hengerfejcsavart meg spec. ragasztóval kell visszacsavarni..ennyi..bár erről kérnék hozzászólást..mi a tapasztalat?
Sziasztok! nekem egy hátsó féktárcsa kellene ha van valakinek lécc irjon vagy vegyen fel msn-re
Sziasztok!

Szóval az történt,
hogy olvasgatván ezt a fórumot betojtam, hogy talán nálam is meg van lazulva a hengerfej-leszorító csavarokból egyik-másik.
Lekaptam és elégedetten tapasztaltam, hogy minden csavar rendesen meg volt húzva.
Na de van egyéb ami nem tetszett. A dugattyú a hengerben eléggé kotyog, így érzésre.
A hengerpaláston pedig a kopás minimális, inkább hogy nincs is kopása (csak semmi vállasodás)
Namostmár én nem értem ezt a nagyarányú dugó-kotyogást a hengerben, ugyanis a moci nagyon jó erőben van, 1-2 rúgásra gyúl, sőt, miután visszatettem a hengerfejet és lecsavaroztam, a motor a második rúgásra már pöfögött alapjáraton.
Íme a kép:
Ha megkérdezhetem ennyiért hol tudod beszerezni az alkatrészeket? mert én még 20 alatt nem nagoyn találtam dugót bele... Előre is köszi a segitséget
Helló RX-esek!

Van-e valakinek elfekvőben berugókarja?
hi..köszönöm megkaptam a pszelepet..demonom..1 korrekt elado vagy!
Sziasztok!

Nemrégiben vettem egy Rx 50-et és úgyérzem kikéne cserélnem a kuplunglamellákat.Szóval a segítségeteket szeretném kérni hogy hol lehetne beszerezni a kuplungot?
Sziasztok!

Szétszedtem a kicsikét, és tényleg a hengerfej körül volt a baj. A hengerfej egyik csavarja le volt lazulva, azon az oldalon a hengerből és a hengerfejből is hiányzik egy pici darab. Ugyanitt ki volt égve a gumigyűrű is.
Hogy mi történt előbb a lazulás, vagy a letörés, azt nem tudom.
Mindenesetre akinek van egy bontott, de jó állapotú henger + hengerfej + dugó combója amitől megszabadulna, az ne habozzon. hdavid@vnet.hu címen elér.
Összefolyik a víz a olajjal!
Vízpumpánál szimering csere.
Szevasztok egy 2000-es évjáratú rx-em van és valamiért világos szürke lett az olaj a motorba és nyomja ki magából rendesen a túlfolyón és fogalmam sincs hogy miért ja és mellette pöcre indul, ha valaki tudna tanácsot adni az jó volna. kösz