Hali nincs valakinek 123 as bontott hengere?
Vagy esetleg 16 as polini?
Mert már nagyon idegesít hogy itt a motor csak hiányzik a lelke és ezért nem lehet használni...
Előre is köszi
Érdeklődnék,hogy rotax 123 milyen évjárattól van?Jobb-e mint a 122,és ha igen mivel?Mi a különbség?Alkatrészbeszerzés milyen?-Pro és kontrák.Nem volt még rotax blokkos gépem ezért nem tudom ezeket,így minden info érdekel.
Köszönöm a segítséget előre is!
szia h..dávid.szval a blokk az 123-as? sztem alapból nincs polírozás..de attól még fényes..ez a nicasilozási technológia miatt, na ebbe ne menjünk bele..a polírt meg felejtsd el..van power..meg membrán ez elég ennek a mocinak ...nem sokat nyersz vele,,
Már csak kiváncsiságból érdekel, hogy a 122-es felömlői gyárilag fel vannak polírozva? Csak mert, az enyémen is 122 henger volt, felpolírozva, ami tönkrement.
Most került rá a "gokarthenger", (ami egyébként 123-as a rögzítést leszámítva). Azért remélem kibírja egy darabig, mert elég sokat tejeltem érte.
figyu ide ha nem akarsz mókolni a gumicsővel vegyélegy bolti újat 1-2 ezer ft az legalább tuti, a parillánál kapsz el is postázzák.pest vagy kecskeméten van üzletük én legalábbis ezeket ismerem tel:0676509924 a számuk.
Eladó:RX: hátsó lámpa,kilométeróra spirállal és gyúj.kapcsolóval,Váltó rész,kuplung rész,blokk tömbök,olaj dekni,lendkerék,hengerfej,beömlő torok és membrán,főtengely (használt állapotban) Ezek mind 4 ezer ft/db.
A henger beömlő részen a membrán fölött, volt egy rögzízési pont, ami a vázhoz volt erősítve. Ez a csavarhely a mostani hengeremen nincs meg, így 1-el kevesebb helyen van rögzíve a blokk.
Nekem is azzal van összerakva szerintem,de szétégettközépen és kifuj, a motor meg érezhetően gyengéb ez miatt!
Hát akkor megpróbálom egy ujjab vízcsővel
sajna az nincs,de én is jó erős vizcsövekből szoktam vágni ami tökéletes szokott lenni.Ha ezt csinálod arra figyelj,hogy ne húzd meg nagyon a bilincseket amivel odaszorítod mert a bilincsnél körbe reped a gumi ha melegszik.amúgy bírni szokta.
Demonom, nincs véletlenül meg neked a rezonátor és a hátsó dobot köti össze középen az a kis gumi. Az kéne nekem ha meg van mert ott nekem csak egy sima cső van ami szét is égett! Ha van mennyiért lenne?
160 as polini...
Vagy esetleg 16 as polini?
Mert már nagyon idegesít hogy itt a motor csak hiányzik a lelke és ezért nem lehet használni...
Előre is köszi
Érdeklődnék,hogy rotax 123 milyen évjárattól van?Jobb-e mint a 122,és ha igen mivel?Mi a különbség?Alkatrészbeszerzés milyen?-Pro és kontrák.Nem volt még rotax blokkos gépem ezért nem tudom ezeket,így minden info érdekel.
Köszönöm a segítséget előre is!
béke..
Most került rá a "gokarthenger", (ami egyébként 123-as a rögzítést leszámítva). Azért remélem kibírja egy darabig, mert elég sokat tejeltem érte.
Szerintem úgy lesz az a biztos.
KÖSZI
megtudnátok nekem mondani h ezeken az 50 endúrókon hol lehet megnézni az évjáratot? Melyik alkatrészekre van ráütve? Köszi Szépen!
Nekem is azzal van összerakva szerintem,de szétégettközépen és kifuj, a motor meg érezhetően gyengéb ez miatt!
Hát akkor megpróbálom egy ujjab vízcsővel