köszi megoldodott,van othon egy 125-pegasom abbol kivettem a dugot meg a gyürüket,tökéletes lett.azt mindekinek ajánlom hogy csak gyári gyertyát használjon,nekem az okozta a bajt hogy nem gyári volt lecsöppent a vége és átégette a dugot.
valószínűleg nem a főtengely szimering,mert ha az rossz attól nem szuszog semmi.Szerintem húzd le a hengert és kukkancs bele ,hogy minden rendben van-e.
Meghalt az RX-em és kis segítség kellene, hátha valaki ráismer a jelenségre.
Menet közben lelassultam, leállt a moci. Utána beindult de csak tolásra és alapjárat nem volt, közepes fordulaton, még kb. 3-4 km-t ment, de nagyon erőtlen volt. Aztán leállt és se kép se hang.
Ha tolom, akkor szuszogást hallok a blokkból a bal oldalon.
Mi lehet a baj főtengőszimering? Ott szív farsot?
Ha az akkor blokk kiszerelése nélkül ki lehet cserélni?
crazinek..elöször meg kell nézni a hengert...ha nicasilos..de sztem csinálj 1 fotot azt megnézzük a hengert..ha nem pikkelyes akkor nincs gondd..bár az ..,is attol függ hol,utána lehet okoskodni...a belsejéről csináld a képet..meg ird le miért is nincs kompresszio?
Hello,figyelj kb.az 50-esed elég lehet egy teljes újításra is.A parillánál kapsz normál dugó szettet 15 körül ha szét szeded nézd meg a főtengelyed is azt kb prox hajtókarral 30-ért csinálják+főtengely csapágy+főtengely szimering pont egy 50-es.Érdemes megnézni a főtengelyed,mert ha a gyűrűjeid elkoptak annak sincs sok hátra,ne várd meg míg széthullik és agyonvágja a hengered is.sok szerencsét.
Szerintem csak a dugó kb 20-25e.Ha mázlid van és a henger nem ovális már, vagy nem karistolta össze a másik dugesz vagy gyűrű a belső felét akkor megúszod egy dugócserével+munkadíj ha nem valami ismid csinálja, nézesd meg valakivel alaposabban aztán kiderül, de mindeképp bontanod kell sajnos. Kicsit kényes móka de ha nincs nagy gond csak a dugó és a gyűrűk azt hamar megtudjátok csinálni, utána meg jódarabig megint lehet vele hasítani ha szépen bejáratod
helo nekem oan gondom van h elvileg nincs kompresszióm és nem indulok de nem tom mennyi lenne a csináltatás mert most van 50 pénzem de nemtom h kitellik e kérem aki tud valamit vagy volt ien gondja irja meg mennyibe fájt köszi előre is
Szerintem nem érdekel senkit a szexuális beállítottságod engem meg főleg nem , olyan fórum meg szerintem nincs sportmotoron... és ezzel befejeztem nem alacsonyodok le mégjobban a szintedre.....
én a helyedben be sem írtam volna a fórumba.....rotax125...én kérdeztem van e és mennyiért?neki van és ennyiért adja..neked meg nincs azt beszólsz, szted ez normális?
kicsit fura ...rontják az boltot emberek...csak nem tudom mi a szándékuk..ezzel..van aki 300k ért adja az rx et én meg 160 ért...de én nem alázom sem az eladot sem a vevöt..
Mi beszélsz? Épp ezt mondom hogy Ebay en pl 10 meg 20000 ft egy ilyen... igaz új de akkoris ahhoz képest te 1000HUF ért K*va jó áron adod! Mit nem értesz? Nemkell felkapni a vizet.. bocs hogy hajtom neked az üzletet ha az "üzleti" partenered még ezen az 1e Ft on is gondolkozna...örüljön hogy kap és ennyiért de akkor bocs hogy közbeszóltam
Meghalt az RX-em és kis segítség kellene, hátha valaki ráismer a jelenségre.
Menet közben lelassultam, leállt a moci. Utána beindult de csak tolásra és alapjárat nem volt, közepes fordulaton, még kb. 3-4 km-t ment, de nagyon erőtlen volt. Aztán leállt és se kép se hang.
Ha tolom, akkor szuszogást hallok a blokkból a bal oldalon.
Mi lehet a baj főtengőszimering? Ott szív farsot?
Ha az akkor blokk kiszerelése nélkül ki lehet cserélni?
Köszi előre is ha van valakinek ötlete.
szajmonka@gmail.com
címen!
Törött hajtókaros 125-s RX eladó! Ami kifogástalan rajta:
-kerekek
-hátsó gumi 90%
-első és hátsó telók
-váz
-kormány
-fék(brembo)
-karburátor(de
llorto)
-idomok, stb.
CSAK EGYBEN! Irányár: 100.000 HUF
Alkatrésznek vagy mániákus szerelőknek ajánlom!
köszönöm